• Αναζήτηση
  • Τα κέρδη της ΔΕΠΑ «κράχτης» για τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ

    Τον ρόλο του «κράχτη» για την προσέλκυση επενδυτών τα οικονομικά και εμπορικά αποτελέσματα της εταιρείας «Φυσικό Αέριο» (πρώην ΕΠΑ Αττικής)

    Τον ρόλο του «κράχτη» για την προσέλκυση επενδυτών μπορεί να παίξουν τα εντυπωσιακά οικονομικά και εμπορικά αποτελέσματα της εταιρείας «Φυσικό Αέριο» (πρώην ΕΠΑ Αττικής). Η εταιρεία φαίνεται ότι αποτελεί το …πετράδι του στέμματος για τον όμιλο της ΔΕΠΑ (100% θυγατρική της), η οποία μετά το σπλιτ περιλαμβάνεται στο πακέτο της «ΔΕΠΑ Εμπορίας» που θα βγει προς πώληση από το ΤΑΙΠΕΔ, πιθανώς εντός του Μαΐου. Μοναδική εκκρεμότητα, η ολοκλήρωση του business plan της εταιρείας.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε την Τρίτη ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, κ. Ιωάννης Μητρόπουλος, το 2018 ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 163 εκατ. ευρώ, διαμορφώνοντας τα καθαρά κέρδη σε περισσότερα από 5,2 εκατ.  ευρώ, με τον όγκο πωλήσεων να φτάνει τα 3,3 εκατ.  MWH και τις επενδύσεις στα 12 εκατ. ευρώ.

    Το Α’ τρίμηνο του 2019 η «Φυσικό Αέριο» κατέγραψε τον υψηλότερο κύκλο εργασιών στα χρόνια λειτουργίας της, σημειώνοντας αύξηση 54% και αγγίζοντας τα 105,2 εκατ. ευρώ (με στόχο τα 219,4 εκατ. ευρώ στο τέλος του έτους). Τα καθαρά κέρδη ήταν αυξημένα κατά 48%, ξεπερνώντας τα 7 εκατ. ευρώ, όταν ο ετήσιος στόχος για το 2019 είναι τα 5,8 εκατ. ευρώ. Επίσης, για το 2019 στους στόχους περιλαμβάνονται επενδύσεις 15,5 εκατ. ευρώ.

    Όπως επεσήμανε ο κ. Μητρόπουλος, σήμερα η εταιρεία προσφέρει στους καταναλωτές περισσότερα από 200 προϊόντα σε φυσικό αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα. Μετά το άνοιγμα των αγορών φυσικού αερίου και ηλεκτρικού ρεύματος, έχει δυναμική διείσδυση στην αγορά φυσικού αερίου, αλλά και ηλεκτρικού ρεύματος, σε όλη την Ελλάδα. Ειδικότερα, στο ρεύμα, παρότι η παρουσία της δεν είναι πολύχρονη, το 2018 κατάφερε να έχει πελάτες σε όλους τους νομούς της χώρας. Μάλιστα, το 45% των νέων συμβολαίων στο ρεύμα ήταν εκτός Αττικής.

    Συνολικά, η εταιρεία εξυπηρετεί 400.000 νοικοκυριά και περισσότερες από 9.000 επιχειρήσεις και βιομηχανικούς πελάτες. Σύμφωνα με τον κ. Μητρόπουλο, ήταν τεράστια αλλαγή για την εταιρεία η είσοδος στο λιανεμπόριο ρεύματος, μια αγορά που έχει πολλά κοινά με εκείνη του φυσικού αερίου.  «Μας έδωσε νέες προοπτικές», ανέφερε χαρακτηριστικά.

    Εντυπωσιακά είναι και τα νούμερα που αφορούν στα νέα συμβόλαια. Το 2018 έφτασαν τα 33.159, ενώ μόνο το  Α’ τρίμηνο του 2019 η εταιρεία μετρά 14.560 νέα συμβόλαια σε φυσικό αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα, με το συνολικό στόχο για το έτος να ανέρχεται σε 60.000 νέα συμβόλαια (40.000 σε ηλεκτρικό ρεύμα και 20.000 σε φυσικό αέριο). Παράλληλα, καταγράφει ποσοστό 98% στη διατήρηση πελατών.

    Σήμερα, η «Φυσικό Αέριο» διαθέτει 468 σημεία εξυπηρέτησης, με το 60% των πελατών που μπαίνει σε αυτά να βγαίνει με συμβόλαιο. Μάλιστα, ένας στους τρεις πελάτες στο ρεύμα γίνεται και πελάτης στο φυσικό αέριο. Είναι αξιοσημείωτο ότι, η εταιρεία αναμένεται σύντομα να φέρει δικό της φορτίο υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), ανεξάρτητα από τη ΔΕΠΑ.

    Μιλώντας για την εξέλιξη των πωλήσεων ρεύματος, ο κ. Μητρόπουλος ανέφερε ότι από τον Δεκέμβριο του 2018 έως τον Ιανουάριο του 2019 καταγράφηκε αύξηση 54% (από 10,9 σε 16,8 μεγαβατώρες), από τον Ιανουάριο στον Φεβρουάριο 19% φτάνοντας τις 20 μεγαβατώρες και από τον Φεβρουάριο στον Μάρτιο η αύξηση ήταν 30% αγγίζοντας τις 26 μεγαβατώρες.

    Οικονομία
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk