Την άμεση παραίτηση του αντιπεριφερειάρχη επί των Οικονομικών της Περιφέρειας Αττικής, κ. Χρήστου Καραμάνου, και την απόσυρση της επίμαχης διακήρυξης για τη συντήρηση της οδοποιίας του πρωτεύοντος αστικού δικτύου προϋπολογισμού 15 εκατομμυρίων ευρώ ζητά ο υποψήφιος για τον θώκο του Περιφερειάρχη Αττικής, Γιάννης Σγουρός, υπό το βάρος των σοβαρότατων αποκαλύψεων για όρους που νοθεύουν τον ανταγωνισμό.

Μετά τις χθεσινές καταγγελίες του πρώην περιφερειάρχη Αττικής περί φωτογραφικού διαγωνισμού για το μεγάλο έργο συντήρησης οδοποιίας ύψους 15 εκατομμυρίων ευρώ που έχει δημοπρατήσει η περιφέρεια με τον τίτλο «Βελτίωση και περιοδική συντήρηση υποδομών στο πρωτεύον αστικό οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Αττικής» και τις διευκρινίσεις του αρμόδιου αντιπεριφερειάρχη ο κ. Σγουρός ζητά την άμεση παραίτηση του κ. Καραμάνου.

Όπως σημειώνει ο κ. Σγουρός «οι εξηγήσεις που δόθηκαν με την απάντηση του αντιπεριφερειάρχη όχι μόνο δεν υπήρξαν πειστικές, αλλά αντιθέτως ενισχύουν τη βασιμότητα των ισχυρισμών περί ευθείας καταστρατήγησης του νόμου και των κοινοτικών οδηγιών, αφού παραδέχεται και ομολογεί ότι για να συμμετάσχει οικονομικός φορέας στον διαγωνισμό θα πρέπει υποχρεωτικά να συνεργαστεί με συγκεκριμένα, μετρημένα στα δάκτυλα των χεριών ασφαλτικά συγκροτήματα. Αναφέρει μάλιστα την πρόθεση διενέργειας συνολικά 5 διαγωνισμών ύψους 88 εκ. € για έργα οδοποιίας με ίδιους όρους. Στην γενικόλογη απάντησή του ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης δεν δίνει καμία εξήγηση για τα γεωγραφικά όρια που τέθηκαν, από ποια διάταξη νόμου ή κοινοτική οδηγία απορρέουν και πως είναι δυνατόν να συνδέεται η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών με την απόσταση από την … πλατεία Συντάγματος».

Επίσης επισημαίνει σε νεώτερη ανακοίνωση του ότι: «Κάθε χρόνο εκτελείται στην Αττική ένας σημαντικός αριθμός έργων οδοποιίας από την Περιφέρεια και τους Δήμους. Η υπηρεσία που προωθεί το συγκεκριμένο διαγωνισμό για τη συντήρηση του εθνικού δικτύου ανήκε μέχρι το 2011 στο ΥΠΟΜΕΔΙ. Ουδέποτε από τις πρώην Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, τους Δήμους, την Περιφέρεια Αττικής αλλά και το Υπουργείο τέθηκαν τέτοιου είδους όροι για διαγωνισμούς συντήρησης των οδών. Φαίνεται ότι η νέα Περιφερειακή Αρχή ανακάλυψε στον πέμπτο χρόνο της θητείας της και λίγο πριν τις εκλογές «τον υγιή ανταγωνισμό» διαμέσου του περιορισμού των συμμετεχόντων σε αυτόν. Το οδικό δίκτυο εκτείνεται από το Σούνιο έως το Καπανδρίτι και την παλαιά εθνική οδό Ελευσίνας Θήβας. Επομένως η ποιότητα του υλικού δεν εξαρτάται από την απόσταση που τίθεται ως όρος αλλά από τη θέση κατασκευής της οδού, το χρόνο μεταφοράς του υλικού και την εξωτερική θερμοκρασία».

Ο κ. Σγουρός επαναλαμβάνει το αρχικό αίτημά του να επιληφθεί αυτεπάγγελτα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων και το αρμόδιο Υπουργείο προκειμένου να διερευνηθούν και να αποδοθούν ευθύνες.