Παρουσίαση της Ψηφιακής Στρατηγικής του Δήμου Πειραιά 2018-2024

Την Τρίτη το μεσημέρι από τον Δήμαρχο Πειραιά Γ. Μώραλη και τον Αντιδήμαρχο Ανδρ. Βεντούρη

Αναλυτική παρουσίαση της Ψηφιακής Στρατηγικής του Δήμου Πειραιά 2018-2024 θα πραγματοποιήσουν την Τρίτη το μεσημέρι ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης και ο Αντιδήμαρχος  Πληροφορικής, Επικοινωνίας Προβολής και Μέσων Ενημέρωσης, Διαφάνειας και Διαδικτυακής Πύλης κ. Ανδρέας Βεντούρης.

Υπενθυμίζεται πως πριν από περίπου ένα μήνα εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο  η Ψηφιακή Στρατηγική του Δήμου Πειραιά 2018-2024, η οποία σχεδιάστηκε για τα επόμενα χρόνια, στο πλαίσιο του μεγαλύτερου επενδυτικού προγράμματος που έχει εγκριθεί στην πόλη  του Πειραιά, την Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση η  υλοποίηση της Ψηφιακής Στρατηγικής θα ξεκινήσει άμεσα και με την ολοκλήρωσή της ο Πειραιάς θα είναι μια από τις πιο σύγχρονες πόλεις.

Συγκεκριμένα, θα δημιουργηθεί ένα Κέντρο Συντονισμού και Διαχείρισης, όπως συμβαίνει σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, στο οποίο θα υποδέχεται ο Δήμος όλα αυτά τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, θα αναλύονται και τελικά θα υπάρχει η δυνατότητα να λαμβάνονται αποφάσεις, βασισμένες σε πραγματικά δεδομένα, αντιμετωπίζοντας καθημερινά θέματα άμεσα και αποτελεσματικά, όπως: ο φωτισμός, η στάθμευση, η διαχείριση απορριμμάτων, η κυκλοφοριακή συμφόρηση, η ποιότητα του αέρα, τα επίπεδα θορύβου, η διαρροή υδάτων, η κατανάλωση ενέργειας κλπ.

Ταυτόχρονα προβλέπεται: Η δημιουργία Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας (που θα βοηθήσει νέους επιχειρηματίες να υλοποιούν τις ιδέες τους στον τομέα κυρίως της γαλάζιας οικονομίας και όχι μόνο), η σύσταση και λειτουργία Destination Management Organization της πόλης
η ψηφιοποίηση αρχείων πολιτιστικής κληρονομιάς, το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου κ.α.

Ο κ. Βεντούρης σε δήλωσή του, είχε τονίσει, μεταξύ άλλων, πως η Ψηφιακή Στρατηγική του Δήμου Πειραιά, περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων υπηρεσιών για τον συντονισμό και την επίλυση καίριων ζητημάτων καθημερινότητας.

«Θέλουμε ο Πειραιάς να είναι μία σύγχρονη πόλη, στα πρότυπα αντίστοιχων μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων.  Σε αυτό το πλαίσιο σχεδιάσαμε την Ψηφιακή Στρατηγική, η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να παρεμβαίνουμε άμεσα και αποτελεσματικά σε θέματα όπως είναι η διαχείριση των απορριμμάτων, η  στάθμευση, ο φωτισμός, το κυκλοφοριακό κ.α., προκειμένου  να επιλύουμε άμεσα προβλήματα που προκύπτουν. Στόχος μας ως Δημοτική Αρχή, είναι να εκσυγχρονίσουμε τις υπηρεσίες μας προς τους δημότες, αξιοποιώντας σύγχρονα μέσα. Επιθυμία μας είναι να ενισχυθεί η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία, ενώ μέσα από αυτή τη στρατηγική θα αξιοποιήσουμε όλα τα εργαλεία για την προβολή του Πειραιά», σημείωσε ο κ. Βεντούρης.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk