Μεγάλες ουρές και ταλαιπωρία αντιμετωπίζει το επιβατικό κοινό τις τελευταίες ημέρες στους σταθμούς του Μετρό, καθώς καταργήθηκε η διάθεση του μειωμένου χάρτινου ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Η αλλαγή αυτή στον τρόπο διάθεση εισιτηρίων δημιούργησε μεγάλα προβλήματα στους δικαιούχους καθώς τα εκδοτήρια που μπορούν να βγάλουν προσωποποιημένες κάρτες είναι ελάχιστα σε σχέση με τον αριθμό των δικαιούχων.

Ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στο Μετρό, Σπύρος Ρεβύθης είχε προειδοποιήσει με δηλώσεις του για την ταλαιπωρία που θα αντιμετώπισαν οι επιβάτες. Μιλώντας στο ΘΕΜΑ 104,6 είχε τονίσει ότι: «Εμείς ζητήσαμε να “απλώσουν” το μέτρο αλλά δεν μας έχουν απαντήσει».

Ο ίδιος υποστήριξε ότι στα λιγοστά εκδοτήρια που λειτουργούν αυτή τη στιγμή θα έρθουν φοιτητές, υπερήλικες, άνθρωποι με προβλήματα υγείας και άλλοι δικαιούχοι. Θα υπάρξουν τεράστιες ουρές και ταλαιπωρία, τόνισε ο ίδιος.

Όπως υπενθύμισε η κάρτα εκδίδεται μόνο σε έξι εκδοτήρια στη γραμμή 1, πέντε στη γραμμή 2 και έξι στη γραμμή 3. «Όλα τα άλλα εκδοτήρια είναι κλειστά γιατί δεν έχουμε εργαζόμενους. Κάποιους τους έχουν στείλει σταθμάρχες και κάποιους άλλους σε πολιτικά κόμματα και υπουργεία» κατέληξε ο κ. Ρεβύθης.