Επαρκή χαρακτήρισε την παράταση που δόθηκε για την έκδοση προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, σημειώνοντας πως στις αρχές Νοεμβρίου θα κλείσουν οι μπάρες στις εισόδους των Σταθμών και το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα εφαρμοστεί πλήρως.

«Σε κάθε περίπτωση οι πολίτες δεν πρέπει να ταλαιπωρούνται. Οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες καταβάλουν μεγάλες προσπάθειες για αυτό. Να ζητήσουμε συγνώμη για όσους επιλέγουν να εκδώσουν ηλεκτρονική κάρτα αναμένοντας στα εκδοτήρια των κεντρικών σταθμών. Ακόμη και για αυτούς τους συμπολίτες μας θα είναι ταλαιπωρία για μία και τελευταία φορά, σε αντίθεση με τις καθημερινές ουρές στις τράπεζες. Τα οφέλη θα είναι πολλαπλά για όλη την κοινωνία: Για την εξυπηρέτηση όσων μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, για τα εκατομμύρια που χάνονται στα κυκλώματα διακίνησης πλαστών εισιτηρίων, για μια άλλη τιμολογιακή πολιτική στις αστικές συγκοινωνίες, για περισσότερες και δικαιότερες κοινωνικές παροχές στις αστικές συγκοινωνίες» τόνισε ο κ. Σπίρτζης σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και συμπλήρωσε πως «είναι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών να παρατηρούνται κάποιες δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, στους κεντρικούς σταθμούς έκδοσης».

Ωστόσο, ζήτησε συγνώμη από τους πολίτες που ταλαιπωρούνται, υπογραμμίζοντας πως «έχει προβλεφθεί η διαδικασία για να μην περιμένει όποιος επιθυμεί ούτε ένα λεπτό. Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του».

Ο υπουργός έκανε λόγο για κυκλώματα που θα χτυπηθούν με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και υπογραμμίζει ότι ο λαός ανταποκρίνεται, όπως αναφέρει, σε κάθε προσπάθεια που αντιμετωπίζει αυτούς που τον έκλεβαν. «Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό εισιτήριο μηδενίζει τη δράση τέτοιων κυκλωμάτων και για αυτό οι αντιδράσεις τους είναι μεγάλες. Η ερώτηση όμως που εύλογα προκύπτει είναι γιατί τόσα χρόνια δεν αποκαλύπτονταν αυτά τα κυκλώματα και γιατί δεν θεσπίζονταν διαδικασίες για την αναστολή της λειτουργίας τους. Κάποια στιγμή πρέπει να ερωτηθούν για αυτό όσοι υπηρέτησαν στο παρελθόν στις εταιρείες των αστικών συγκοινωνιών και στο υπουργείο Μεταφορών» σημείωσε ο κ. Σπίρτζης.

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στους σχεδιασμούς του υπουργείου για τον νέο τρόπο έκδοσης των διπλωμάτων οδήγησης, τις μεγάλες αλλαγές στον ΚΟΚ και ανακοίνωσε ότι αυτή την εβδομάδα θα καταθέσει στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα ταξί και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες.

Όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, οι αλλαγές συνιστούν «τον εξορθολογισμό ενός συστήματος για τις άδειες οδήγησης που είναι ντροπή για την κοινωνία μας. Την αδιαφάνεια, τα χαρτζιλίκια και τα κυκλώματα που κληρονομήσαμε από τον παλαιοκομματισμό, θέλουμε να τα χτυπήσουμε μαζί με την κοινωνία, μαζί με κάθε πολίτη που εκβιαζόταν. Θα τα καταφέρουμε γιατί το θέλει η κοινωνία μας, οι νέοι άνθρωποι που δεν ανέχονται την ύπαρξη και τη δράση τέτοιων παλαιοκομματικών δομών, που έχτισαν για δεκαετίες οι προηγούμενες κυβερνήσεις».

Τέλος, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε πως εντός της εβδομάδας θα παρουσιαστεί στη δημοσιότητα και στη συνέχεια θα κατατεθεί το νομοσχέδιο για τα ταξί και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες.