Είναι πολλά τα απολιθώματα προϊστορικών ζώων η ταυτότητα των οποίων παραμένει άγνωστη. Πολλά από τα απολιθώματα που δεν έχουν ταυτοποιηθεί εντοπίστηκαν είτε τυχαία είτε από ερασιτέχνες ερευνητές παλαιοντολογίας και για αυτό δεν έχουν τύχει της απαραίτητης προσοχής από τους ειδικούς παραμένοντας σε συρτάρια και αποθήκες μουσείων ή διαφόρων επιστημονικών ιδρυμάτων. Η δημιουργία νέων προηγμένων οργάνων αλλά και η ανάπτυξη νέων μεθόδων ανάλυσης έχει διευκολύνει την μελέτη των απολιθωμάτων και αποδεικνύει καθημερινά ότι
τα συρτάρια και οι αποθήκες κρύβουν πραγματικούς παλαιοντολογικούς θησαυρούς. Ετσι όλο και περισσότεροι επιστήμονες σπεύδουν να μελετήσουν απολιθώματα που δεν έχουν ταυτοποιηθεί.

Το ίδιο αποφάσισε να κάνει και ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου του Τενεσί η οποία μελέτησε απολιθώματα που είχαν εντοπιστεί στο Τέξας πριν από οκτώ χρόνια.
Η μελέτη των απολιθωμάτων έδειξε ότι αυτά ανήκουν σε ένα πρόγονο των σημερινών κροκοδείλων. Ο Deltasuchus motherali όπως ονομάστηκε το νέο είδος ζούσε πριν από περίπου 95 εκ. έτη, έφτανε σε μήκος τα επτά μέτρα και σκορπούσε τον τρόμο στις περιοχές που ζούσε. Σύμφωνα με τους ερευνητές ο κροκόδειλος αυτός έτρωγε κυριολεκτικά τα πάντα από φυτά μέχρι ζώα της θάλασσας και της στεριάς. Οπως εκτιμούν οι ερευνητές αυτός ο τρομερός θηρευτής δεν δίσταζε να επιτεθεί ακόμη και σε μεγάλους δεινοσαύρους!