Οι καλές παροχές, η διατήρηση προσωπικών σχέσεων και οι value for money τιμές αποτελούν τους βασικούς λόγους ανάπτυξης του κέντρου αισθητικής και περιποίησης άκρων Elixir Health and Beauty, το οποίο κατάφερε να αποσπάσει επιχειρηματικό βραβείο από τον Στέλιο Χατζηιωάννου αλλά και να έχει ήδη πολλές προτάσεις franchise σε όλη την Ελλάδα.
Η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2014 στον Κορυδαλλό, από την Παναγιώτα Αγγελακοπούλου, η οποία στοχεύει να ανοίξει άμεσα ένα δεύτερο στα νότια προάστια της Αθήνας, έχει δεχτεί προτάσεις για επέκταση σε Μύκονο και Σαντορίνη, ενώ συζητά με εταιρείες σε Γαλλία, Ιταλία και Ταϊλάνδη για την εισαγωγή καλλυντικών στην Ελλάδα.
Υστερα από πολλά χρόνια εργασίας σε εταιρείες πώλησης καλλυντικών, σε μεγάλα κέντρα αισθητικής, η Παναγιώτα Αγγελακοπούλου αποφάσισε μέσα στην κρίση να γίνει η ίδια επιχειρηματίας και να δημιουργήσει ένα κέντρο αισθητικής με ταχεία ανάπτυξη. Σύμφωνα με τη ίδια, «ήταν εδώ και χρόνια το όνειρό μου, ένας χώρος με πολύ ωραίο και φιλικό περιβάλλον, όπου ο καθένας θα μπορούσε να απολαμβάνει τις καλύτερες παροχές στις καλύτερες τιμές. Στον χώρο μας παρέχουμε υπηρεσίες μάλαξης, περιποίησης προσώπου, σώματος και άκρων, επαγγελματικού μακιγιάζ, καθώς και πώληση επαγγελματικών προϊόντων».

Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στον Κορυδαλλό, και αυτή τη στιγμή, εκτός από την Παναγιώτα Αγγελακοπούλου, απασχολούνται άλλα τέσσερα άτομα. Βέβαια, όπως προσθέτει η ίδια, «στόχος της εταιρείας είναι το franchise. Πέρυσι είχαμε περίπου 1.000 νέους πελάτες, αλλά έχουμε ήδη δεχθεί αρκετές προτάσεις για επέκταση, ακόμη και σε νησιά, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη».
Πάντως, με το βραβείο και τη χρηματοδότηση του Stelios Philanthropic Foundation, στόχος του Elixir είναι το άνοιγμα δεύτερου κέντρου αισθητικής έως τα τέλη Σεπτεμβρίου, στα νότια προάστια της Αττικής.
Για την εξάπλωση των ελληνικών προϊόντων και επιχειρηματιών στο εξωτερικό, η ίδια δήλωσε ότι η σημερινή κατάσταση της αγοράς είναι πολύ δύσκολη, ωστόσο με σωστή δουλειά, αφοσίωση και αγάπη για αυτό που κάνεις, πάντα θα υπάρχουν οι κατάλληλες ευκαιρίες.
Η ίδια επιχειρηματίας έχει επαφές με το εξωτερικό και αυτή την περίοδο βρίσκεται σε φάση συζητήσεων για την αποκλειστική εισαγωγή από εταιρεία καλλυντικών στην Ασία, ενώ συζητά και με εταιρείες στη Γαλλία και στην Ιταλία.
Οπως σημειώνει, «η επιχείρηση άνοιξε εν μέσω οικονομικής κρίσης, ωστόσο κάθε εξάμηνο είναι και πιο δύσκολο από το προηγούμενο λόγω αύξησης εισφορών, αλλαγής συντελεστή ΦΠΑ κ.τ.λ. Η είσοδος στην αγορά του εξωτερικού είναι δύσκολη για μια μικρή ελληνική επιχείρηση, παρ’ όλα αυτά, με σωστούς χειρισμούς και προσεκτικά βήματα, θεωρώ ότι δεν είναι ανέφικτη».

HeliosPlus