Κάθε συνδεδεμένη συσκευή του λεγόμενου Internet of Things θα μπορούσε να μετατραπεί σε σημείο πώλησης έπειτα από συμφωνία της Visa για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης Watson της ΙΒΜ: το πλυντήριο θα μπορεί να παραγγέλνει απορρυπαντικό από μόνο του και το αυτοκίνητο θα ειδοποιεί όταν χρειάζεται σέρβις.

Η συνεργασία συνδυάζει την πλατφόρμα Watson IoT της IBM και τις υπηρεσίες πληρωμών της Visa, οι οποίες χρησιμοποιούνται από περισσότερους από 3 δισεκατομμύρια καταναλωτές παγκοσμίως.

Δικτυωμένες… πλύσεις

Η πλατφόρμα Watson IoT της ΙΒΜ επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συνδέονται με δισεκατομμύρια συσκευές, αισθητήρες και συστήματα σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, η πλατφόρμα χρησιμοποιείται από περισσότερους από 6.000 πελάτες της IBM που βοηθούν τους καταναλωτές να συνδέονται σε εκατομμύρια συσκευές.

Με τη νέα συμφωνία, η IBM και η Visa «μοιράζονται ένα κοινό όραμα και τη δέσμευση να ενσωματώσουν πληρωμές και εμπόριο σε οποιαδήποτε συσκευή – από ένα ρολόι χειρός, ένα δαχτυλίδι, μια συσκευή έως ένα αυτοκίνητο».

Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, οι εταιρείες θα μπορούν να συμπεριλάβουν ασφαλείς πληρωμές σε ολόκληρες σειρές προϊόντων χρησιμοποιώντας την Υπηρεσία Token της Visa, μία νέα τεχνολογία που αντικαθιστά τις πληροφορίες που βρίσκονται στις κάρτες πληρωμών, με μία μοναδική ψηφιακή σειρά αριθμών. Ως εκ τούτου, η IBM και η Visa θα μπορούν να στηρίξουν πληρωμές και εμπόριο σε 20 δισεκατομμύρια διασυνδεδεμένες συσκευές που εκτιμάται ότι θα υπάρχουν το 2020.

«Με το IoT κυριολεκτικά αλλάζει ο κόσμος γύρω μας, θα καθίσταται δυνατό για το χρήστη ενός πλυντηρίου, για παράδειγμα, να διασφαλίσει ότι δεν θα τελειώσει ποτέ το απορρυπαντικό του. Πίσω από αυτή τη μεταμόρφωση κρύβονται εταιρείες όπως η Visa και τεχνολογίες όπως η πλατφόρμα Watson IoT της IBM» δήλωσε ο Χάριετ Γκριν, γενικός διευθυντής της IBM Watson IoT.
Newsroom ΔΟΛ