Με νέα, καινοτόμα προϊόντα προσπαθεί να κερδίσει μερίδια αγοράς, εν μέσω κρίσης, η ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών Λουξ. Ενώ ο κλάδος των αναψυκτικών στην Ελλάδα σημείωσε πτώση 12% στο εννεάμηνο του 2016, η Λουξ εμφάνισε αύξηση 7,5% σε αξία και τζίρο. Γι’ αυτό η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι θα εμφανίσει αύξηση πωλήσεων 5% το 2016 σε σχέση με τα 30 εκατ. ευρώ που είχε το προηγούμενο έτος. Μάλιστα, για το 2017 η διοίκηση της Λουξ αναμένει περαιτέρω αύξηση πωλήσεων λόγω της επικείμενης, νέας συμφωνίας της εταιρείας με τα σουπερμάρκετ Lidl, καθώς και της νέας συμφωνίας με την Coffee Island.
Οπως ανέφερε ο κ. Γιάννης Μαρλαφέκας, διευθύνων σύμβουλος της Λουξ, «με όχημα τις ελληνικές ποιοτικές πρώτες ύλες η αχαϊκή Λουξ έχει διεισδύσει σε ολόκληρη την ελληνική αγορά, κερδίζοντας την προτίμηση των ελλήνων καταναλωτών». Πιο συγκεκριμένα, η Λουξ έχει ανέλθει στο 9,4% (σε όγκο, lt) και 10,2% (σε αξία) της αγοράς αναψυκτικών συνολικά, ενώ στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση έχει κατακτήσει το 27,2% (σε όγκο, lt) και 30,5% (σε αξία) μεριδίων αγοράς, εδραιώνοντας τη θέση της ως το πιο δημοφιλές ελληνικό αναψυκτικό με γεύση της εγχώριας αγοράς (IRI, στοιχεία Αύγουστος 2016).
Οι διεθνείς αγορές έχουν υποδεχθεί τη Λουξ, η οποία αναπτύσσει εξαγωγική δραστηριότητα, ταξιδεύοντας τις ελληνικές γεύσεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Σήμερα τα προϊόντα Λουξ απολαμβάνουν καταναλωτές σε 22 χώρες, σε ΗΠΑ, Καναδά, Παναμά, Αυστραλία, Κορέα, Ελβετία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Τσεχία, Αυστρία, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Ντουμπάι, Κατάρ και, πιο πρόσφατα, Ρωσία και Νότια Αφρική. Ως επόμενο βήμα, η εταιρεία στρέφει το βλέμμα στην ενίσχυση της δραστηριότητάς της στη Βόρεια Ευρώπη, με έμφαση στις σκανδιναβικές χώρες και στη Μέση Ανατολή. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές της Λουξ αυξήθηκαν 135% το 2015 και 65% το 2016.
«Τη θέση της Λουξ αναμένεται να ισχυροποιήσει περαιτέρω η πολυαναμενόμενη είσοδός της πρόσφατα στην αγορά των ολιγοθερμιδικών αναψυκτικών, με τη νέα καινοτόμα σειρά λουξ plus ‘n light. Ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες-τάσεις των καταναλωτών για ποιοτική απόλαυση προϊόντων με λιγότερες θερμίδες, με τον πλέον φυσικό τρόπο η Λουξ δημιούργησε τα νέα αναψυκτικά λουξ plus ‘n light με 0% ζάχαρη, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C (στις γεύσεις πορτοκαλάδα και λεμονάδα)» πρόσθεσε ο κ. Μαρλαφέκας.
Σημειώνεται ότι τα λουξ plus ‘n light είναι τα πρώτα, και τα μοναδικά, αναψυκτικά στην ελληνική αγορά που περιέχουν μόνο φυσικά γλυκαντικά (σάκχαρα φρούτων, φρουκτόζη και γλυκαντικά φυτικής προέλευσης), χωρίς καμία αλλαγή στη γνώριμη γεύση που χαρακτηρίζει το σύνολο των προϊόντων Λουξ, εισάγοντας μια ανατροπή στην αγορά των light προϊόντων.

HeliosPlus