Ο Λουκ Στιλ ανήκει στην κατηγορία εκείνων των «καταραμένων» γκολκίπερ οι οποίοι μπορούν να πιάσουν τα άπιαστα αλλά είναι ικανοί να δεχτούν και τα πιο αστεία γκολ. Και επειδή η μοίρα του τερματοφύλακα είναι τέτοια, ουδείς θυμάται τα καλά παρά μόνο τις γκέλες. Στην τρίτη του σεζόν στον Παναθηναϊκό ο άγγλος γκολκίπερ αμφισβητείται περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Αλλά η αλήθεια είναι πως έχει δώσει αρκετά δικαιώματα και κατά την τρέχουσα σεζόν. Το γκολ με το οποίο ισοφάρισε (1-1) ο Αγιαξ στη Λεωφόρο προτού πάρει προβάδισμα με 2-1 προήλθε από δικό του λάθος καθώς το δέχθηκε ανεπίτρεπτα στην κλειστή του γωνία, ενώ η εντός έδρας ήττα (1-2) από την Ξάνθη φέρει φαρδιά πλατιά την υπογραφή του με δύο τέρματα του Πάμπλο ντε Λούκας και του Βασιλακάκη αποκλειστικά δικής του ευθύνης από μακρινή απόσταση.
Οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού έπαψαν να έχουν εμπιστοσύνη προς τον 32χρονο Βρετανό, αλλά κυρίως ο ίδιος έπαψε να πιστεύει στον εαυτό του. Εκτοτε είναι φανερό ότι δεν πατάει καλά στα πόδια του. Κι όταν ο γκολκίπερ δεν έχει αυτοπεποίθηση, συμπαρασύρει σαν ντόμινο και την αμυντική γραμμή του, που πλέον νιώθει ανασφάλεια. Το ίδιο ισχύει και για τη διοίκηση και την τεχνική ηγεσία του Τριφυλλιού που ήδη ρίχνει κλεφτές ματιές σε διάφορους τερματοφύλακες εν όψει της χειμερινής μεταγραφικής περιόδου.
Στην αποψινή 90ή παρουσία του με τη φανέλα του Παναθηναϊκού ο Λουκ Στιλ αναζητεί απέναντι στον «αιώνιο αντίπαλο» Ολυμπιακό μια καλή εμφάνιση προκειμένου να σώσει μια παρτίδα που μοιάζει χαμένη και για τον ίδιο και για την ομάδα του. Στα πρώτα χρόνια της καριέρας του, αν και θεωρήθηκε από τους πιο ανερχόμενους της γενιάς του, δεν κατάφερε να επιβεβαιώσει τη φήμη που τον συνόδευε.
Ηταν το καλοκαίρι του 2001 όταν ο θρυλικός προπονητής της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ σερ Αλεξ Φέργκιουσον γοητεύτηκε από τον τότε ταλαντούχο 17χρονο γκολκίπερ της Πιτέρμπορο, στον οποίο μάλιστα προσέφερε κλειστό τετραετές συμβόλαιο. Η εξέλιξή του όμως δεν ήταν η αναμενόμενη, καθώς δεν έπαιξε ούτε μία φορά με τη φανέλα των Μπέμπηδων. Σύντομα άρχισαν οι δανεισμοί σε Κόβεντρι, Γουέστ Μπρομ και Μπάρνσλεϊ (όλες ομάδες της Τσάμπιονσιπ). Το όνειρο της Πρέμιερ Λιγκ δεν έγινε ποτέ πραγματικότητα, ενώ στα χρόνια που ακολούθησαν ουδέποτε κατόρθωσε να βγει από τη μετριότητα, παρά μόνο στον Παναθηναϊκό όπου ένιωσε σημαντικός. Πλέον παίζει (μάλλον) το τελευταίο του χαρτί για να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο και για να μην επιστρέψει στα παλιά…

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ