Ενα ακόμη άγνωστο είδος δεινοσαύρων εντόπισαν παλαιοντολόγοι. Πρόκειται για ένα σαρκοβόρο είδος που ήταν πραγματικά μια τρομερή δολοφονική μηχανή. Ενας εξολοθρευτής που σκορπούσε τον φόβο και τον τρόμο στις περιοχές που ζούσε.

Ασταμάτητος

Η ανακάλυψη έγινε σε έναν από τους… παραδείσους των παλαιοντολόγων, την Αργεντινή όπου ζούσαν πολλά και εντυπωσιακά σε μέγεθος και χαρακτηριστικά είδη. Ο Murusraptor barrosaensis, όπως ονομάστηκε ο δεινόσαυρος ζούσε πριν από περίπου 80 εκ. έτη και είχε μήκος 6.5 μέτρων. Ανήκει στους Μεγαράπτορες, μια οικογένεια σαρκοβόρων ειδών δεινοσαύρων. Σύμφωνα τους ειδικούς ο M.barrosaensis είχε την πρωτοκαθεδρία της οικογένειας αυτής αφού ήταν το πιο μεγάλο σε μέγεθος είδος Μεγαράπτορα και ταυτόχρονα το πιο μοχθηρό και αποτελεσματικό στην εξόντωση άλλων ζώων.

Ο M.barrosaensis είχε μακριά άνω άκρα τα οποία έμοιαζαν και λειτουργούσαν ως… δρεπάνια ενώ διέθετε μια μεγάλη οδοντοστοιχία πριονωτών δοντιών πολλά εκ των οποίων ξεπερνούσαν σε μήκος τα οκτώ εκατοστά! Επίσης παρά το μεγάλο του μέγεθος οι ειδικοί εκτιμούν ότι ο M.barrosaensis ήταν ιδιαίτερα ταχύς και επίμονος στο κυνήγι. Με απλά λόγια αν σε στόχευε ο M.barrosaensis μόνο με θαύμα θα μπορούσες να γλιτώσεις! Η ανακάλυψη δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «PloS ONE».