Επενδύει στην ελληνική οικονομία η γερμανική αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl, καθώς διαθέτει μεγάλα κεφάλαια για τη δημιουργία καταστημάτων νέας γενιάς στην Ελλάδα.

Την ώρα που άλλα σουπερμάρκετ στη χώρα μας κινδυνεύουν να βάλουν λουκέτο και άλλα εξαγοράζονται, η Lidl Hellas θα εγκαινιάσει στις 14 Ιουλίου κατάστημα νέας γενιάς, πολλών τετραγωνικών μέτρων στη Θεσσαλονίκη με σκοπό την άνεση των καταναλωτών και κατ’ επέκτασιν την αύξηση του τζίρου της.

Επίσης, ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Hellas, ανέφερε ότι σε αυτές τις νέες συνθήκες της αγοράς στην Ελλάδα θα συνεχίσει τις επενδύσεις και με άλλα μεγάλα καταστήματα, νέας αρχιτεκτονικής σε όλη τη χώρα, ενώ όσον αφορά ενδεχόμενη εξαγορά του Μαρινόπουλου από τον γερμανικό όμιλο, τόνισε ότι «δεν μπορώ να ανακοινώσω κάτι για τον Μαρινόπουλο. Είναι μια διαδικασία που τρέχει και ευχόμαστε να βρεθεί λύση γιατί θα είναι προς όφελος της αγοράς αλλά και των εργαζομένων».

Παρ’ όλη την κρίση στην Ελλάδα, η Lidl Hellas εμφάνισε αύξηση 6,2% στο τετράμηνο της τρέχουσας χρήσης, ήτοι 475 εκατ. ευρώ, γεγονός που δικαιολογεί τη διάθεση της εταιρείας να επενδύσει στη χώρα μας.
Οσον αφορά το νέο concept αρχιτεκτονικής καταστημάτων της Lidl Hellas για το 2016, το πρώτο εκ των οποίων εγκαινιάστηκε στις 7 Ιουλίου στην Αλικαρνασσό και το δεύτερο πρόκειται να εγκαινιαστεί στις 14 Ιουλίου στα Διαβατά Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για ένα νέο environmental branding concept, μια πιο ελκυστική και μοντέρνα αρχιτεκτονική, η οποία θα χαρίσει στους καταναλωτές μια ευχάριστη και άνετη εμπειρία αγορών. Ο χώρος πώλησης αναβαθμίζεται οπτικά, με στόχο την καλύτερη παρουσίαση της ποικιλίας και των προϊοντικών κατηγοριών. Η νέα φιλοσοφία καταστήματος περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών ενοτήτων «corners», για ξεκάθαρη και οριοθετημένη παρουσίαση του μανάβικου, του φούρνου, του κρεοπωλείου, του ιχθυοπωλείου, της κάβας και των καλλυντικών.
Ακολουθώντας την περιβαλλοντική πολιτική, η γερμανική αλυσίδα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εξοικονόμηση ενέργειας στο πλαίσιο της κατασκευής και λειτουργίας των καταστημάτων της. Η χρήση του LED φωτισμού σε όλο το κατάστημα οδηγεί σε σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ η αποφυγή χρήσης βλαβερών για το περιβάλλον ψυκτικών υγρών και ο ολοένα αυξανόμενος εξοπλισμός των καταστημάτων με φωτοβολταϊκά επιβεβαιώνουν την περιβαλλοντική της ευσυνειδησία. Συγχρόνως, στον νέο τύπο καταστήματος διευρύνονται οι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ διατίθενται αποχωρητήρια για τους πελάτες και WC για τις μητέρες.
Ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης ανέφερε ότι «η συνολική δαπάνη κατασκευής των καταστημάτων νέας γενιάς φτάνει σχεδόν το 1/4 του συνόλου των ετήσιων επενδύσεων. Το κόστος κάθε καταστήματος νέας γενιάς ανέρχεται περίπου στα 4 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το κόστος ενός συμβατικού καταστήματος στοίχιζε μόλις 1,5 εκατ. ευρώ. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι η νέα γενιά καταστημάτων πληρούν όλες τις προδιαγραφές για την ενσωμάτωσή τους σε αστικά κέντρα».
Σημειώνεται ότι η Lidl Hellas απασχολεί περίπου 5.300 εργαζομένους και συνεργάζεται με περισσότερους από 3.321 προμηθευτές και παρόχους υπηρεσιών στην Ελλάδα. Το 2016, σύμφωνα με τη διοίκηση της Lidl Hellas, συνολικά η εταιρεία θα επενδύσει περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων της, την επέκταση των αποθηκών, αλλά και για τον εκσυγχρονισμό των υφισταμένων καταστημάτων, με βασικό στόχο την ανταπόκριση στις απαιτήσεις των καταναλωτών, την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει 260-270 καταστήματα στην Ελλάδα τα επόμενα 5 – 7 χρόνια.

HeliosPlus