Ο φοβερός και τρομερός Τυραννόσαυρος Ρεξ αποτελεί μόνιμο αντικείμενο μελέτης των παλαιοντολόγων και κάθε χρόνο δημοσιεύονται αρκετές έρευνες για την ανατομία, την βιολογία, την συμπεριφορά και τις συνήθειες του.

Μια νέα μελέτη για τους Τυραννόσαυρους βρίσκεται υπό εξέλιξη από ερευνητές του Πανεπιστημίου του Τορόντο και σε συνέντευξη Τύπου παρουσίασαν το πρώτο τους εύρημα. Υποστηρίζουν ότι ο T.rex διέθετε χείλη τα οποία όχι μόνο έκρυβαν την τρομακτική οδοντοστοιχία του από την κοινή θέα αλλά προστάτευαν ταυτόχρονα τα δόντια. Σύμφωνα με τους ερευνητές τα χείλη αυτά δεν ήταν παχιά αλλά λεπτά και ανατομικά παρόμοια με εκείνα ερπετών σαν τις σαύρες. Τα χείλη αυτά παρείχαν στα δόντια του Τυραννόσαυρου την απαραίτητη υγρασία για να διατηρείται σε καλή κατάσταση το σμάλτο τους. «Αν τα δόντια δεν προστατεύονται με κάποιο τρόπο και βρίσκονται μόνιμα εκτεθειμένα στον αέρα και τις καιρικές συνθήκες δεν ενυδατώνονται, χαλάει το σμάλτο και γενικά καταστρέφονται» αναφέρει ο Ρόμπερτ Ρέιζ, μέλος της ερευνητικής ομάδας.