Τα αεροπορικά εισιτήρια «απογείωσαν» την e-Travel

Την ανάπτυξη των διαδικτυακών τουριστικών πρακτορείων εκμεταλλεύθηκε η ελληνική εταιρεία e-Travel,

Την ανάπτυξη των διαδικτυακών τουριστικών πρακτορείων εκμεταλλεύθηκε η ελληνική εταιρεία e-Travel, η οποία ξεκίνησε στην Ελλάδα ενώ σήμερα κάνει κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων ως και για ιάπωνες πελάτες. Καθημερινά γίνονται περίπου δύο εκατομμύρια αναζητήσεις αεροπορικών εισιτηρίων.
Η e-Travel ξεκίνησε ως προσπάθεια το 2005 και πήρε τη σημερινή της μορφή το 2007 με την ίδρυση της e-Travel ΑΕ. Την εταιρεία ξεκίνησε ο Νίκος Γουλής, ο οποίος είναι και ο διευθύνων σύμβουλος, ενώ πολύ νωρίς επένδυσε σε αυτήν ο Φίλιππος Κότσης, που είναι σήμερα ο πρόεδρος της εταιρείας. Το 2014 εισήλθε στο μετοχικό σχήμα και ο David Roche, ο οποίος είχε διατελέσει στο παρελθόν πρόεδρος της Hotels.com, μιας εταιρείας της Expedia.
Η εταιρεία, όπως μας λέει ο κ. Γουλής, «ξεκίνησε αρχικά με στόχο την παροχή κρατήσεων σε ελληνικά ξενοδοχεία στον εισερχόμενο και τον εγχώριο τουρισμό. Τα αεροπορικά εισιτήρια προστέθηκαν προκειμένου να βοηθήσουν τις κρατήσεις ξενοδοχείων. Πολύ γρήγορα τα αεροπορικά εισιτήρια απογειώθηκαν, κάτι που δεν συνέβη ποτέ με τα ξενοδοχεία. Ετσι, η e-Travel έστρεψε όλες τις δυνάμεις της στα αεροπορικά εισιτήρια με στόχο τόσο την ελληνική όσο και τη διεθνή αγορά».
Πάντως η ιδέα γεννήθηκε το 2004, συνεχίζει ο ίδιος «κουβεντιάζοντας με έναν φίλο που είχε πρόσφατα τότε ξεκινήσει να εργάζεται στην Expedia (είναι η μεγαλύτερη εταιρεία του χώρου) στο Λονδίνο. Καθώς ήδη αναζητούσα ιδέες για να ξεκινήσω τη δική μου επιχείρηση, από τη συζήτηση με τον φίλο μου κατάλαβα ότι κάτι τέτοιο έλειπε από την ελληνική αγορά και ότι η ευκαιρία δεν θα υπήρχε για πολύ καιρό μέχρι να αναπτυχθούν και να εδραιωθούν άλλες εταιρείες σε αυτή την αγορά. Μέσα σε δύο μήνες είχα παραιτηθεί και έκανα τα πρώτα βήματα της εταιρείας».
Αναζητήσεις


Η ανάπτυξή της υπήρξε ταχύτατη, με τριψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης τα πρώτα χρόνια και σταθερή ανάπτυξη περίπου 30% τα τελευταία τρία χρόνια. Τους πρώτους μήνες στην αγορά των αεροπορικών εισιτηρίων η διοίκηση της εταιρείας θεωρούσε μεγάλη επιτυχία να κάνει 10 κρατήσεις σε μία ημέρα.
Τους τελευταίους 18 μήνες έχουν ταξιδέψει χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες της περισσότεροι από 2 εκατομμύρια άνθρωποι. Σε καθημερινή βάση στο site της γίνονται περίπου 2 εκατομμύρια αναζητήσεις αεροπορικών εισιτηρίων. Η e-Travel είναι η 7η μεγαλύτερη εταιρεία στην Ευρώπη στις πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων online και η 11η παγκοσμίως.
Οι βασικές αγορές της βρίσκονται στην Ανατολική Ευρώπη και στην Ασία. Συνολικά έχει παρουσία μέσω Internet σε περισσότερες από 60 χώρες έχοντας το site μεταφρασμένο σε 40 χώρες και προσφέροντας αντίστοιχο αριθμό νομισμάτων για συναλλαγή. Μεγαλύτερη αγορά είναι η Ρωσία όπου η εταιρεία δραστηριοποιείται με το trip.ru ενώ αντίστοιχα σημαντικές είναι η Ν. Κορέα (mytrip.com) και η Ιαπωνία (trip.jp). Η Ελλάδα και η Κύπρος αντιπροσωπεύουν μαζί περίπου το 5% των πωλήσεών της.
Η e-Travel έχει στραμμένη την προσοχή της προς την Ασία εκεί όπου η ανάπτυξη και οι ευκαιρίες είναι μεγαλύτερες. Αντίστοιχα μεγάλη ανάπτυξη προσδοκεί και από το Β2Β κανάλι καθώς το ενδιαφέρον μικρότερων ταξιδιωτικών γραφείων να συνεργαστούν είναι σημαντικό σε μεγάλο αριθμό χωρών.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk