Ελληνικά σανδάλια κατακτούν το εξωτερικό

Η δημιουργία ενός αυστηρά ελληνικού brand, υψηλής ποιότητας γυναικείων σανδαλιών, το οποίο θα στοχεύει στην

Η δημιουργία ενός αυστηρά ελληνικού brand, υψηλής ποιότητας γυναικείων σανδαλιών, το οποίο θα στοχεύει στην παγκόσμια αγορά και συγχρόνως θα προβάλλει τη μοναδικότητα των ελληνικών νησιών ήταν η ιδέα για τη δημιουργία της ελληνικής εταιρείας ΚΥΜΑ. Το 2014, τα τρία αδέλφια από την Πάτρα, Αλέξης, Κωνσταντίνος και Νίκος Μαντάς, ίδρυσαν την εταιρεία σχεδίασης και εμπορίας σανδαλιών ΚΥΜΑ, η οποία άρχισε την ανάπτυξή της πρώτα στην Αμερική και μετά ήρθε στην Ελλάδα.
Ιδρυτής και σχεδιαστής της ελληνικής μάρκας που κατακτά το εξωτερικό είναι ο Αλέξης Μαντάς, ο οποίος προέρχεται από μια οικογένεια με παράδοση στον χώρο του υποδήματος. Οπως ανέφερε ο ίδιος, «η οικογένειά μου διαθέτει τα τελευταία 25 έτη κατάστημα υποδημάτων στην Πάτρα, το Shoe Land. Είμαστε εξοικειωμένοι με τον χώρο αυτόν, και το ΚΥΜΑ είναι μια δημιουργική προσέγγιση στο αντικείμενο της δουλειάς μας».

Το 2014, συνεχίζει ο ίδιος, «ήρθα σε επαφή με τη βιοτεχνία που συνεργαζόμαστε έκτοτε, και έδειξα τα πρώτα σχέδια για τη συλλογή ώστε να τα υλοποιήσουν. Αφού βγήκε η συλλογή το επόμενο στάδιο ήταν η εύρεση μιας έκθεσης στο εξωτερικό για να τα προβάλουμε. Συμμετείχαμε στην έκθεση υποδημάτων στη Νέα Υόρκη, όπου δημιουργήσαμε πολλές συνεργασίες με καταστήματα και υπήρξε πολύ έντονο ενδιαφέρον γενικότερα. Τα πρώτα μας σανδάλια λοιπόν πουλήθηκαν στην Αμερική και έτσι κατά κάποιον τρόπο λειτουργήσαμε αντίστροφα».

Η παραγωγή όλων των σανδαλιών γίνεται στην Αθήνα όπου είναι η βιοτεχνία με την οποία η εταιρεία συνεργάζεται, ενώ υπάρχει προσωπική δουλειά σε όλα τα στάδια της παραγωγής, από τη σχεδίαση και τον προγραμματισμό μέχρι και την τελική παραγωγή των σανδαλιών. Εφέτος, η εταιρεία έχει διπλασιάσει την παραγωγή και κυκλοφορεί τα σανδάλια ΚΥΜΑ σε είκοσι σημεία πώλησης στον κόσμο καθώς και στο Διαδίκτυο. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει συνεργασίες σε πολλά ελληνικά νησιά όπως Σαντορίνη, Μύκονο, Πάρο, Κρήτη, Κέρκυρα και πολλά άλλα καθώς και σε επιλεγμένες μπουτίκ στην Αθήνα. Στο εξωτερικό έχει παρουσία στις ΗΠΑ, στην Αγγλία, στην Ιαπωνία, στον Λίβανο και στην Αυστραλία.
Οσον αφορά τα επεκτατικά σχέδια της εταιρείας, ο κ. Αλέξης Μαντάς επεσήμανε ότι «επιθυμούμε να έχουμε διάρκεια ώστε να επιβιώσουμε μακροπρόθεσμα και να συνάψουμε σχέσεις μακροχρόνιες με τους πελάτες μας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στα άμεσα πλάνα μας είναι να εξερευνήσουμε τις πιθανές προοπτικές εξέλιξης του brand μέσω διαφήμισης και marketing με σκοπό να ενισχύσουμε την παρουσία μας και το όνομά μας. Στη συνέχεια θέλουμε να μπούμε σε όσο το δυνατόν περισσότερες αγορές στον κόσμο ώστε παράλληλα με την ανάπτυξη της επιχείρησής μας να προβάλουμε και το σύγχρονο design της Ελλάδας που έχει τόσο εξελιχθεί και χρειάζεται προβολή ώστε να ανακαλυφθεί από όλο και περισσότερους πιθανούς συνεργάτες στο εξωτερικό».

Ως στόχο, συνεχίζει ο ίδιος, η εταιρεία έχει τη διείσδυση σε όσο το δυνατόν περισσότερες αγορές. Ομως, επειδή και οι δυνατότητες για επένδυση σε αυτό το εγχείρημα είναι πεπερασμένες, σύμφωνα με τον ίδιο, θα πρέπει να μελετηθούν ποιες από αυτές τις αγορές μπορεί να σηκώσει ένα premium προϊόν όπως το ΚΥΜΑ, αλλά και σε ποιες αγορές ταιριάζει και στυλιστικά. «Η δική μας πείρα λέει» καταλήγει ο επιχειρηματίας «πως τέτοιες αγορές είναι οι ΗΠΑ, οι ανεπτυγμένες χώρες της Ασίας όπως Ιαπωνία, Κίνα, στη συνέχεια οι χώρες της Ευρώπης και τέλος η Αυστραλία. Εκεί λοιπόν έχουμε εστιάσει και εμείς τις προσπάθειές μας. Αυτό γίνεται μέσω των εκθέσεων στις οποίες πηγαίνουμε και προβάλλουμε τα σανδάλια μας αλλά και μέσω συνεργατών που μπορούν να σε εκπροσωπήσουν. Αυτή την περίοδο είμαστε σε συζητήσεις με μία τέτοια εταιρεία στην Κίνα που ενδεχομένως να μας εκπροσωπήσει στην Ασία για το 2017».

HeliosPlus

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk