Lufthansa: 200 πτήσεις εβδομαδιαίως από την Ελλάδα

Επιστροφή στην Κέρκυρα με μια πτήση και νέο προορισμό την Σαντορίνη με δυο πτήσεις θα ξεκινήσει την καλοκαιρινή σεζόν η Lufthansa, με περίπου 200 πτήσεις την εβδομάδα να εκτελούνται από όλες της αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου από την Ελλάδα.

Επιστροφή στην Κέρκυρα με μια πτήση και νέο προορισμό την Σαντορίνη με δυο πτήσεις θα ξεκινήσει την καλοκαιρινή σεζόν η Lufthansa, με περίπου 200 πτήσεις την εβδομάδα να εκτελούνται από όλες της αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου από την Ελλάδα.
Η χώρα μας αποτελεί μια από τις κύριες αγορές για τον Όμιλο Lufthansa στην Ανατολική Ευρώπη, όπου εκτελούνται περίπου 200 πτήσεις την εβδομάδα στην διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, από όλες οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου. Μάλιστα για πρώτη φορά στέλεχος Ελληνικής καταγωγής, ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, ανέλαβε καθήκοντα Γενικού Διευθυντή για την Ελλάδα και την Κύπρο.
«Ο Όμιλος Lufthansa έχει αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς με τον ελληνικό επιχειρηματικό και τουριστικό κλάδο και είμαστε υπερήφανοι που ένα από τα καλύτερα, εγχώρια ταλέντα μας έχει αναλάβει τα ηνία της εταιρείας, εδώ στην Αθήνα», δήλωσε στη διάρκεια συνέντευξης τύπου ο κ. Ταμούρ Γκουντάρζι-Πουρ, αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Υπηρεσιών της εταιρείας για τη Μέση Ανατολή, Αφρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, καλωσορίζοντάς τον στη νέα του θέση. Στις 200 πτήσεις από τη χώρα μας περιλαμβάνονται πτήσεις της Lufthansa, της SWISS, της Austrian, της Brussels Airlines, της Eurowings και της Edelweiss.
«Είναι τιμή μου να διευθύνω τη δυναμική ομάδα της Αθήνας, η οποία προσφέρει στους επιβάτες μας στην Ελλάδα και την Κύπρο μια μεγάλη ποικιλία ταξιδιωτικών επιλογών. Ο Όμιλος Lufthansa διαθέτει το πλουσιότερο χαρτοφυλάκιο προορισμών παγκοσμίως. Μέσω των κόμβων μας και των Star Alliance συνεργατών μας οι πελάτες μας μπορούν να ταξιδεύουν από το Άλτα στη Νορβηγία μέχρι το Cape Town στη Νότια Αφρική, και από το Ανκορέιτζ στην Αλάσκα μέχρι το Όκλαντ στη Νέα Ζηλανδία», δήλωσε ο κ. Τζεβελέκος. Πρόκειται για τον Όμιλο με τα μεγαλύτερα διεθνώς έσοδα από μεταφορά επιβατών, τα οποία για το 2015 ανήλθαν σε 32 δις ευρώ.
Στη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν 2016, ο Όμιλος Lufthansa θα πραγματοποιεί 23.140 πτήσεις την εβδομάδα προς 316 προορισμούς σε 101 χώρες. «Εκτός από τις δικές μας πτήσεις, προσφέρουμε πάνω από 18.000 πτήσεις εβδομαδιαίως μέσω συνεργασιών κοινού κωδικού, εξασφαλίζοντας στις τοπικές αγορές παγκόσμια κάλυψη» σημείωσε ο νέος γενικός διευθυντής για την Ελλάδα και την Κύπρο.
Στην χώρα μας, οι εταιρείες του Ομίλου προσφέρουν 19 καθημερινές πτήσεις. Εκτός της Αθήνας, τα δρομολόγια ενώνουν και την Θεσσαλονίκη με τους μεγάλους ευρωπαϊκούς κόμβους του δικτύου στη Βιέννη και την Ζυρίχη. Επίσης, προσφέρονται και προορισμοί αναψυχής εντός Ελλάδος, όπως το Ηράκλειο, που βρίσκεται για δεύτερη χρονιά στο καλοκαιρινό πρόγραμμα της Lufthansa, ακόμα η Ρόδος, η Κέρκυρα, η Ζάκυνθος, η Μύκονος, η Κως και τη Σαντορίνη.
Ερωτηθείς για την επίδραση του Προσφυγικού ζητήματος στον ελληνικό τουρισμό και τις αεροπορικές κρατήσεις ο κ. Τζεβελέκος σημείωσε πως «παρατηρείται μια τάση μείωσης των κρατήσεων στους tour operators για το Ανατολικό Αιγαίο, εκτιμούμε όμως ότι στο σύνολο αυτή θα αντισταθμιστεί από τις κρατήσεις για την Κρήτη και το Ιόνιο, στο οποίο θα λέγαμε ότι βλέπουμε μια νέα «άνοιξη» του τουριστικού ρεύματος». Παρουσία στην χώρα μας έχει και η low cost θυγατρική του Ομίλου, η Eurowings, συνδέοντας πολλές γερμανικές πόλεις με καλοκαιρινούς προορισμούς, καθώς και με την Αθήνα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, η Lufthansa ενισχύει το δίκτυο των προορισμών της στους λεγόμενους εξωτικούς προορισμούς, ανάμεσα στους οποίους η Τάμπα στη Φλόριντα, ο Μαυρίκιος στον Ινδικό Ωκεανό, το Μαλέ στις Μαλδίβες και το Πόρτο στην Πορτογαλία. Όπως επισήμανε ο κ. Τζεβελέκος, εξαιρετικά σημαντικά για την ελληνική αγορά, είναι τα δύο νέα δρομολόγια προς τον Παναμά και το Σαν Χοσέ στην Καλιφόρνια.
Ο Παναμάς, εκτός από ανερχόμενο χρηματοοικονομικό κέντρο, αποτελεί κύριο προορισμό για τον κλάδο της ναυτιλίας. Σήμερα η Lufthansa εξυπηρετεί την πόλη του Παναμά απευθείας από τη Φρανκφούρτη. Ειδική μνεία έγινε στην σχέση της ναυτικά εισιτήρια της εταιρείας στην Ελλάδα με την εμπορική ναυτιλία· είναι εξάλλου ο σπόνσορας και ο επίσημος μεταφορέας των Ποσειδωνίων. Τα ναυτικά εισιτήρια που εκδίδονται για λογαριασμό του Ομίλου στην ελληνική αγορά από τους Έλληνες πράκτορες αποτελούν μεγάλο μέρος των εσόδων, με την χώρα να βρίσκεται στην πρώτη θέση παγκοσμίως στην διαβάθμιση της εταιρείας στον τομέα αυτό.
Οι πτήσεις προς το Σαν Χοσέ, την πύλη της Silicon Valley, οι οποίες θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο, συμπληρώνοντας τα καθημερινά δρομολόγια της Lufthansa και της SWISS προς Σαν Φρανσίσκο, προσφέρουν απευθείας πρόσβαση στην «καρδιά» της αμερικανικής υψηλής τεχνολογίας.
Όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Υπηρεσιών της εταιρείας για τη Μέση Ανατολή, Αφρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Όμιλος Lufthansa ξεκίνησε με επιτυχία το μεγαλύτερο πρόγραμμα ανανέωσης στόλου. Μέχρι το 2025, οι αεροπορικές του εταιρείες θα παραλάβουν 260 νέα αεροσκάφη προηγμένης τεχνολογίας. Η αξία της επένδυσης ανέρχεται στα 36 δις ευρώ (βάσει τιμοκαταλόγου) και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα επενδυτικά προγράμματα που έχουν γίνει από γερμανικές επιχειρήσεις εισηγμένες στο χρηματιστήριο.
Ο ανανεωμένος στόλος θα περιλαμβάνει αεροσκάφη τύπου A320Neos, Boeing 777-300ER για την SWISS, C-Series regional και A350-900. Προς τα τέλη της δεκαετίας, η Lufthansa θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα πρώτα Boeing 777-9x, με τα οποία και θα ολοκληρωθεί το τρέχον επενδυτικό πρόγραμμα. «Δεν επαναπαυόμαστε στις δάφνες μας. Μόλις ολοκληρώθηκε ένα πολυετές πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων αεροσκαφών ευρείας ατράκτου με νέες καμπίνες. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ ημερησίως» σημείωσε.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία επενδύει σε προϊόντα εδάφους, με το νέο Satellite Terminal που αποτελεί επέκταση του Terminal 2 στο αεροδρόμιο του Μονάχου και αναμένεται να εγκαινιαστεί στα τέλη Απριλίου. Η νέα εγκατάσταση θα αυξήσει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας κατά 11 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως και θα προσφέρει στη Lufthansa και τους Star Alliance εταίρους της επιπλέον 52 gates και 27 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών. Αξιοποιεί επίσης νέες τεχνολογίες και προσφέρει στο ταξιδιωτικό κοινό νέες υπηρεσίες βάσει τοποθεσίας.
Επενδύει ακόμα στη διάθεση ασύρματης σύνδεσης στο διαδίκτυο εντός των αεροσκαφών μικρών και μεσαίων αποστάσεων. Κατέχοντας ήδη ηγετικό ρόλο στον κλάδο και έχοντας εξοπλίσει περισσότερα από 100 αεροσκάφη διηπειρωτικών πτήσεων με ευρυζωνικό ασύρματο δίκτυο μέσω της πλατφόρμας Flynet, η Lufthansa θα αρχίσει από φέτος να εξοπλίζει και την οικογένεια των A320 με ένα παρόμοιο προϊόν, επιδιώκοντας πλήρη κάλυψη του στόλου των A319, A320, A321 έως το 2018. Τέλος, αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο στον τομέα εντοπισμού αποσκευών. Σε συνέχεια της πρωτοποριακής συνεργασίας της με τη γερμανική εταιρεία ειδών ταξιδίου Rimowa, η Lufthansa από το Μάρτιο προσφέρει ηλεκτρονικές ετικέτες που τοποθετούνται στις αποσκευές και διευκολύνουν στον εντοπισμό τους.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk