Minoan: Σε διαβουλεύσεις με ξενοδοχειακές αλυσίδες για τη Σητεία

Σε διαβουλεύσεις με ξενοδοχειακές αλυσίδες και επενδυτές βρίσκεται πλέον ο όμιλος Minoan Group, ο οποίος υλοποιεί το έργο «Ιτανος Γαία» στη Σητεία. Μετά την έκδοσή του το Προεδρικό Διάταγμα, με το οποίο καθορίστηκαν οι χρήσεις γης και οι βασικοί όροι δόμησης του έργου, ελέγχθηκε και εγκρίθηκε ως προς τη νομιμότητά του από το ΣτΕ και υπογράφηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Στόχος είναι η ολοκλήρωση της επένδυσης και η δημιουργία ενός νέου προορισμού στην Κρήτη υψηλής προστιθέμενης αξίας και αμοιβαίου οφέλους για την τοπική κοινωνία και για τους μετόχους. Η Κρήτη παραμένει ένας τουριστικός προορισμός παγκοσμίου βεληνεκούς, που σε συνδυασμό με τη λειτουργία του νέου αεροσταθμού στο αεροδρόμιο της Σητείας και την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας δημιουργούν καλύτερες προοπτικές σχεδιασμού για το μέλλον. Η επένδυση της θυγατρικής εταιρίας του ομίλου Minoan Group Plc, Loyalward Ltd., ανέρχεται στα 267,7 εκατ. ευρώ και πραγματοποιείται σε μια έκταση περίπου 22.120 στρεμμάτων στα Β.Α. της Κρήτης. Η ανάπτυξη που έχει κεντρικό άξονα το περιβάλλον, περιλαμβάνει τη δημιουργία πέντε ξενοδοχείων συνολικής δυναμικότητας 1.936 κλινών, ενός γηπέδου γκολφ 18 οπών και βοηθητικών υποδομών. Επίσης αναμένεται να δημιουργήσει 1.200 άμεσες και 2.000 έμμεσες θέσεις εργασίας.
Εν τω μεταξύ, η Minoan Group παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 20% στην ετήσια οικονομική χρήση 2014-2015, με τον κύκλο εργασιών να διαμορφώνεται σε 75,81 εκατ. ευρώ από 63,18 εκατ. ευρώ το προηγούμενο διάστημα. Η σημαντική αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης προήλθε κατά κύριο λόγο από τις δραστηριότητες του ομίλου στον ταξιδιωτικό κλάδο, μέσω της θυγατρικής του εταιρείας Stewart Travel, η οποία διαθέτει 15 υποκαταστήματα και αναπτύσσεται στην ευρύτερη περιοχή της Σκωτίας, απασχολώντας 200 εργαζόμενους.
Αύξηση 14% παρουσίασαν το ίδιο διάστημα τα μικτά κέρδη της μητρικής εταιρείας (ακαθάριστα έσοδα), τα οποία από 6,32 εκατ. ευρώ ανήλθαν σε 7,58 εκατ. ευρώ, με κεφαλαιακή επένδυση που επιτρέπει περαιτέρω ανάπτυξη την επόμενη χρήση.
Η εταιρεία εξετάζει την ενίσχυση του ταξιδιωτικού της κλάδου με την εξαγορά νέων τουριστικών επιχειρήσεων και την ένταξη νέων εξειδικευμένων τουριστικών προϊόντων, καθώς η στρατηγική που ακολούθησε τα προηγούμενα χρόνια, μέσω της ανάπτυξης ισχυρού δικτύου υποκαταστημάτων που συνεχώς εξελίσσεται, φέρνει θετικά αποτελέσματα. Ηδη, η τρέχουσα χρήση ξεκίνησε με αύξηση των πωλήσεων της Stewart Travel κατά 16%, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν πολλοί δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί και οδηγούν συχνά σε μείωση κρατήσεων.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk