Τα 72,8 εκατ. ευρώ άγγιξε το 2015 ο συνολικός συστημικός τζίρος των ξενοδοχείων που διαχειρίζεται η HotelBrain, έναντι των 51,4 εκατ. ευρώ το 2014. Αντίστοιχη αύξηση παρουσίασε το 2015 η Μέση Τιμή Δωματίου (ADR), φθάνοντας τα 210,34 ευρώ (από 181,36 ευρώ το 2014), ενώ η πληρότητα κινήθηκε σχεδόν στο ίδιο με το περσινό επίπεδο (72%).
Τα παραπάνω στοιχεία παρουσιάστηκαν στην Ετήσια Συνάντηση της HotelBrain, στις 13 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο της 11ης Horeca. Σήμερα η εταιρία διαχειρίζεται περισσότερα από 130 ξενοδοχεία σε 55 προορισμούς, σε επτά χώρες, αριθμοί που την καθιστούν τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων, η οποία βραβεύθηκε το 2015 στα World Travel Awards ως η «Κορυφαία Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων στην Ευρώπη».
Για το 2016, η εταιρία προσδοκά να αυξήσει τα υπό διαχείριση ξενοδοχεία της σε πάνω από 150, ενώ αναμένεται να εισέλθει σε τέσσερις νέες αγορές, τη Ρουμανία, τη Βοσνία – Ερζεγοβίνη, την Ισπανία και τη Μάλτα. Ηδη η εταιρία προχώρησε στην ίδρυση γραφείων στο Λονδίνο.
Παράλληλα ανακοινώθηκε ηHotelBrain Capital, θυγατρική εταιρεία και επενδυτικός βραχίονας της ΗotelBrain, με σκοπό τη δημιουργία χαρτοφυλακίου με την απόκτηση (μέσω μισθώσεων, κλπ) τουριστικών καταλυμάτων, τα οποία αναβαθμίζει επενδύοντας κεφάλαιο, επανατοποθετεί στην αγορά και αυξάνει την εμπορική τους αξία. Ηδη η HotelBrain Capital διαθέτει χαρτοφυλάκιο με 11 ξενοδοχειακά καταλύματα ανά την Ελλάδα, ενώ στόχο για την επόμενη τριετία είναι να ανέλθουν στα 60.
Κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνάντησης, ο ισπανός γκουρού του Destination Marketing & Management κ. Εουλόχιο Μπόρντας, αποκάλυψε τις τάσεις που θα αναδείξουν τα ξενοδοχειακά καταλύματα στη νέα παγκόσμια τουριστική πραγματικότητα και αναμένεται να ελκύσουν το επιπλέον ένα δισ. νέων τουριστών που θα προκύψει μέσα στην επόμενη 15ετία.
Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των υπηρεσιών με βάση την τεχνολογική εξέλιξη, σύμφωνα με τα στοιχεία του τμήματος On Line Marketing & Web Performance της HotelBrain, το 2015 ποσοστό 39% των διαχειριζόμενων ξενοδοχείων της εταιρίας προχώρησαν σε κατασκευή νέων web sites απόλυτα εναρμονισμένων με τις επιταγές των νέων τεχνολογιών, ενώ πλέον το 74% (34% το 2014) του συνόλου τους είναι πλέον συμβατά με κινητές συσκευές.



