• Αναζήτηση
  • Νέα υπηρεσία για αύξηση πωλήσεων στα ξενοδοχεία

    Στη δημιουργία του «Hands Free Hotelier», μιας καινοτόμας υπηρεσίας για την παγκόσμια ξενοδοχειακή αγορά, προχώρησαν μετά από στρατηγική σύμπραξη οι ελληνικές εταιρείες Axia Hospitality και Nelios. Τη νέα υπηρεσία (www.handsfreehotelier.com) ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τομείς διαχείρισης πωλήσεων (online και offline) και κρατήσεων ξενοδοχείων, αλλά και στην online προβολή και προώθησή τους.

    Στη δημιουργία του «Hands Free Hotelier», μιας καινοτόμας υπηρεσίας για την παγκόσμια ξενοδοχειακή αγορά, προχώρησαν μετά από στρατηγική σύμπραξη οι ελληνικές εταιρείες Axia Hospitality και Nelios. Τη νέα υπηρεσία (www.handsfreehotelier.com) ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τομείς διαχείρισης πωλήσεων (online και offline) και κρατήσεων ξενοδοχείων, αλλά και στην online προβολή και προώθησή τους.

    Οι Axia Hospitality και Nelios αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους, για τη δημιουργία του πλέον ολοκληρωμένου πακέτου πωλήσεων και μάρκετινγκ για ξενοδοχεία. Το νέο πακέτο υπηρεσιών ανταποκρίνεται στις κύριες και σημαντικότερες ανάγκες των ξενοδοχείων, καθώς οι πωλήσεις, οι κρατήσεις και το μάρκετινγκ απαιτούν υψηλή εξειδίκευση προσωπικού, αλλά και πολλά, σύνθετα εργαλεία, ενώ παρέχονται μέχρι σήμερα συμπληρωματικά και ως μέρος ενός ευρύτερου πακέτου παροχών των εταιρειών διαχείρισης ξενοδοχείων (hotel management).
    Το αποτέλεσμα της σύμπραξης των δύο εταιρειών φέρνει ένα εξειδικευμένο τμήμα πωλήσεων και μάρκετινγκ για τον ξενοδόχο, το οποίο στελεχώνεται με 40 ειδικούς σε όλους τους επιμέρους τομείς, οι οποίοι συνθέτουν όλο το πακέτο των υπηρεσιών. Μέσα από οικονομίες κλίμακας που επιτυγχάνει το νέο σχήμα, εξασφαλίζει ανθρώπινο δυναμικό πολύ υψηλών προδιαγραφών το οποίο υπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ξενοδοχεία με τα οποία συνεργάζεται.
    Οι δύο εταιρίες συνεργάζονται με επιτυχία τα τελευταία τέσσερα χρόνια και έχουν ήδη πάνω από 15 κοινούς πελάτες. Ηδη τα ξενοδοχεία στα οποία παρέχουν τις υπηρεσίες τους έχουν καταγράψει αύξηση έως 30% σε κρατήσεις. Με τη δημιουργία του νέου πακέτου υπηρεσιών, η συνεργασία τους περνάει σε επόμενο επίπεδο, ενώ η επόμενη φάση θα ολοκληρωθεί με συγχώνευσή τους. Οι δυο εταιρείες που έχουν συνολικό κύκλο εργασιών περίπου 1,3 εκατ. ευρώ, βρίσκονται πλέον σε κοινά γραφεία στο κέντρο της Αθήνας.
    «Η διανομή και πώληση καταλυμάτων έχει γίνει μία εξαιρετικά επίπονη και πολύπλοκη διαδικασία. Οι παραδοσιακοί συσχετισμοί άλλαξαν ριζικά με το διαδίκτυο και ο σύγχρονος ξενοδόχος καλείται να λύσει μια ιδιαίτερα δύσκολη εξίσωση, που θα του φέρει τις αποδόσεις που επιθυμεί. Η σύμπραξη της Axia Hospitality με την Nelios, συνθέτει ένα πακέτο υπηρεσιών, μια καινοτόμα λύση που απαντά στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του ξενοδοχείου», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Axia Hospitality κ. Γιάννης Κυρίτσης. Η Axia Hospitality ιδρύθηκε το 2012 και δραστηριοποιείται στη διαχείριση ξενοδοχειακών κρατήσεων, τα IDS (συστήματα κρατήσεων μέσω internet) και τη διαχείριση εσόδων. Η εταιρία αντιπροσωπεύει σήμερα 48 τουριστικά καταλύματα και ξενοδοχεία σε 18 περιοχές της νησιωτικής και ηπειρωτικής χώρας.
    Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Nelios κ. Δημήτρης Σερίφης δήλωσε ότι «το επιτυχημένο marketing, αυτό που θα φέρει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα για τον ξενοδόχο είναι ένα σύνθετο αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται από το συνδυασμό του με τη σωστή πώληση και διαχείριση των κρατήσεων. Η εμπειρία, η γνώση και η εξειδίκευση της Axia Hospitality και της Nelios σε αυτούς τους τομείς, έφερε αυτή τη στρατηγική σύμπραξη και μία ολοκληρωμένη υπηρεσία που θα αποτελέσει την ιδανική λύση για τον ξενοδόχο». Η Nelios ιδρύθηκε το 2008 με όραμα την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσω της εξέλιξης των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.
    Η πρώτη παρουσίαση του νέου πακέτου υπηρεσιών «Hands Free Hotelier» θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση HORECA 2016, την Κυριακή 14 Φεβρουαρίου. Η παρουσίαση θα γίνει στην αίθουσα C1 του εκθεσιακού κέντρου Metropolitan Expo (αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος) στις 11 π.μ. Οι δύο εταιρείες θα συμμετέχουν στην έκθεση HORECA 2016, (12-15 Φεβρουαρίου) με κοινό περίπτερο στο Hall 3, Stand Β38.
    Οικονομία
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Μπροστά στον καθρέφτη Εκρυψα το πρόσωπό μου πίσω από το χειροποίητο, τούλινο πέπλο με τα μικρά διαμάντια και την κοραλλένια καρφίτσα, πολύτιμο... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk