Μπορεί πολλές ελληνικές επιχειρήσεις να παγώνουν τις επενδύσεις και να εμφανίζουν μειωμένα κέρδη τα τελευταία έτη της κρίσης στην Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις εταιρειών που δεν σταματούν την ανάπτυξη όπως η Vivechrom. Αύξηση κερδών και όγκου πωλήσεων παρουσίασε η εταιρεία χρωμάτων Vivechrom το 2015, παρά την κρίση, ενώ αναμένει και αύξηση εξαγωγών για το επόμενο έτος.
Πιο συγκεκριμένα, η Vivechrom ανακοίνωσε τη συνέχιση ανοδικών ρυθμών ανάπτυξης στην ελληνική αγορά επιτυγχάνοντας αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 6%. Επιπλέον, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για την αγορά η Vivechrom προβλέπει ότι η αύξηση της κερδοφορίας της θα ξεπεράσει το 21% σε σχέση με το 2014.
Η καταγραφή των θετικών αποτελεσμάτων οφείλεται, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, στην οργάνωση και διαχείριση της παραγωγής και των αποθεμάτων της εταιρείας, η οποία της επέτρεψε να τροφοδοτεί τα περισσότερα από 2.000 σημεία πώλησης ανά την Ελλάδα, παρά τη δύσκολη κατάσταση που διαμορφώθηκε κατόπιν της επιβολής του περιορισμού κεφαλαίων (capital controls). Η εξαγωγική δραστηριότητα της Vivechrom παρέμεινε αμετάβλητη το 2015. Υπάρχει πρόβλεψη διπλασιασμού της κατά το 2016 καθώς η εταιρεία παράλληλα με την πώληση της μάρκας Vivechrom θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στην πώληση των μαρκών Dulux, Levis, Hammerite και Cuprinol στις αγορές της Κύπρου, της Βουλγαρίας και της Αλβανίας.
Παράλληλα η εταιρεία μέσα στο 2015 έχει αναπτύξει δραστηριοποίηση στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μέσω της προσφοράς προϊόντων σε οργανισμούς και ιδρύματα. Πιο συγκεκριμένα, εφέτος η Vivechrom έχει προσφέρει χρώματα για την αποκατάσταση των εξωτερικών όψεων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, την ανακαίνιση του 17ου Γυμνασίου – 17ου Λυκείου Αθηνών, την ανακαίνιση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κωφών – Βαρήκοων Πανοράματος Θεσσαλονίκης, όπως και την προσφορά χρωμάτων στο Σπίτι του Καρέα για το «Χαμόγελο του Παιδιού».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Vivechrom κ. Ιωακείμ Προβατάς δήλωσε: «Η Vivechrom διαθέτει το επιχειρηματικό σχέδιο, όπως και την ικανότητα να ανταποκρίνεται στις αλλαγές που επιβάλλουν οι παρούσες οικονομικές συνθήκες, παραμένοντας ανταγωνιστική και βιώσιμη, όπως αποδεικνύουν και οι επιδόσεις της εταιρείας μας κατά το 2015, αλλά και στη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας. Η εμπιστοσύνη των ελλήνων καταναλωτών και όχι μόνο στα υψηλής ποιότητας και καινοτόμα προϊόντα της Vivechrom εδραιώνει ακόμη περισσότερο την ηγετική μας θέση στην αγορά. Προσφέροντας επίσης τα κορυφαία προϊόντα μας στο κοινωνικό σύνολο στοχεύουμε ώστε οι πόλεις μας να γίνουν πιο ανθρώπινες, ζωντανές και βιώσιμες φέρνοντας θετική αλλαγή στη ζωή όλων μας».
Αναφέρεται ότι η Vivechrom, μέλος από το 1990 της AkzoNobel, της μεγαλύτερης διεθνώς εταιρείας χρωμάτων, δραστηριοποιείται από το 1932 στην ελληνική αγορά χρωμάτων κατέχοντας σταθερά την πρώτη θέση. Με 211 εργαζομένους και περισσότερα από 2.000 σημεία πώλησης ανά την Ελλάδα, η Vivechrom προσφέρει στους επαγγελματίες και καταναλωτές μια πλήρη σειρά προϊόντων. Η Vivechrom, στο πλαίσιο της κοινωνικής της υπευθυνότητας, είναι η πρώτη βιομηχανία χρωμάτων στην Ελλάδα που εφάρμοσε συστήματα διαχείρισης για την ποιότητα, το περιβάλλον και την υγιεινή και ασφάλεια στην εργασία, ενώ είναι από τα πρώτα κύρια μέλη του Ελληνικού Δικτύου για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
HeliosPlus



