Αύξηση πωλήσεων, κερδών και περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό παρουσιάζει η ελληνική εταιρεία δερματολογικών προϊόντων FREZYDERM, η οποία παρά την κρίση συνεχίζει την ανάπτυξη και τις επενδύσεις. Το 2014 η εταιρεία παρουσίασε κύκλο εργασιών 29,80 εκατ. ευρώ έναντι 27,20 εκατ. ευρώ το 2013, ενώ το 2015 εκτιμάται ότι θα εμφανίσει 32,5 εκατ. ευρώ πωλήσεις και την επόμενη τριετία θα εμφανίσει αύξηση πωλήσεων 27,7%.
Πέρα από την πορεία στην Ελλάδα, η FREZYDERM, όπως ανέφερε ο κ. Ιωάννης Αναστασίου, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, έχει διεισδύσει και σε διεθνείς αγορές, έχοντας αναπτύξει μια στρατηγική Business to Business, που την κατατάσσει ανάμεσα στους πλέον πρωτοποριακούς συνεργάτες. Έτσι, μέχρι σήμερα, η εξωστρέφεια της εταιρείας έχει οδηγήσει την παρουσία των προϊόντων της σε περισσότερες από 22 χώρες. Μέσα στους στόχους της εταιρείας είναι να επεκταθεί και σε άλλες χώρες όπως η Νότια Αφρική και η Αμερική. Το 2013 η FREZYDERM κατείχε την 13η θέση στις 20 ταχύτερα αναπτυσσόμενες παραγωγικές ελληνικές εταιρείες κατά την τετραετία 2010-2013, στη λίστα του Fortune Greece.
Σημειώνεται ότι η FREZYDERM είναι μία ελληνική εταιρεία που δημιουργήθηκε το 1986 από τον κύριο Αναστάσιο Αναστασίου με σκοπό το σχεδιασμό, την παραγωγή και την εμπορία δερματολογικών προϊόντων, την παρουσίασή τους μέσω της Ιατρικής Ενημέρωσης σε Δερματολόγους και τη διακίνησή τους μέσω του Φαρμακευτικού καναλιού διανομής. Βασικός στόχος ήταν και παραμένει ο σχεδιασμός και η παραγωγή ασφαλών και αποτελεσματικών προϊόντων υψηλής ποιότητας με αυστηρώς φαρμακευτικά κριτήρια.
Στην πενταετία που ακολούθησε, η FREZYDERM, προκειμένου να μπορεί διαρκώς να εκσυγχρονίζει τα προϊόντα της και να αναπτύσσει νέα, προκειμένου να καλύπτει τις ανάγκες τόσο της Ιατρικής κοινότητας, όσο και του καταναλωτικού κοινού, δημιούργησε ένα Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης δερμοκαλλυντικών προϊόντων με στόχο την ανανέωση των παλαιών προϊόντων σύμφωνα με τα δεδομένα της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας, αλλά και τις νέες εξελίξεις στο επιστημονικό ερευνητικό πεδίο.
Με βάση τα παραπάνω η FREZYDERM οδηγήθηκε στην ανάπτυξη συνεργασιών με Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια με σκοπό τη μελέτη και αξιολόγηση των προϊόντων της, όπως επίσης και την ανταλλαγή πληροφοριών και νέων δεδομένων που αφορούν όλους τους τύπους των καλλυντικών προϊόντων.
Το 1997 ξεκίνησε η ανέγερση του ιδιόκτητου εργοστασίου στην Μεταμόρφωση Αττικής που εγκαινιάστηκε το 2002. Πρόκειται για μια σύγχρονη οργανωμένη μονάδα παραγωγής εξειδικευμένων καλλυντικών προϊόντων, που κατασκευάστηκε σύμφωνα με τα δεδομένα και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο διαθέτει ερευνητικά εργαστήρια στελεχωμένα με άρτια καταρτισμένους και απόλυτα εξειδικευμένους επιστήμονες, καθετοποιημένη γραμμή παραγωγής καθώς και αποθηκευτικούς χώρους πρώτων υλών και ετοίμου προϊόντος. Η παραγωγική μονάδα της FREZYDERM εκτείνεται σε 1500m2, και διαθέτει ερευνητικά εργαστήρια 400m2 και αποθηκευτικούς χώρους 1000m2, σύμφωνα με τα σύγχρονα δεδομένα και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι απαιτήσεις ανάπτυξης της εταιρείας οδήγησαν στη δημιουργία του Τμήματος Πωλήσεων, στελεχωμένου από έμπειρους και άρτια εκπαιδευμένους πωλητές όπου σήμερα ενημερώνει και εξυπηρετεί απευθείας 4.500 φαρμακεία, ενώ παράλληλα συνεργάζεται και με τις 100 πιο δυναμικές Φαρμακαποθήκες.
Το 2005, έχοντας εδραιώσει την ισχυρή παρουσία στην επιστημονική κοινότητα (γιατροί και φαρμακοποιοί), ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη Στρατηγική Μάρκετινγκ ώστε να χτίσει σχέσεις επικοινωνίας απ’ ευθείας με το καταναλωτικό κοινό, παρουσιάζοντας τα προϊόντα μέσα από ένα μείγμα επικοινωνιακών εργαλείων, όπως στοχευμένες προωθητικές ενέργειες και διαφήμιση σε έντυπα, ραδιόφωνο, internet και τηλεόραση.
Το 2009, συνεχίζοντας μια υγιή πορεία ανάπτυξης, η FREZYDERM εισήγαγε πρώτη στην ελληνική αγορά τη Βιολογική Βρεφική Διατροφή Frezylac, με αποκλειστική διάθεση στα Φαρμακεία.
Το 2011 παρουσίασε την ολοκληρωμένη σειρά Ενυδάτωσης –Αντιγήρανσης που συνέβαλλε καθοριστικά στην ανάπτυξη της εταιρείας, στην εδραίωσή της στο καταναλωτικό κοινό ως μια εταιρεία που εκτός από εξειδικευμένα διαθέτει και καταναλωτικά προϊόντα διατηρώντας τις υψηλές προδιαγραφές ποιότητας, αλλά και στην αύξηση του τζίρου της.
Σήμερα η FREZYDERM διοικείται από τους δύο γιους του ιδρυτή της, τον κύριο Ιωάννη Αναστασίου, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον κύριο Ευθύμιο Αναστασίου, Αντιπρόεδρο και Managing Director του εργοστασίου. Διαθέτει ένα portfolio με περισσότερα από 200 προϊόντα και απασχολεί συνολικά 180 υπαλλήλους, σε διοικητικές υπηρεσίες, στην παραγωγή, στα τμήματα Ιατρικής Ενημέρωσης και Πωλήσεων και στο τμήμα logistics.

Αναφέρεται ότι η FREZYDERM έχει εγκριθεί από τους Lloyd’s Register Quality Assurance σύμφωνα με τα ακόλουθα πρότυπα Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας: BS EN ISO 9001: 2008 και BS EN ISO 13485:2012. Απόφαση ΔΥ8δ/1348, Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων: BS EN ISO 22000:2005 και Ορθής Βιομηχανικής Πρακτικής: BS EN ISO 22716: 2007. Η επιμονή της FREZYDERM στην υψηλή ποιότητα προϊόντων και στις πρακτικές διοίκησης οδήγησαν στην επιβράβευση αυτών. Μέχρι σήμερα έχει βραβευθεί 4 φορές από τον διεθνώς αναγνωρισμένο διαγωνισμό Prix De Beaute ο οποίος διεξάγεται σε κάθε χώρα όπου εκδίδεται το περιοδικό Votre Beaute και θεωρείται ο πιο σημαντικός διαγωνισμός για τον κλάδο της ομορφιάς και των καλλυντικών. Το 2009 η FREZYDERM Hair Line βραβεύτηκε ως η καλύτερη σειρά στην κατηγορία «Δερμοκαλλυντικά/ Περιποίηση Μαλλιών». Το 2013 το FREZYDERM Reform Abdomen Care Cream βραβεύτηκε ως το καλύτερο προϊόν στην κατηγορία «Δερμοκαλλυντικά/ Περιποίηση – Αδυνάτισμα Σώματος». Το 2014 η FREZYDERM Dermiox Cream βραβεύτηκε ως το καλύτερο προϊόν στην κατηγορία «Εξειδικευμένη Φροντίδα Προσώπου» ενώ τα προϊόντα FREZYDERM Sooth Balm και FREZYDERM Body Shower Revitalizing Cleanser βραβεύτηκαν ως τα καλύτερα προϊόντα στην κατηγορία «Περιποίηση –Αδυνάτισμα Σώματος».

Παράλληλα, στο θεσμό των Sales Excellence Awards, που αφορά στον κλάδο των Πωλήσεων, το 2014 το FREZYDERM Sun Screen Velvet Face SPF 50+ απέσπασε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Καινοτόμο Προϊόν/Υπηρεσία». Επίσης, το 2015 κέρδισε ακόμη 2 βραβεύσεις: Το Τμήμα Πωλήσεων της FREZYDERM απέσπασε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Διάκριση στις Πωλήσεις», ενώ το καινοτόμο πρόγραμμα διαχείρισης πωλήσεων SFA που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Εntersoft έλαβε το αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Οργάνωση & Τεχνικές Πωλήσεων».