Public: Αύξηση πωλήσεων 26% το 2015 σε Ελλάδα και Κύπρο

Αύξηση των πωλήσεων τους κατά 26%, αύξηση μεριδίου αγοράς και επενδύσεις παρουσίασε η αλυσίδα πολυκαταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας Public, συμφερόντων Πάνου Γερμανού, στο 11μηνο του 2015, παρά την κρίση.

Αύξηση των πωλήσεων τους κατά 26%, αύξηση μεριδίου αγοράς και επενδύσεις παρουσίασε η αλυσίδα πολυκαταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας Public, συμφερόντων Πάνου Γερμανού, στο 11μηνο του 2015, παρά την κρίση.
Ολοκληρώνοντας 10 χρόνια παρουσίας, τα καταστήματα Public καταγράφουν μια αναπτυξιακή πορεία στην ελληνική και στην κυπριακή αγορά. Το 2015, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χρήστος Καλογεράκης, τα Public, αποτελούν την Νο1 επιλογή των καταναλωτών για τις κατηγορίες βιβλίο, μουσική, ταινίες και gaming, ενώ φέτος τα Public κατέκτησαν και την 1η θέση σε πωλήσεις συσκευών κινητής τηλεφωνίας και αξεσουάρ, ανάμεσα στις αλυσίδες λιανικής της εγχώριας αγοράς (11μηνο 2015).
Στην ενίσχυση των αποτελεσμάτων του 2015, συνέβαλε μεταξύ άλλων και η στρατηγική επιλογή των Public να ενισχύσουν το υπάρχον πρoϊοντικό τους χαρτοφυλάκιο με την είσοδό τους και στην αγορά των εποχικών προϊόντων σε επιλεγμένες κατηγορίες, στρατηγική που αναμένεται να εξελιχθεί περαιτέρω και μέσα στο 2016.
Η διοίκηση της εταιρίας εκτιμά ότι το 2015 οι επισκέπτες θα ξεπεράσουν τους 25 εκατ. στα φυσικά της καταστήματα, αυξημένοι κατά 25% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Με αντίστοιχη δυναμική κινείται και η βάση των online επισκεπτών των e-shop της εταιρίας (www.public.gr και www.public-cyprus.com.cy), με τους επισκέπτες να ξεπερνούν τα 32 εκ., αυξημένοι κατά 30% συγκριτικά με το 2014.
Σχολιάζοντας την επιχειρηματική πορεία των Public, ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, σημείωσε: «Το 2015 αποτελεί έτος αναφοράς για εμάς καθώς, σε μία αντικειμενικά δύσκολη χρονιά, κινούμαστε με σημαντική αύξηση πωλήσεων και εντυπωσιακή βελτίωση όλων των οικονομικών μας δεικτών. Παράλληλα, στο 11μηνο του 2015, έχουμε κατακτήσει την πρώτη θέση σε επίπεδο λιανεμπορίου, σε πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, ενώ κινούμαστε με ιδιαίτερα ανοδικά μερίδια σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες τεχνολογίας και ψυχαγωγίας. Όραμά μας είναι να δημιουργούμε ένα μοναδικό περιβάλλον εργασίας που θα παρέχει κίνητρα ανάπτυξης στους ανθρώπους μας, αλλά κι ένα μοναδικό προορισμό για τους πελάτες μας. Το Public αποτελεί αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων που, όπως αναφέρουν τόσο οι πελάτες μας, όσο και όλοι οι συνεργάτες μας, εξελίσσεται συνεχώς προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες στο ελληνικό κοινό».

Στα αποτελέσματα της εταιρίας σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η επένδυσή της σε ένα πλάνο ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού της. Σήμερα, τα καταστήματα Public απασχολούν 1.500 εργαζόμενους στα 48 καταστήματά τους σε Ελλάδα και Κύπρο. Την περίοδο μάλιστα των Χριστουγέννων, το προσωπικό της εταιρείας ενισχύεται, με την πρόσληψη 417 νέων εποχικών υπαλλήλων.
Την ανάδειξη των Public σε μία από τις ισχυρότερες αλυσίδες του ελληνικού λιανεμπορίου που συνεχώς εξελίσσονται τεχνολογικά και καινοτομικά, επιβεβαιώνουν οι διακρίσεις που λαμβάνει η εταιρεία, όπως ανέφερε ο ίδιος. Ενδεικτικά το 2015, τα Public έλαβαν περισσότερα από 5 βραβεία για την απόδοσή τους σε επίπεδο οmni channel από αναγνωρισμένους φορείς της ελληνικής αγοράς.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk