Πρώτο «ταμείο» στα κανάλια

Αν κάτι φαίνεται να αλλάζει δραματικά εφέτος στο τηλεοπτικό πρόγραμμα, αυτό είναι οι συσχετισμοί στην κορυφή της τηλεθέασης.

Αν κάτι φαίνεται να αλλάζει δραματικά εφέτος στο τηλεοπτικό πρόγραμμα, αυτό είναι οι συσχετισμοί στην κορυφή της τηλεθέασης. Η εποχή που ο Alpha την κατακτούσε σχεδόν «περπατώντας», σε σχέση με τους αντιπάλους του, δείχνει να έχει περάσει και πλέον ο ΑΝΤ1, ο οποίος αλλάζει ριζικά κάποιες συνήθειές του, απειλεί το κανάλι της Κάντζας σε πολλές ζώνες. Σε όλα τα παραπάνω φυσικά θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και η είσοδος του Mega στο prime time, μια είσοδος η οποία γίνεται σταδιακά τον Νοέμβριο και όπως όλα δείχνουν θα είναι από τις πιο ισχυρές των τελευταίων ετών. Ουσιαστικά είναι η πρώτη σεζόν όπου η ψυχαγωγία θα έχει τη σφραγίδα του Λοΐζου Ξενόπουλου καθώς τις δύο περασμένες σεζόν ο διάδοχος του Πέτρου Μπούτου είτε διεκπεραίωσε τις ήδη προγραμματισμένες πρωτοβουλίες είτε προσπάθησε γρήγορα να καλύψει κενά.
Εκεί που το Mega δείχνει να έχει αδυναμία, και μέχρι στιγμής μη αναστρέψιμη, είναι η πρωινή ζώνη, με τα «Καλημερούδια» να σημειώνουν όχι μόνο ιδιαίτερα χαμηλή τηλεθέαση αλλά και να απογοητεύουν σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο και εν μέρει την επιλογή των προσώπων. Η διαφορά με το ανταγωνιστικό πρόγραμμα του ΑΝΤ1 «Το Πρωινό» είναι πλέον πολύ μεγάλη και σύμφωνα με πληροφορίες το Mega σκέφτεται να προχωρήσει σε σημαντικές διορθωτικές κινήσεις.
Αντιθέτως, η επιλογή να προβάλλει το «Δαχτυλίδι της φωτιάς» στη ζώνη του lead in το δικαιώνει καθώς το ριάλιτι μαγειρικής «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» (ΑΝΤ1) κινείται σε χαμηλά πλέον επίπεδα – και ποιότητας και τηλεθέασης. Στα συν του καναλιού της Μεσογείων και το «Mylife» με τον Μιχάλη Κεφαλογιάννη. Στον Alpha εξαιρετική είναι η πορεία του Χρήστου Φερεντίνου με το «Ακου τι είπαν», σταθερά υψηλά παραμένουν τα ποσοστά τηλεθέασης του «Κάτι ψήνεται», σε αντίθεση με τη χειρότερη εκπομπή που παρουσιάζει εφέτος το κανάλι, το «Λόγω tivis». Δικαιολογημένες οι πολικές επιδόσεις της, χαρακτηριστικό το παράδειγμα της περασμένης Δευτέρας όπου η εκπομπή παρέλαβε ποσοστό 28,6% στο 15-44 από την «Ελένη» και το προσγείωσε στο 15,6%. Θετικά τα πρώτα σημάδια του «Spata Live» (ΑΝΤ1), ενώ τον υψηλότερο μέσο όρο στο σύνολο των εκπομπών του σταθμού Ε σημειώνει η εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου «Tatiana live». Ο νικητής της ζώνης πάντως και με διαφορά είναι το «Κάν’ το όπως ο Ακης» με τον Ακη Πετρετζίκη.
Στο prime time ο ανταγωνισμός είναι μεταξύ του ΑΝΤ1 και του Alpha καθώς όπως είναι γνωστό το Mega ακόμη δεν έχει εντάξει νέα προγράμματα. Η πορεία τού «Μην αρχίζεις την μουρμούρα» (Alpha) παραμένει ανοδική, με ποσοστά υψηλά στο σύνολο και στο νεανικό κοινό. Απέναντί του το «Μπρούσκο» (ANT1) κατάφερε να κερδίσει ένα πολύ καλό μερίδιο στο σύνολο και χαμηλότερο στο νεανικό κοινό, το οποίο ούτως ή άλλως δεν θεωρείται φανατικό της σαπουνόπερας. Απογοήτευση μέχρι στιγμής για τα «Μη με σκας» και «Ασφαιροι» στον Alpha όχι μόνο λόγω τηλεθέασης, ενώ η ανανέωση στο «Σόι σου» το ενίσχυσε σε περιεχόμενο και αριθμούς. Το Σαββατοκύριακο πρώτο έρχεται το «Πρωινό ΣΟΥΚΟΥ» (ΑΝΤ1) με μεγάλη διαφορά και ακολουθεί το «Jenny Jenny» (Mega).
Τέλος, σε ό,τι αφορά την ενημέρωση αυτό το οποίο θα πρέπει να επισημανθεί είναι οι πολύ χαμηλές επιδόσεις των ενημερωτικών εκπομπών στο κοινό 15-44. Ισως οι ξεπερασμένες φόρμες, οι αρνητικές ειδήσεις και η ψυχολογική πίεση του κόσμου έχει λειτουργήσει αρνητικά, με αποτέλεσμα αρκετές εξ αυτών να σημειώνουν ακόμη και μονοψήφια νούμερα. Στις πρώτες θέσεις των δελτίων ειδήσεων φιγουράρει το Mega και ο Alpha, στην πρωινή ζώνη ηγείται το «Καλημέρα Ελλάδα» (ΑΝΤ1) ενώ στα βραδινά talk shows προηγείται ο Νίκος Χατζηνικολάου με τον «Ενικό» (STAR). Το Σαββατοκύριακο προηγείται ο Γιώργος Αυτιάς με το «Καλημέρα με τον Γιώργο Αυτιά» (ΣΚΑΪ).

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Media
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk