Η τηλεθέαση που σημείωσε η τηλεοπτική αναμέτρηση των δύο πολιτικών αρχηγών αθροιστικά στους σταθμούς εθνικής εμβέλειας που την μετέδωσαν (ΕΡΤ1, ΕΡΤ3, ΜΕGA, ANT1, ALPHA, STAR, ΣΚΑΙ, ΕPSILON και ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV) ανήλθε σε 29,2 %.
Αυτό σημαίνει ότι την παρακολούθησαν 2.958.000 τηλεθεατές, κατά μέσο όρο κάθε λεπτό.
Το αθροιστικό μερίδιο (ποσοστό επί των τηλεθεατών) των σταθμών που αναφέρονται πιο πάνω κατά τη διάρκεια της μετάδοσης ήταν 75,5 %.
Συνολικά την αναμέτρηση παρακολούθησαν για τουλάχιστον ένα λεπτό 5.012.000 άνθρωποι (ποσοστό κάλυψης 49,4% σε σύνολο 10.137.656 ατόμων ηλικίας 4 ετών και άνω) και χρόνος που αφιέρωσαν όσοι την είδαν ήταν κατά μέσο όρο 85 λεπτά.
Η ΕΡΤ1 κατέκτησε την πρώτη θέση της τηλεθέασης – και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα κανάλια – καθ΄ όλη τη διάρκεια της μετάδοσης, με το μέσο μερίδιο του σταθμού να φτάνει το 28,9% (1.132.328 τηλεθεατές), ενώ για τουλάχιστον ένα λεπτό παρακολούθησαν το debate 2.053.315 άτομα.
Στα επιμέρους τηλεπτικά κοινά, την πρώτη θέση καταλαμβάνουν οι τηλεθεατές ηλικίας άνω των 55 ετών με μέσο μερίδιο 34% και οι άντρες με 32,4%. Τα σκήπτρα στην τηλεθέαση κράτησε και πάλι η Περιφέρεια, με μέσο μερίδιο 31,8% και 687.692 τηλεθεατές (1.221.586 για τουλάχιστον ένα λεπτό).
“Φωτιά” πήραν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της ΕΡΤ για μια ακόμα φορά, κατά τη διάρκεια του χθεσινού debate.
Χαρακτηριστικό είναι ότι μέχρι και μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα, περισσότεροι από μισό εκατομμύριο πολίτες (580.000 impressions) είχαν παρακολουθήσει το twitter της ΕΡΤ (@ertsocial), χωρίς να προσμετρώνται retweets και άλλοι διαμοιρασμοί από τρίτους. Στη σελίδα facebook της ΕΡΤ (https://www.facebook.com/ERTSocial), μετρήθηκαν περισσότερες από 200.000 θεάσεις μόνο στις σχετικές με το debate αναρτήσεις.
Στην κορυφή των αναφορών βρέθηκε το debate, ξεπερνώντας τις 110.000 στα διαδικτυακά μέσα, με το επίσημο hashtag #ΕRTdebate2015 να κατακτά την πρωτιά και το #debate να ακολουθεί. Αξίζει επίσης να τονισθεί η πολύ μεγάλη αύξηση του buzz των δύο αρχηγών που, για τα δημόσια διαδικτυακά μέσα, ξεπέρασε τις 58.000, σε σχέση με την προηγούμενη μέρα. Τη σχετική καταγραφή έκανε, για την ΕΡΤ, η New Media Concept που χρησιμοποιεί το New Media Track, σε τεχνολογία Brandwatch.
Τα πολυμέσα της ΕΡΤ κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των χρηστών οι οποίοι τίμησαν με τη συνεχή προσοχή τους το πρωτογενές περιεχόμενο που αναρτήθηκε πριν από, κατά τη διάρκεια και ώρες μετά το debate, όπως το live blogging στο ert.gr/debate2015, μέσω του οποίου παρακολούθησαν το debate περισσότεροι από 70.000 χρήστες».



