• Αναζήτηση
  • Αύξηση 71% στα λειτουργικά κέρδη της Volvo το α΄εξάμηνο

    Με φόντο την υψηλή ζήτηση στην Ευρώπη η σουηδική φίρμα αυξάνει τα λειτουργικά της κέρδη για το πρώτο μισό της χρονιάς, προσβλέποντας σε μια εξίσου θετική εικόνα και για το σύνολο του έτους –και όχι μόνο- με φόντο και την ιδιαίτερη, υπεράνω των προσδοκιών απήχηση του νέου XC90.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Λειτουργικά κέρδη ύψους 1,66 δις σουηδικών κορωνών κατέγραψε η σουηδική φίρμα για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς έναντι 968 εκ. σουηδικών κορωνών το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

    Τα έσοδα της Volvo ανήλθαν σε 75,215 δις σουηδικές κορώνες το πρώτο εξάμηνο έναντι 66,82 δις σουηδικές κορώνες το αντίστοιχο διάστημα του 2014.

    Αυξημένες εμφανίζονται και οι πωλήσεις της σουηδικής φίρμας οι οποίες για το πρώτο μισό της χρονιάς ανήλθαν σε 232.284 μονάδες έναντι 229.013 χάρη κυρίως, όπως χαρακτηριστικά σημειώνουν οι Σουηδοί στην υψηλή ζήτηση που καταγράφεται στην Ευρώπη.

    Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις αξίζει να σημειωθεί ότι ιδιαίτερη είναι η απήχηση του νέου Volvo XC90 το οποίο έχει καταγράψει 57.000 παραγγελίες μέχρι στιγμής ξεπερνώντας τις προσδοκίες των στελεχών της Volvo. Ήδη μάλιστα η Volvo έχει αυξήσει τις βάρδιες στο εργοστάσιο του Torslanda προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση του μοντέλου.

    Επίσης όπως αποκαλύπτει ο επικεφαλής πωλήσεων και προώθησης της Volvo, Alain Visser το 76% των παραγγελιών του νέου XC90 αφορούν την κορυφαία έκδοση Inscription, κάτι που όπως επισημαίνει ο ίδιος σημαίνει «ότι έχουμε παγιώσει την θέση μας ως μια premium φίρμα».

    Σε ό,τι αφορά την συνολικά θετική εικόνα για το εξάμηνο όπως δήλωσε ο επικεφαλής της φίρμας Hakan Sammuelsson, «Ήταν ένα καλό εξάμηνο με βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα. Εφαρμόζουμε το σχέδιο αναμόρφωσης από το 2010 και αυτά τα οικονομικά αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι συνεχίζουμε να βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο και προσδοκούμε μια σημαντική αύξηση κερδών για το σύνολο της χρονιάς».

    Υπενθυμίζεται ότι ο στόχος της στρατηγικής που η Volvo εφαρμόζει από το 2010 είναι να ενισχύσει τη θέση της ως μιας premium αυτοκινητοβιομηχανίας παγκόσμιου βεληνεκούς και στο πλαίσιο του οποίου σχεδιάζει το διπλασιασμό των πωλήσεων της σε 800.000 μονάδες ετησίως έως το 2020 με οδηγό την πλήρη ανανέωση των προϊόντων της.

    Δείτε επίσης
    Οικονομία
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Στη σκιά του ηφαιστείου… Η χρυσόξανθη πλεξούδα με τη χαρακτηριστική πορτοκαλί κορδέλα του Hermes στο κάτω μέρος μπλέχτηκε ξαφνικά στις… μεταξένιες ψηφίδες του... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk