Μία από τις μεγαλύτερες κατάρες της ελληνικής τηλεόρασης είναι η προσπάθεια των περισσότερων παρουσιαστριών των τελευταίων δύο δεκαετιών να μιμηθούν την Ελένη Μενεγάκη: ξανθό μαλλί, σπρώξιμο, ακκισμοί, ερωτήσεις από άλλον πλανήτη, αυλή και λίγη δουλειά. Σε αυτό έφταιξαν και τα κανάλια, τα οποία στη λογική αναζήτησης νέων προσώπων που θα στελέχωναν την ψυχαγωγία τους αναζητούσαν μια νέα «Ελένη» η οποία θα κατακτούσε με ευκολία τους καναπέδες και τις νοικοκυρές. Φευ! Η νέα Μενεγάκη δεν ερχόταν και η ψυχαγωγία ταλαιπωρήθηκε από απομιμήσεις και τραγελαφικές παρουσίες που πλήγωσαν ανεπανόρθωτα την αισθητική μας αλλά και την εύθραυστη τηλεοπτική ισορροπία.
Λογικό τα συγκεκριμένα πρόσωπα να μη μακροημερεύσουν τηλεοπτικά και φυσικά η ουτοπία να χτίσεις έναν παρουσιαστή σε καλούπι άλλου ευτυχώς εγκαταλείφθηκε –τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό, αν όχι εντελώς.
Στον αντίποδα αυτής της τάσης βρίσκεται μία από τις πλέον επιτυχημένες παρουσιάστριες της εποχής, η Φαίη Σκορδά, η οποία ήταν από τα πρόσωπα εκείνα που επέλεξαν να είναι ο εαυτός τους. Εχουν περάσει πολλά χρόνια από την περίοδο που παρουσίαζε ένα μεσημεριανό μαγκαζίνο σε απευθείας σύνδεση με το Κουτσομπολιστάν στο Alter. Η εικόνα της σε ό,τι αφορά το ενδυματολογικό κομμάτι, το μακιγιάζ, το χτένισμα και όχι μόνο παρέπεμπε σε θανατηφόρο συνδυασμό «Μπαρμπαρέλα», «Μια κυρία στα μπουζούκια» και «Zoolander» και κανείς δεν μπορούσε τότε να φανταστεί το τι θα ακολουθούσε.
Η μεταγραφή της στο Mega σήμανε ουσιαστικά την αρχή μιας νέας καριέρας. Το styling βελτιώθηκε σε βαθμό εντυπωσιακό, το τηλεοπτικό περιβάλλον ανέβηκε αρκετά σκαλιά και η Φαίη Σκορδά άρχισε να ξεδιπλώνει τις πιο ενδιαφέρουσες πτυχές του τηλεοπτικού χαρακτήρα της, ο οποίος ως και σήμερα περιγράφεται από δύο βασικά χαρακτηριστικά: εξυπνάδα και απλότητα.
Με σήμα κατατεθέν της δύο υπέροχα πόδια, το χαμόγελο και τον σύντροφό της στο πλευρό της ξεκίνησε την καριέρα της παρουσίασης του πρωινού. Ακολούθησε την πορεία του κοριτσιού της διπλανής πόρτας το οποίο συζητήθηκε μόνο για τον άντρα τον οποίο παντρεύτηκε, έγινε δύο φορές μαμά και στην εκπομπή εκτός από ωραία ρούχα φόρεσε το χαμόγελό της. Εκεί που ο Γιώργος Λιάγκας πάταγε γκάζι, η Σκορδά πάταγε και πατάει φρένο, εκεί που ο Λιάγκας στάζει λεμόνι, η Σκορδά στάζει λάδι. Επλασαν ένα δίδυμο το οποίο εκπέμπει αγάπη σε δεύτερο επίπεδο και ουδέποτε κάποιος εξ αυτών φλέρταρε on air. Εδωσαν στη δημοσιότητα το κομμάτι που εκείνοι ήθελαν ενισχύοντας αφενός τη δημοσιότητά τους αλλά και ταΐζοντας έξυπνα τα πεινασμένα εξώφυλλα. Οσο εντυπωσιακή και αν είναι, ποτέ δεν λειτούργησε ανταγωνιστικά με την τηλεθεάτρια, ποτέ δεν ξίνισε ούτε φέρθηκε με υπεροψία. Ισορροπεί και υπομένει με μαεστρία όσα συμβαίνουν, ενώ επιδεικνύει και μια μοναδική αθωότητα σκέψης και αντιμετώπισης προσώπων και πραγμάτων: άλλο ένα ταλέντο της.
Επιπλέον η Σκορδά δεν απάντησε σχεδόν ποτέ σε δημοσιεύματα, σε κριτικές, σε κακόβουλα σχόλια προστατεύοντας τον εικόνα της από ψυχοφθόρες συγκρούσεις και τριτοκοσμικές κατινιές.
Δύσκολα πλέον μπορεί να την ανταγωνιστούν οι άλλες παρουσιάστριες καθώς δείχνει να διανύει την καλύτερη φάση της: μόλις ανανέωσε για τρία χρόνια ένα πολύ ισχυρό συμβόλαιο. Κατανοητό πλέον αυτό που είχε πει σε παλιότερη συζήτησή μας ο Γιάννης Λάτσιος: «Η Φαίη είναι επιτυχημένη γιατί αυτό που κάνει το κάνει με αγάπη και όχι με ματαιοδοξία και αγωνία για προβολή». Μάλλον έτσι θα είναι.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ