Με κεντρικό μήνυμα «Mirage in the Med» παρουσιάστηκε η νέα, διεθνής καμπάνια της Marketing Greece, η οποία υλοποιείται από τον Απρίλιο σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής. Η νέα καμπάνια τοποθετεί στρατηγικά τη Χαλκιδική ως τον εξωτικό παράδεισο στο «κατώφλι» της Ευρώπης, προβάλλοντας τη γεωγραφική της θέση, τη φυσική της ομορφιά και τα μοναδικά χαρακτηριστικά της.

Η ανάδειξη της Χαλκιδικής υλοποιείται μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής, το οποίο περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων, digital media, video campaign, προώθηση προσφορών ξενοδοχείων του προορισμού και ειδικές δημοσιογραφικές αποστολές στοχεύοντας στη δημιουργία και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας σε επιλεγμένες αγορές –στόχους, όπως Γερμανία, Τουρκία, Βέλγιο, Ολλανδία και Βαλκάνια.

«Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με τη σημερινή παρουσίαση της καμπάνιας δίνει το στίγμα ότι μόνο με συνέργειες, εξωστρέφεια και στρατηγική μπορεί ένας προορισμός και η χώρα μας να πρωταγωνιστήσει στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι. Η Χαλκιδική βλέποντας το μέλλον και υιοθετώντας έμπρακτα τις σύγχρονες πρακτικές, συνεργάζεται με τον ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece με καθαρά ιδιωτικό-οικονομικά κριτήρια και στοχεύοντας στην ενίσχυση της υπεραξίας του προορισμού», δήλωσε ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής κ. Γρηγόρης Τάσιος.
Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης σημείωσε ότι «η νέα καμπάνια αναδεικνύει τη μοναδικότητα της περιοχής σε πολλά επίπεδα, έχοντας δημιουργήσει μια ισχυρή κι ανταγωνιστική τοποθέτηση της Χαλκιδικής για το κοινό της Ευρώπης. Μέσα από τη χρήση σύγχρονων και διαδραστικών εργαλείων επικοινωνίας, προβάλλουμε τη Χαλκιδική, έναν προορισμό εξωτικής ομορφιάς, στις πιο σημαντικές αγορές της Ευρώπης με τη δύναμη της εικόνας και των νέων τεχνολογιών».
Παράλληλα, με την έναρξη της καμπάνιας τον Απρίλιο, ξεκίνησε διαγωνισμός στο Discovergreece.com προσκαλώντας το κοινό να ανεβάσει και να μοιραστεί την αγαπημένη του ιστορία από τη Χαλκιδική στοhttp://www.discovergreece.com/mirage-in-the-med και ένας τυχερός θα έχει την ευκαιρία να ζήσει μια αξέχαστη εμπειρία σε ένα 5θήμερο ταξίδι για δύο. Επιπλέον, έχει δημιουργηθεί στο Discovergreece.com αναλυτικό περιεχόμενο σε πέντε γλώσσες, με εικόνες, ιστορίες και εμπειρίες που προβάλλουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού, ενώ ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί μεταξύ άλλων και σε ξενοδοχεία που προσφέρουν τη δυνατότητα κάθε είδους διακοπών.

Η καμπάνια θα ενισχυθεί σε ένταση από τέλος Μαΐου και τον Ιούνιο με την προώθηση ειδικής ταινίας του προορισμού, και με προβολή στο Discovergreece.com. Το περιεχόμενο της σελίδας του Disovergreece.com στο Facebook, που αφορά τη Χαλκιδική, σημειώνει εντυπωσιακά νούμερα κάλυψης ξεπερνώντας το ένα εκατ. χρήστες.