• Αναζήτηση
  • Hellas online: Μείωση μεγεθών το 2014

    Μείωση μεγεθών εμφάνισε η hellas online το 2014, αλλά παράλληλα σημείωσε αύξηση πελατών κατά 5,8% σε σχέση με το 2013.

    Μείωση μεγεθών εμφάνισε η hellas online το 2014, αλλά παράλληλα σημείωσε αύξηση πελατών κατά 5,8% σε σχέση με το 2013.
    Τα συνολικά έσοδα για το δωδεκάμηνο διαμορφώθηκαν στα 213,7 εκατ. ευρώ από 227,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο δωδεκάμηνο του 2013, μειωμένα κατά 6%. Η μείωση στα έσοδα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αποδίδεται τόσο στη μείωση του μέσου εσόδου ανά πελάτη στις υπηρεσίες λιανικής και εταιρικών πελατών, απόρροια του έντονου ανταγωνισμού τιμών που επικρατεί στην αγορά, όσο και στη μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Εξαιρουμένης της μείωσης στα τέλη τερματισμού η μείωση στα έσοδα ήταν 3,6%.
    Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν στα 54,1 εκατ. ευρώ, από 68,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Συνοψίζοντας, η μεταβολή αυτή είναι συνέπεια κυρίως της μείωσης του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή, η οποία δεν συνδυάζεται με αντίστοιχη πτώση του μέσου κόστους ανά συνδρομητή, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.
    Τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) της εταιρείας για το δωδεκάμηνο του 2014 ανήλθαν στα 3,6 εκατ. ευρώ ζημία, έναντι 1,9 εκατ. ευρώ κέρδη το δωδεκάμηνο 2013.

    Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του 4ου τριμήνου 2014 και τις πρόσφατες εξελίξεις, ο διευθύνων σύμβουλος της hellas online κ. Διονύσης Γρηγοράτος δήλωσε ότι «Η hellas online εξακολουθεί να διευρύνει την πελατειακή της βάση και να παρουσιάζει ισχυρή λειτουργική κερδοφορία, παρά τον έντονο ανταγωνισμό της ευρυζωνικής αγοράς. Από κοινού με τη Vodafone οδηγούμε τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά των τηλεπικοινωνιών εισάγοντας καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών μας. Επιπρόσθετα, συνεχίζουμε τη διαδικασία ενοποίησης των δύο εταιρειών η οποία απαιτεί, χρόνο, πολλή και οργανωμένη δουλειά, καθώς και σταθερά βήματα, ώστε να επιφέρει στο έπακρο τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των συνδρομητών μας μέσα από ένα από τα πιο ανεπτυγμένα δίκτυα στην Ελλάδα».

    Σημειώνεται ότι στις 27 Φεβρουαρίου 2015 η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το πληροφοριακό Δελτίο της Υποχρεωτικής Δημόσιας Πρότασης που η Vodafone Ελλάδας υπέβαλε, την 4η Δεκεμβρίου 2014, προς τους μετόχους της hellas online. Την ίδια ημερομηνία, η Vodafone-Παναφον ΑΕΕΤ, υπέβαλε σχέδιο του Πληροφοριακού Δελτίου προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και κοινοποίησε στη hellas online.
    Οικονομία
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk