«Γεύση» από 12μηνο τουρισμό στη Σαντορίνη

Μια «γεύση» από δωδεκάμηνο τουρισμό έδωσε ο χειμώνας που πέρασε στη Σαντορίνη. «Στο νησί ήρθαν πάνω από 25.000 τουρίστες, κυρίως Ασιάτες», σημειώνει ο Δήμαρχος Θήρας κ. Αναστάσιος – Νικόλαος Ζώρζος, εκτιμώντας ότι η τουριστική περίοδος επεκτείνεται και «φαίνεται ότι δεν θα υπάρχει χρόνος που το νησί δεν θα έχει κόσμο».

Μια «γεύση» από δωδεκάμηνο τουρισμό έδωσε ο χειμώνας που πέρασε στη Σαντορίνη. «Στο νησί ήρθαν πάνω από 25.000 τουρίστες, κυρίως Ασιάτες», σημειώνει ο Δήμαρχος Θήρας κ. Αναστάσιος – Νικόλαος Ζώρζος, εκτιμώντας ότι η τουριστική περίοδος επεκτείνεται και «φαίνεται ότι δεν θα υπάρχει χρόνος που το νησί δεν θα έχει κόσμο».
Στο εισερχόμενο ρεύμα ανταποκρίθηκε η τοπική επιχειρηματικότητα και «κάθε χρόνο όλο και περισσότερα ξενοδοχεία και εστιατόρια μένουν ανοιχτά», υπογραμμίζει. Παράλληλα επισημαίνει δραστηριότητες που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τους επισκέπτες τους χειμερινούς μήνες, όπως τα μονοπάτια του νησιού, με οκτώ διαδρομές από τις 19 να έχουν σηματοδοτηθεί.
Στην αυξημένη κίνηση «συνέβαλαν οι τρεις καθημερινές πτήσεις της Aegean στο νησί», τονίζει ο κ. Ζώρζος, προσθέτοντας ότι τα αεροπλάνα ήταν γεμάτα καθ’ όλη τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου. Σταδιακά δε αυτές οι πτήσεις θα φθάσουν τις επτά μέχρι την καλοκαιρινή περίοδο, με αεροσκάφη A320 και A321.
Η Σαντορίνη αποτελεί τον δεύτερο προορισμό που επισκέπτονται οι ταξιδιώτες από την Ασία μετά την Αθήνα, ενώ τελευταία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής επιλογή για τις γαμήλιες τελετές τους. Μήνες αιχμής δε για τα ταξίδια αναψυχής των Κινέζων είναι ο Μάιος, ο Οκτώβριος και ο Δεκέμβριος, κατά τους οποίους η τουριστική δραστηριότητα στην Ελλάδα είναι μειωμένη ή ελάχιστη.
«Santorini The One»
Εν τω μεταξύ, στο διαδίκτυο «τρέχει» η νέα διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση του νησιού στο εξωτερικό, με σύνθημα «Santorini The One».
Η μοναδικότητα της Σαντορίνης είναι ο βασικός άξονας της καμπάνιας, ενέργεια στα πλαίσια των αντισταθμισμάτων που εξασφάλισε ο Δήμος Θήρας από τη ΔΕΗ για τις γενικευμένες διακοπές ρεύματος που έπληξαν το νησί τον Αύγουστο του 2013.
Το νέο λογότυπο που παρουσιάστηκε, έχει ως σύμβολο τον εμβληματικό γαλάζιο τρούλο και θα παραμείνει το ίδιο για την επόμενη πενταετία. Την υλοποίηση του εγχειρήματος ανέλαβε ως συνεργάτης της ΔΕΗ, η διαφημιστική εταιρεία Bold Ogilvy. Στο υλικό συμπεριλαμβάνονται πέντε βίντεο, εκ των οποίων το ένα είναι ο βασικός κορμός αναφοράς στη Σαντορίνη, ενώ τα υπόλοιπα τέσσερα αποτελούν τους επιμέρους θεματικούς πυλώνες, που αντιστοιχούν στον πολιτισμό, στα αξιοθέατα, στη διαμονή-διασκέδαση και στη γαστρονομία.
Τα παραπάνω είναι διαθέσιμα στα: www.santorinitheone.gr και www.santorinitheone.com, την επίσημη ιστοσελίδα της διαφημιστικής καμπάνιας για το νησί, καθώς και στο youtube (Santorini The One https://www.youtube.com/watch?v=I3iwRQQkY98, Santorini The One Accommodation https://www.youtube.com/watch?v=xw7cBR8hGuc, Santorini The One Culture https://www.youtube.com/watch?v=cVcxzE-BxIw, Santorini The One Sights https://www.youtube.com/watch?v=poQYx3Q68Ng και Santorini The one Gastronomy https://www.youtube.com/watch?v=0ERVCDaBO8Y). Επίσης, στην επίσημη σελίδα «Santorini» στο facebook και στο site του Δήμου Θήρας (www.thira.gr).
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
Σίβυλλα
Helios Kiosk