Στον χορό των smartwatch ρίχνεται η ελβετικός όμιλος Swatch. Το Touch Zero One, με έντονα καλοκαιρινή εμφάνιση διαθέτει ορθογώνια κυρτή οθόνη που αγκαλιάζει τον καρπό και είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία NFC (επικοινωνίας κοντινού πεδίου) γεγονός το οποίο θα χαρίζει στον χρήστη τη δυνατότητα πραγματοποίησης πληρωμών από το ρολόι του.

«Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, εμείς δεν προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα μίνι κινητό στον καρπό μας» δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νικ Χάγιεκ.

Πίσω από την τεχνολογία NFC που η Swatch ενσωματώνει στο «έξυπνο» ρολόι της, βρίσκονται η China UnionPay – ο μεγαλύτερος οργανισμός έκδοσης καρτών σε παγκόσμια κλίμακα -, μια ελβετική τράπεζα και μια μεγάλη εταιρεία πιστωτικών καρτών _ η οποία σκιαγραφείται ως σπόνσορας των Ολυμπιακών αγώνων και θα μπορούσε να παραπέμπει στη VISA.

Εξυπνος «προπονητής» ανά χείρας

Τα «αθλητικά» Swatch Touch, με fitness tracker για την παρακολούθηση της σωματικής δραστηριότητας του κατόχου τους, θα επικοινωνούν με smartphones μέσω Bluetooth. Σύμφωνα με πληροφορίες, η τιμή του πρώτου μοντέλου του… smart Swatch με τεχνολογία NFC θα είναι αρκετά προσιτή, ταιριάζοντας στο οικονομικό προφίλ της εταιρείας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Swatch εξηγεί ότι στόχος της εταιρείας ήταν ο σχεδιασμός ενός αξεσουάρ υπερβολικά χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης, απαλλάσσοντας με τον τρόπο αυτόν τους χρήστες από τον βραχνά της καθημερινής ή συχνής φόρτισης.

Το πρώτο αδιάβροχο μοντέλο Swatch Touch Zero One, πέρα από ενισχυμένα χαρακτηριστικά για τους λάτρεις του beach volley, θα «κουβαλάει» μια συνηθισμένη μπαταρία η οποία, κατά την εταιρεία, θα του χαρίζει διάρκεια ζωής αρκετών μηνών μέχρι την ανάγκη αντικατάστασής της.

Για την ώρα, το τοπίο παραμένει θολό για το αν η εταιρεία θα προσφέρει στα μοντέλα της αποκλειστικά και μόνο χαρακτηριστικά fitness ή αν θα «τρέχουν» κάποιο άλλο λειτουργικό, ώστε σε συνεργασία με το κινητό, να προβάλλουν ενημερώσεις γύρω από email, μηνύματα, social media κ.ά.

Το Apple Watch βοηθάει…

Σχετικά με την πρόσφατη ανακοίνωση του πολυαναμενόμενου Apple Watch, o Χάγιεκ δήλωσε πώς πρόκειται για μια φανταστική ευκαιρία για την Swatch.

«Η κίνηση της Apple, ανοίγει την αγορά. Ειδικά στις ΗΠΑ, πολλοί είναι εκείνοι που δεν φοράνε πλέον καθόλου ρολόγια. Οπότε κάποιος ανοίγεται προς αυτήν την κατεύθυνση. Ας αφήσουμε την Apple να κάνει τη δουλειά. Είναι καλό αυτό για εμάς και τους συγχαίρουμε» είπε χαρακτηριστικά. «Οι στρατηγικές και των δυο εταιρειών πιστεύω ότι μπορούν να συνυπάρξουν. Αλλωστε η αναβάθμιση του λειτουργικού κάθε χρόνο, δεν είναι δική μας δουλειά».