Στη ζήτηση για ποιοτικά ξενοδοχεία επενδύει η Σάνη

Την επέκταση του ξενοδοχειακού συγκροτήματος που διαχειρίζεται στην Κασσάνδρα της Χαλκιδικής δρομολογεί ο όμιλος Σάνη ΑΕ, καθώς η εταιρεία σχεδιάζει την κατασκευή δύο ακόμη μονάδων στο Sani Resort.

Την επέκταση του ξενοδοχειακού συγκροτήματος που διαχειρίζεται στην Κασσάνδρα της Χαλκιδικής δρομολογεί ο όμιλος Σάνη ΑΕ, καθώς η εταιρεία σχεδιάζει την κατασκευή δύο ακόμη μονάδων στο Sani Resort.
Τα δύο ξενοδοχεία θα κατασκευαστούν μέσα στην έκταση που βρίσκεται το συγκρότημα, η οποία φθάνει τα 2.200 στρέμματα και διαθέτει επτά χιλιόμετρα θαλάσσιο μέτωπο. Τα σχέδια περιλαμβάνουν και την επέκταση της υφιστάμενης μαρίνας.
Οι μονάδες, οι οποίες βρίσκονται σε στάδιο μελέτης, έχουν ορίζοντα υλοποίησης την επόμενη τριετία και θα είναι κατηγορίας πέντε αστέρων, δυναμικότητας 400 κλινών η κάθε μία.
Παράλληλα, θα δημιουργηθεί μια μαρίνα, συνέχεια της Sani Marina, η οποία έχει 215 ξεχωριστά αγκυροβόλια για σκάφη ως 26 μέτρα και καταγράφει μεγάλη κίνηση.

«Υπάρχει αγορά που αναζητεί ακριβότερο προϊόν, αρκεί να έχει την ανάλογη ποιότητα»
σημειώνει ο πρόεδρος του ομίλου Σάνη ΑΕ και τέως πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) κ. Σταύρος Ανδρεάδης.
Υπάρχουν περιθώρια


Ο ίδιος εστιάζει στην ποιότητα τονίζοντας ότι «υπάρχουν περιθώρια για πολύ καλύτερη ποιότητα στον τουρισμό», εξηγώντας ότι αυτό επιβεβαιώνεται και από την αυξημένη ζήτηση στα πιο ακριβά προϊόντα του ξενοδοχειακού συγκροτήματος.
Πρόεδρος μιας από τις πλέον κερδοφόρες επιχειρήσεις στον τουρισμό, τονίζει ότι «το πολύ θετικό αποτέλεσμα συνοδεύεται από πολύ υψηλή ικανοποίηση πελατών». Αυτό επιβεβαιώνουν άλλωστε οι πρόσφατες διακρίσεις του ξενοδοχειακού συγκροτήματος στα «Travelers’ Choice Awards 2015» του Trip Advisor, οι οποίες «έρχονται να δικαιώσουν πολλά χρόνια συστηματικής και επίπονης δουλειάς». Το μυστικό βρίσκεται πίσω από τη σκληρή δουλειά και όταν δεν βιάζεσαι για την εύκολη επιτυχία. «Εμείς ξεκινήσαμε σε μια πάρα πολύ μειονεκτική περιοχή» λέει, «στα βόρεια της χώρας, έρημη και με έλος».
Θαύματα


Με επιδόσεις σε μέση πληρότητα 93,2% το 2014, το ξενοδοχειακό συγκρότημα λειτούργησε την περσινή χρονιά από τα τέλη Απριλίου ως τα τέλη Οκτωβρίου, ενώ εφέτος θα ανοίξει νωρίτερα, από τις αρχές Απριλίου ως τα τέλη της σεζόν. «Το 2015 διαγράφεται ήδη ως μία ακόμη καλή τουριστική χρονιά, μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις του τουρισμού μας το 2014» εκτιμά. Παράλληλα δηλώνει «βέβαιος ότι κάθε ελληνική κυβέρνηση θα κάνει ό,τι μπορεί για να υποστηρίξει τον ελληνικό τουρισμό, ο οποίος με τη σειρά του στηρίζει ένα μεγάλο μέρος της εθνικής μας οικονομίας». Οπως υποστηρίζει «στον τουρισμό μπορούν να γίνουν θαύματα ακόμη». Υπάρχουν «πολλοί νέοι άξιοι άνθρωποι που μπαίνουν στον χώρο», οι οποίοι διαθέτουν «ποιότητα, γνώσεις και φιλοδοξία και ενισχύουν τις προοπτικές για πολύ σημαντικότερα αποτελέσματα».
«Να μην υποτιμούμε»


Ταυτόχρονα εκφράζει την πεποίθηση ότι στην Ελλάδα «το βασικό μας προϊόν, ο ήλιος και η θάλασσα, πρέπει να είναι η βάση πάνω στην οποία να χτίζουμε καλής ποιότητας προϊόντα με προστιθέμενη αξία» τα οποία να καλύπτουν όλο το φάσμα. «Να εξειδικεύσουμε, αλλά να μην υποτιμάμε τη βάση» τονίζει, συμπληρώνοντας ότι «δεν πιστεύω στην ανάγκη να φανατιστούμε στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού».
Με αφορμή τη συζήτηση για το all inclusive προϊόν, αν και στο Sani Resort δεν προσφέρεται, επισημαίνει ότι «το all inclusive έχει κατά κάποιον τρόπο δαιμονοποιηθεί τον τελευταίο καιρό. Στην πραγματικότητα δεν είναι ούτε πανάκεια ούτε καταστροφή, αλλά απλά άλλο ένα είδος τουριστικού προϊόντος, που μπορεί να έχει και καλή και κακή ποιότητα όπως και τα άλλα. Το all inclusive προσφέρεται σήμερα από όλους τους εντός και εκτός Ευρώπης ανταγωνιστές μας, γιατί μια σημαντική μερίδα της διεθνούς πελατείας το ζητεί. Ας σημειώσουμε ακόμη ότι all inclusive δεν σημαίνει φθηνό. Μερικά από τα ακριβότερα ξενοδοχεία του κόσμου, στην Καραϊβική λ.χ. ή στις Μαλδίβες, προσφέρουν all inclusive υπηρεσίες» καταλήγει.

Ikos Resorts
«All inclusive» για υψηλά εισοδήματα

Η σύνδεση της Oaktree Capital Management με τη Σάνη ΑΕ θεωρήθηκε καταλυτική το 2014 για την ξενοδοχειακή αγορά στη χώρα, με τη συμφωνία να προβλέπει πολυετή συνεργασία και ανάπτυξη μιας αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων – resorts. Η Oaktree έχει πλειοψηφικό ποσοστό στο σχήμα, με τη Σάνη ΑΕ να διατηρεί μερίδιο συμμετοχής και το νέο brand, «Ikos Resorts», φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα υψηλού επιπέδου τουριστικό προϊόν στην Ελλάδα, προγραμματίζοντας να λειτουργήσει επτά ως δέκα ξενοδοχεία στην επικράτεια και στη Μεσόγειο, μέσα στην επόμενη πενταετία.
Στόχος του είναι να επαναπροσδιορίσει την έννοια του «all-inclusive» υψηλών προδιαγραφών, καθώς απευθύνεται σε πολύ υψηλά εισοδήματα, στη λογική ενός μοντέλου το οποίο ξεκίνησε στην Καραϊβική και θα ενισχύσει το δυναμικό του ελληνικού τουρισμού με πεντάστερα ξενοδοχεία.
Ανακαινίσεις

Στο χαρτοφυλάκιο της πολυτελούς αλυσίδας έχουν ήδη ενταχθεί δύο ξενοδοχεία στη Χαλκιδική, το «Ikos Oceania» (πρώην Oceania Club), το οποίο ξεκινά τη λειτουργία του στις 27 Μαρτίου, και το «Ikos Olivia» (πρώην Gerakina Beach), το οποίο θα ανοίξει μέσα στον Μάιο. Τα δύο ξενοδοχεία είναι ήδη σε φάση ανακαίνισης, με το πλάνο να ανέρχεται στα 4 εκατ. ευρώ για το «Ikos Oceania». Το ξενοδοχείο στα Νέα Μουδανιά, που διακρίθηκε επίσης από τα Travellers’ Choice Awards του Trip Advisor το 2014, είναι αμφιθεατρικά χτισμένο πάνω στην παραλία, σε συνολική έκταση 15 στρεμμάτων, ενώ διαθέτει 298 δωμάτια διαφόρων τύπων και σουίτες.
Καθολική είναι η ανακαίνιση των υποδομών και στο πρώην «Gerakina Beach». Το κτιριακό συγκρότημα που βρίσκεται στον συνοικισμό Γερακινής στον Πολύγυρο της Χαλκιδικής, δυναμικότητας 503 δωματίων, με εμβαδόν 24.000 τ.μ., σε οικόπεδο 87 στρεμμάτων περίπου, ήταν ένας από τους στόχους του νέου σχήματος, καθώς είχαν προηγηθεί δύο άγονοι διαγωνισμοί της Εθνικής Τράπεζας. Το ξενοδοχείο, που θα ανοίξει ξανά ως «Ikos Olivia», θα διαθέτει 136 δωμάτια και Junior σουίτες, 159 Bungalow σουίτες και θεματικά εστιατόρια.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk