Τη δυναμική να «αλλάξει τον κόσμο» ανακοίνωσε πως έχει το Instagram, καθώς ξεπέρασε τους 300 εκ. χρήστες. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Κέβιν Σάιστρομ, πρόκειται για μια «συναρπαστική» εξέλιξη για μια εταιρεία που «θα συνεχίσει να αναπτύσσεται».

Ο αριθμός των χρηστών του δημοφιλούς φωτογραφικού app, το κατατάσσει πλέον στη δεύτερη θέση μετά το Facebook. Το Twitter υποστηρίζει ότι συγκεντρώνει 284 εκ. χρήστες με μηνιαία «τιτιβίσματα». Ο «βασιλιάς» των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, το Facebook, το οποίο υπερηφανεύεται για τους 1,35 δισ. μηνιαία ενεργούς χρήστες, εξαγόρασε το Instagram το 2012 έναντι ενός δισ. δολαρίων – δηλαδή περίπου 800 εκ. ευρώ.

Ο παλμός του κόσμου τώρα!

«Το Instagram αποκαλύπτει τον παλμό του κόσμου τώρα – δεν βασίζεται στη λήψη απλά της φωτογραφίας ενός χαριτωμένου μωρού ή ενός σκύλου» εξηγεί ο Σάιστρομ. «Αυτό που θέλουμε να κάνουμε τώρα, είναι να βρούμε έναν τρόπο να διοχετεύσουμε τη συνεχή αυτή ροή ειδήσεων και γεγονότων σε παγκόσμιο επίπεδο».

Η υπηρεσία δημοσιοποίησης φωτογραφιών και σύντομων βίντεο, έχει προχωρήσει στην επιβεβαίωση λογαριασμών χρηστών – σύστημα παρόμοιο με εκείνο των γαλάζιων τικ (blue ticks) που ήδη χρησιμοποιούν τα Facebook και Twitter. Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι οι χρήστες θα είναι σε θέση να γνωρίζουν ότι το υλικό (όπως π.χ. οι φωτογραφίες) που λαμβάνουν π.χ. από εταιρείες, διασήμους ή αθλητές είναι αυθεντικό.

«Θέλουμε να ενισχύσουμε το κομμάτι της αυθεντικότηας, καθώς κάτι τέτοιο σημαίνει ότι οι χρήστες θα είναι σε θέση να γνωρίζουν ότι “ακολουθούν” πραγματικά άτομα και όχι bots ή ψεύτικους λογαρισμούς» ξεκαθαρίζει ο Σάιστρομ.

Το Instagram ιδρύθηκε το 2010 από τους Σάιστρομ και Mάικ Κρίγκερ και έκτοτε έχει πραγματικά απογειωθεί. Τον Φεβρουάριο του 2013 η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι είχε αγγίξει τους 100 εκ. μηνιαία ενεργούς χρήστες. Πρόσφατα, προσέθεσε στη ροή του πληρωμένα posts, τα οποία επιτρέπουν σε εταιρείες να διαφημίζονται στο κοινό της δημοφιλούς εφαρμογής.

Αν και αρκετοί χρήστες είχαν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους απέναντι στη συγκεκριμένη ενέργεια, η εταιρεία υποστήριξε ότι χρειαζόταν διαφημιστικά έσοδα για να ανταποκριθεί στη ραγδαία της ανάπτυξη.

«Όταν έχεις 300 εκ. χρήστες, το κόστος λειτουργίας μιας υπηρεσίας τέτοιου μεγέθους δεν είναι μικρό. Επειδή ακριβώς οι απαιτήσεις αυξάνονται, αυξάνεται και η ανάγκη ενίσχυσης του προσωπικού» εξηγεί ο Σάιστρομ.