Ολυμπιακός – Τρίκαλα, μπάσκετ (Α1 ανδρών)
OTE sport3, 18.00
Ολυμπιακός – ΑΕΚ, βόλεϊ (Α1 ανδρών)
Novasports 3, 19.30
Ελληνική ταινία
Ο πύργος των ιπποτών
ΝΕΡΙΤ, 16.30
Παρηκμασμένη αρχοντική οικογένεια προσπαθεί με χιούμορ να διατηρήσει ανέπαφη την περηφάνια της. Οι Μίμης Φωτόπουλος, Ντίνος Ηλιόπουλος, Πέτρος Κυριακός, Κώστας Χατζηχρήστος, Σμαρούλα Γιούλη συμμετέχουν σε μια χαριτωμένη κωμωδία που συνυπέγραψαν στη σκηνοθεσία και στο σενάριο ο Νίκος Τσιφόρος και ο Γιώργος Ασημακόπουλος. (1952, 78′)
Ξένες ταινίες
Νομοταγής πολίτης (Law Abiding Citizen)
STΑR, 21.00
Το ερώτημα της ταινίας του Φ. Γκάρι Γκρέι είναι αν ένας άνθρωπος μπορεί από μόνος του να καταρρίψει ένα ολόκληρο σύστημα δικαιοσύνης που χωλαίνει. O Τζέραρντ Μπάτλερ (και παραγωγός) θέλει να εκδικηθεί τη δολοφονία της γυναίκας και της κόρης του και για να τα καταφέρει ως και στη φυλακή θα μπει. Μέχρις ενός σημείου η ταινία τα πηγαίνει καλά. Από τη στιγμή όμως που αποκαλύπτεται η πραγματική ταυτότητα του εκδικητή το όλο θέμα μπαίνει στη σφαίρα της υπερβολής και τα βλήματα είναι άσφαιρα. (ΗΠΑ, 2009, 100′)
Δημόσιος κίνδυνος (Enemy of the State)
ALPHA, 22.30
Ενας ευυπόληπτος δικηγόρος (Γουίλ Σμιθ) γίνεται στόχος μυστικών πρακτόρων επειδή εν αγνοία του κατέχει ενοχοποιητικά στοιχεία για ένα μεγάλο στέλεχος της οργάνωσης (Τζον Βόιτ) που για να τον σταματήσει στέλνει εναντίον του όλα τα παλικάρια του (ανάμεσά τους ο Τζακ Μπλακ, ο Ιαν Χαρτ και ο Μπάρι Πέπερ). Σφιχτοδεμένη, διαρκώς στην κίνηση περιπέτεια του Τόνι Σκοτ στην οποία χαρακτηριστικό ρόλο κρατά ο Τζιν Χάκμαν, παρωδώντας κατά μια έννοια τον ήρωά του στη «Συνομιλία» του Φράνσις Κόπολα. (ΗΠΑ, 1998, 126′)
Χαμένοι στη μετάφραση (Lost in translation)
STΑR, 02.15
Xαμένος στην ασυνεννοησία ενός πολιτισμού τον οποίο δεν μπορεί (και δεν θέλει) να καταλάβει, ο Μπομπ Χάρις (Μπιλ Μάρεϊ), ένας μελαγχολικός και κυνικός πρώην movie star, βρίσκεται στην Ιαπωνία για το εύκολο χρήμα της διαφήμισης. Οσο όμως παραιτημένος από τη ζωή δείχνει αυτός, τόσο διψασμένη για ζωή φαίνεται η Σαρλότ (Σκάρλετ Τζοχάνσον), μια εξίσου μοναχική, πολλά χρόνια νεότερή του Αμερικανίδα την οποία γνωρίζει στο ξενοδοχείο. Στη δεύτερη σκηνοθετική απόπειρά της η Σοφία Κόπολα κατορθώνει να τονώσει την ιστορία που αφηγείται, αφήνοντάς την να κυλήσει μέσα σε μια καλά οργανωμένη χαλαρότητα. Η δουλειά της τής απέφερε ένα Οσκαρ σεναρίου γραμμένου κατευθείαν για την οθόνη. (ΗΠΑ, 2003, 107′)



