Νέος γύρος ανακοινώσεων από φορείς που αντιδρούν στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ. Αρχικά η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) προκήρυξε για την Τρίτη 11 Μαρτίου 4ωρη στάση εργασίας σε όλα τα λιμάνια (μέλη της ΟΜΥΛΕ)από τις 11.00 έως τις 15.00 και παράλληλα συγκέντρωση στις 11.30 στην πλατεία Καραϊσκάκη στον Πειραιά και πορεία στο υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.
Την Παρασκευή σε ανακοίνωση που εξέδωσε η «Παμπειραϊκή Επιτροπή κατά της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ» σημειώνεται ότι σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε «οι συμμετέχοντες τάχθηκαν κατηγορηματικά ενάντια στην προωθούμενη από την κυβέρνηση ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ, την οποία θεωρούν επιζήμια για τα συμφέροντα της χώρας, της εθνικής μας οικονομίας και η οποία θα επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα για τους εργαζόμενους και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που εμπλέκονται στις δραστηριότητες και στις λειτουργίες του λιμανιού από τον Πειραιά, την Δραπετσώνα, το Κερατσίνι, το Πέραμα έως και την Σαλαμίνα. Ταυτόχρονα οι φορείς ομόφωνα κατέληξαν και εκφράζουν την πλήρη αντίθεσή τους σε οποιοδήποτε μοντέλο που θα οδηγήσει τμηματικά ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο στην απώλεια του δημόσιου και κρατικού ελέγχου του ΟΛΠ».
Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι «θεωρούμε τις κυβερνητικές διακηρύξεις και δηλώσεις ότι η πώληση του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ θα οδηγήσει στην ανάπτυξη, τον εκσυγχρονισμό και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας είναι αβάσιμες, παραπλανητικές και στοχεύουν στην εξαπάτηση για άλλη μια φορά των εργαζομένων. Το τίμημα από το ξεπούλημα του ΟΛΠ θα πάει υπέρ της αποπληρωμής του χρέους στους δανειστές, δηλαδή σε ένα βαρέλι χωρίς πάτο! Κατά συνέπεια δεν θα υπάρχει κανένα όφελος για την ενίσχυση της οικονομίας και της τοπικής κοινωνίας».
Επιπλέον αποφάσισαν τη συμμετοχή στην κινητοποίηση της ΟΜΥΛΕ την ερχόμενη Τρίτη στον Πειραιά.
Σε συνέντευξη του την Παρασκευή στον ραδιοφωνικό σταθμό «Αθήνα 9,84» ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης τόνισε ότι: «Είμαστε στο πρώτο στάδιο αποκρατικοποίησης. Ουσιαστικά περιγράφουμε τι πουλάμε και με ποια διαδικασία. Οικονομικός στόχος δεν μπορεί να τεθεί από το υπουργείο Ναυτιλίας, αλλά μόνο από το ΤΑΙΠΕΔ και τους συμβούλους του. Άλλωστε, όλοι γνωρίζουμε την αξία του ΟΛΠ. Έχει μετοχές στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών και όποτε θέλουμε μπορούμε να διαπιστώσουμε την αξία του. Δεν μπορούμε εμείς να εκτιμήσουμε ποια είναι η αξία του. Έχει εμπορική, συγκεκριμένη και σαφή αξία. Η αποκρατικοποίηση μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους εννέα μήνες και νομίζω ότι θα τα καταφέρουμε».
Ο κ. Βαρβιτσιώτης πρόσθεσε ότι «δεν είναι τόσο πολύπλοκο τεχνικά το θέμα της πώλησης, διότι ουσιαστικά πουλάμε τις μετοχές. Υπάρχουν τεχνικά θέματα σχετικά με την εξασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος, τα οποία ως υπουργείο Ναυτιλίας είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε. Δηλαδή, να δημιουργήσουμε μία Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων, η οποία θα διαχειρίζεται την ελεύθερη πρόσβαση στις Λιμενικές Υπηρεσίες, πριν ολοκληρωθεί η αποκρατικοποίηση και θεωρώ ότι θα την έχουμε ολοκληρώσει.Επιπλέον, να εξασφαλίσουμε χαμηλά τιμολόγια στην ακτοπλοΐα-και αυτό μας ενδιαφέρει πάρα πολύ-, για την εξυπηρέτηση των νησιών και να ασχοληθούμε με τις υφιστάμενες συμβάσεις παραχώρησης προς την ναυπηγοεπισκευή».