Αυξάνονται οι έλληνες επιχειρηματίες στη Ρωσία

Αυξάνονται οι έλληνες επιχειρηματίες που επιθυμούν να επεκταθούν στη Ρωσία, καθώς η Ελλάδα αποτελεί μια αφιλόξενη και ασταθή χώρα για επενδύσεις,

Αυξάνονται οι έλληνες επιχειρηματίες που επιθυμούν να επεκταθούν στη Ρωσία, καθώς η Ελλάδα αποτελεί μια αφιλόξενη και ασταθή χώρα για επενδύσεις, ενώ αντίθετα οι ρώσοι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν σοβαρά χρηματικά ποσά σε διάφορα είδη, προερχόμενα από την Ευρώπη.
Μπορεί ο κλάδος της ένδυσης να βουλιάζει στη χώρα μας και να εμφανίζονται λουκέτα καταστημάτων, «κανόνια» σε γνωστούς αντιπροσώπους ξένων φιρμών, κλείσιμο ελληνικών εργοστασίων παραγωγής ρούχων, αλλά όσοι έχουν απομείνει προσπαθούν να επιβιώσουν μέσα από εξαγωγές, όπως στην αχανή αλλά πολλά υποσχόμενη αγορά της Ρωσίας.
Οι εταιρείες ένδυσης


Μάλιστα προσφάτως 16 ελληνικές επιχειρήσεις από τον χώρο της ένδυσης επισκέφθηκαν τη Διεθνή Εκθεση Μόδας Collection Première Moscow (CPM 2013), που πραγματοποιήθηκε στη Μόσχα, με σκοπό να εξάγουν σε αυτή την αγορά.
Αλλωστε είναι γνωστό ότι οι συμφωνίες και οι γνωριμίες των ελλήνων επιχειρηματιών του χώρου της ένδυσης με Ρώσους γίνονται συνήθως στην έκθεση CPM Moscow που πραγματοποιείται δύο φορές τον χρόνο στη Μόσχα προκειμένου να εκθέσουν τα προϊόντα τους εταιρείες ένδυσης απ’ όλον τον κόσμο και να προσελκύσουν ρώσους επενδυτές.
Τη συμμετοχή της Ελλάδας υποστήριξε ο Οργανισμός Προώθησης Εξαγωγών, ενώ στην έκθεση παρουσίασαν τις δημιουργίες τους οι ελληνικές επιχειρήσεις Art Fur, BlueGreen, BSB SA, FGL By Figalos, Forel SA, Frangos Nicolas, Intermoda AE (Crocodilino), Lola SA, Mat Fashion – G. Monedas & Sia EE, Mikael, Pinelopi, Rax Sportswear Ltd., Rococo, Rouge, S&M Maratsinos Ltd. και Zic Zac AVEE.
Σημειώνεται ότι την CPM επισκέφθηκαν 19.300 ενδιαφερόμενοι του κλάδου για να δουν 1.600 brands από 35 χώρες για τη σεζόν «Ανοιξη/Καλοκαίρι 2014» και να πραγματοποιήσουν επαφές με καταξιωμένους εκθέτες απ’ όλον τον κόσμο. Η επόμενη CPM – Collection Première Moscow θα διεξαχθεί 25 με 28 Φεβρουαρίου 2014 για τη σεζόν «Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014/2015» με τις επίκαιρες τάσεις στους τομείς: Γυναικείο, Ανδρικό και Παιδικό Ενδυμα, Lingerie, Πλεκτά και Δερμάτινα, Υψηλή Ραπτική και Νυφικά.
Αξίζει να αναφερθεί ότι πολλοί έλληνες επιχειρηματίες από διάφορους τομείς έχουν κάνει άνοιγμα στη ρωσική αγορά μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ενωσης. Στον χώρο της ένδυσης γίνονται κάποια βήματα από έλληνες επιχειρηματίες και ειδικά στο παιδικό ρούχο, τα τελευταία χρόνια, μετά την κρίση στη χώρα μας.
Επενδύσεις 2,5 δισ. ευρώ


Συνολικά σε όλους τους τομείς οι εταιρείες ελληνικών συμφερόντων που δραστηριοποιούνται στη ρωσική επικράτεια είναι περίπου 70 και με βάση τις εκτιμήσεις και τα χορηγούμενα στοιχεία των επιχειρήσεων αυτών η αξία των επενδύσεων υπολογίζεται σε 2,5 δισ. ευρώ, σύμφωνα με έκθεση της πρεσβείας της Ελλάδας στη Μόσχα για τη ρωσική οικονομία.
Οπως προκύπτει από έρευνα της PwC, ένα σημαντικό ποσοστό (60%) των ελληνικών οικογενειακών επιχειρήσεων σκοπεύουν να επεκταθούν στην Ευρώπη και από αυτές το 17% στη Ρωσία.

Δημοσιεύτηκε στο HeliosPlus στις 18 Σεπτεμβρίου 2013

HeliosPlus

Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk