Ζητούνται ευκαιρίες και για τραπεζικά προϊόντα

Σημαντική αύξηση εμφανίζει το ποσοστό των καταναλωτών που δηλώνει έτοιμο να αλλάξει τράπεζα προκειμένου να πετύχει καλύτερους όρους για τις υπηρεσίες που του παρέχονται. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει έρευνα της Ernst & Young με θέμα «Global Consumer Banking Survey 2012» που διενεργήθηκε σε 35 χώρες, συμπεριλαμβανομένης για πρώτη φορά και της Ελλάδας.

Σημαντική αύξηση εμφανίζει το ποσοστό των καταναλωτών που δηλώνει έτοιμο να αλλάξει τράπεζα προκειμένου να πετύχει καλύτερους όρους για τις υπηρεσίες που του παρέχονται. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει έρευνα της Ernst & Young με θέμα «Global Consumer Banking Survey 2012» που διενεργήθηκε σε 35 χώρες, συμπεριλαμβανομένης για πρώτη φορά και της Ελλάδας. «Στo πλαίσιο της οικονομικής κρίσης οι τάσεις των καταναλωτών επηρεάζονται και προσαρμόζονται δυναμικά και ο τραπεζικός κλάδος δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση» επεσήμανε σχετικά ο κ. Γ. Παπαδημητρίου, υπεύθυνος Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της Ernst & Young στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Σύμφωνα με τον ίδιο: «Οι τράπεζες θα πρέπει να επαναξιολογήσουν και να κατανοήσουν τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται ανά περιφέρεια παρουσίας και τελικά να προσαρμοστούν μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικά περιβάλλον σε αυτές». Η παγκόσμια κρίση στον χρηματοπιστωτικό τομέα δεν άφησε, όπως ήταν αναμενόμενο, ανέπαφη και τη χώρα μας. Σύμφωνα με τη μελέτη της Ernst & Young, το 55% των καταναλωτών δηλώνει «πιστό» στην κύρια τράπεζά του έναντι 34% που έχει αλλάξει τράπεζα. Από την άλλη πλευρά, το ποσοστό που δηλώνει ότι προτίθεται να «μετακομίσει» σε άλλο πιστωτικό ίδρυμα εντός των επομένων 12 μηνών ανέρχεται σε 10%. Βασικός λόγος αυτής της πρόθεσης είναι η χρέωση υψηλών προμηθειών. Εξάλλου, τέσσερις στους δέκα Ελληνες διατηρούν σχέση με περισσότερες από δύο τράπεζες έναντι μόλις 20% που είναι πελάτες μόνο σε μία τράπεζα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι υψηλό ποσοστό που φθάνει το 95% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι βασικές υπηρεσίες των τραπεζών δεν θα πρέπει να χρεώνονται. Παράλληλα, όπως υποστηρίζει το 45% των καταναλωτών, οι τράπεζες προσπάθησαν, χωρίς όμως ικανοποιητικό αποτέλεσμα, να προσαρμόσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στις διαμορφούμενες οικονομικές ανάγκες των πελατών τους. Οσον αφορά τα καταστήματα των ελληνικών τραπεζών, ποσοστό 83% υποστηρίζει ότι θα πρέπει να στελεχωθούν καταλλήλως, προκειμένου να εξυπηρετούν καλύτερα τους καταναλωτές.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk