(Ντρινννν)

– Γειά σου, Γιάννη. Ελαβες το συμβόλαιο που σου έστειλα;

– Ναι, είναι έτοιμο.

– Α, ωραία. Θα μου το στείλεις;

– Δώσε μου το mail σου.

– Μαρίαααα, πες την ηλεκτρονική μου διεύθυνση. Οχι, αυτή είναι του σπιτιού μου! Ακου, δεν μπορώ να τη βρω. Θα κοιτάξω και θα σ’ τη στείλω.

– Δεν θα είμαι στο γραφείο για λίγο. Στείλ’ τη με mail.

– Πού να ψάχνω το mail σου τώρα… θα σου στείλω τη διεύθυνση με fax, δώσ’ μου το νούμερο.

– Δεν το ξέρω.

– Καλά, βρες το, στείλ’ το μου με mail για να σου προωθήσω μετά το fax… Οχι, αυτό δεν γίνεται. Περίμενε. Μπερδεύτηκα. Κάτσε να σκεφτώ λίγο. Μμμμ, λοιπόν, πες το κινητό σου.

– Δεν έχω μπαταρία.

– Οκ, τότε κοίτα τι θα κάνουμε. Βάζεις το κινητό να φορτίσει, εγώ αφήνω στον τηλεφωνητή σου μήνυμα με το mail όπου θα στείλεις τον αριθμό του fax σου, ώστε μετά να σου προωθήσω εκεί το mail μου, για να μου στείλεις με τη σειρά σου το συμβόλαιο.

– Λίγο μπερδεμένο ακούγεται.

– Καθόλου. Συντονισμός χρειάζεται. Μπορούμε, βέβαια, να αποφύγουμε όλα αυτά και να μου στείλεις το συμβόλαιο απευθείας με τον κλητήρα. Το καλύτερο από πλευράς στρατηγικής.

– Συμφωνώ.

– Και τώρα που το σκέφτομαι, θα ήταν καλή ιδέα να έχουμε περιοδικές συντονιστικές συσκέψεις σχετικά με τα πρωτόκολλα εσωτερικής επικοινωνίας.

– Οντως, καλή ιδέα. Να το δρομολογήσουμε.

– Αλήθεια, όμως, τι θέλαμε να κάνουμε με όλα αυτά τα mail, τα fax, τα κινητά, τα μηνύματα; Δεν θυμάμαι…

– Ούτε εγώ.

– Τέλος πάντων, αφού το γραφείο σου είναι στο τέλος του διαδρόμου, θα περάσω να πάρω το συμβόλαιο σε ένα λεπτό. Οκ; Γεια!

Συμπέρασμα: Χάρη στην τεχνολογία, μπορούμε να σπαταλάμε χρόνο θέλοντας πρωτίστως να κερδίσουμε χρόνο.