Το Χόλιγουντ πολεμά την παιδική σεξουαλική δουλεία

Ο Τζάστιν Τιμπερλέικ ξυρίζεται με αλυσοπρίονο, ο Σον Πεν ψήνει ένα τοστ με σίδερο για ρούχα, ο Τζέιμι Φοξ ανοίγει τη μπύρα με το τηλεκοντρόλ. Είναι μερικά μόνο από τα βίντεο της καμπάνιας «Οι Πραγματικοί Ανδρες Δεν Αγοράζουν Κορίτσια» που με πρωταγωνιστές διάσημους ηθοποιούς καλεί τον κόσμο να ευαισθητοποιηθεί απέναντι στην παιδική σεξουαλική δουλεία.

http://www.youtube.com/watch?v=fIIYf_ZOCfM

Ο Τζάστιν Τιμπερλέικ ξυρίζεται με αλυσοπρίονο, ο Σον Πεν ψήνει ένα τοστ με σίδερο για ρούχα, ο Τζέιμι Φοξ ανοίγει τη μπύρα με το τηλεκοντρόλ. Είναι μερικά μόνο από τα ασυνήθιστα βίντεο που γυρίστηκαν με σύνθημα «Οι Αληθινοί Ανδρες δεν αγοράζουν Κορίτσια». Μια καμπάνια που με πρωταγωνιστές σταρ του Χόλιγουντ καλεί τον κόσμο να ευαισθητοποιηθεί απέναντι στην παιδική σεξουαλική δουλεία.

Πρόκειται πιο συγκεκριμένα για τη νέα πρωτοβουλία του φιλανθρωπικού ιδρύματος του Αστον Κούτσερ και της συζύγου του, Ντέμι Μουρ (Demi and Ashton (DNA) Foundation) οι οποίοι θέλοντας να πολεμήσουν το τραγικό αυτό φαινόμενο, κάλεσαν τους φίλους και συναδέλφους τους να βοηθήσουν. Πέρα επομένως από τον Τζάστιν Τίμπερλεϊκ, τον Τζέιμι Φοξ και τον Σον Πεν και άλλες, πολλές ακόμη διασημότητες, μεταξύ των οποίων οι Μπράντλεϊ Κούπερ, Τομ Σέλεκ, Χάρισον Φορντ και Μπρους Γουίλις δέχθηκαν να αφυπνίσουν τις συνειδήσεις πρωταγωνιστώντας σε βίντεο όπου κάνουν διάφορες ανορθόδοξες εργασίες.

«Η υπόθεση είναι ότι η δουλεία είναι ένα θέμα του παρελθόντος. Αλλά υπάρχουν πολύ περισσότεροι σκλάβοι στον κόσμο σήμερα. Υπάρχουν 27 εκατομμύρια άνθρωποι που τους εκμεταλλεύονται ως δούλους» δήλωσε ο Αστον Κούτσερ στους δημοσιογράφους όταν παρουσιάζε την καινούρια καμπάνια η οποία όχι μόνο στρέφεται εναντίον της παιδικής πορνογραφίας και κάθε μορφής σεξουαλικής εκμετάλλευσης των παιδιών αλλά και γενικότερα κατά του δουλεμπορίου ανδρών και γυναικών. Ενα πράγματι σκληρό και αδιανόητο φαινόμενο για το οποίο, όπως είπε και ο Κούτσερ, «δεν γίνεται να ζεις σε αυτόν τον κόσμο και να μην κάνεις κάτι γι’αυτό».

Οσο για τη Ντέμι Μουρ, αναλαμβάνει να εξηγήσει πώς επέλεξαν τον τίτλο της νέας τους καμπάνιας: «Οι αληθινοί άνδρες δεν αγοράζουν κορίτσια. Τα προστατεύουν… Και εμείς στρατολογούμε αληθινούς άνδρες που έχουν το κουράγιο να σταθούν εναντίον αυτού του φαινομένου».

Πολιτισμός
Σίβυλλα
Helios Kiosk