Αλλες χρονιές η πρωτιά θα πανηγυριζόταν ποικιλοτρόπως. Κυρίως όμως θα είχε αντίκρισμα στη διαφημιστική αγορά και θα άφηνε πολλά περιθώρια για ελπίδα οικονομικής ανάκαμψης. Την εφετινή σεζόν όμως τα νούμερα μοιάζουν σκόρπιοι αριθμοί και ακόμη και σε περιπτώσεις προγραμμάτων όπου τα ρεκόρ της θεαματικότητας καταρρίπτονται το ένα μετά το άλλο τα διαφημιστικά διαλείμματα αρκούν ίσα για να πιεις μια γουλιά καφέ την ώρα που κάποτε σου έφτανε ο χρόνος για να τον ετοιμάσεις και να πιεις και τον μισό.

Η τηλεθέαση ωστόσο καταφέρνει πάντα να είναι το κριτήριο στο παιχνίδι των εντυπώσεων για τα κανάλια, ένα παιχνίδι το οποίο εφέτος όλα δείχνουν πως το κερδίζει το Μega και μάλιστα με διαφορά. Τόσο στα ποσοστά τηλεθέασης για τον Νοέμβριο όσο και σε αυτά που αφορούν το σύνολο της σεζόν ως τα τέλη του προηγούμενου μήνα το κανάλι της Μεσογείων καταφέρνει να κυριαρχήσει και στην ψυχαγωγία αλλά και στην ενημέρωση, στις σημαντικότερες ζώνες προγράμματος και μάλιστα βελτιώνοντας τα ποσοστά του σε σχέση με την περυσινή σεζόν, την ώρα που όλα τα υπόλοιπα κανάλια καταγράφουν αισθητή μείωση.

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται…

Η είσοδος τού «Πρωινού mou» με τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη ανέτρεψε ισορροπίες και έδωσε και πάλι στο Μega την πρωτιά έπειτα από χρόνια με ποσοστό 22,7% στο σύνολο και 27,3% στο 15-44 (από 11/10 ως 30/11). Στη δεύτερη θέση στη συνολική τηλεθέαση ακολουθεί το «10 με 1 μαζί» (ΑΝΤ1) με 18,2% και στην τρίτη θέση ο «Καφές με την Ελένη» (Αlpha) με 13,9%, ο οποίος ωστόσο προηγείται στα νεανικά κοινά με 18,6% έναντι 15,2% που σημειώνει το δίδυμο Χαριτάτος- Καραμέρος.

Τουρκία- Αργεντινή 1-0
Οι ξένες σαπουνόπερες του απογεύματος κερδίζουν ολοένα περισσότερους τηλεθεατές. Η «Πάτυ» στο Μega κατακτά μέχρι στιγμής το 19,9% του συνόλου και το 21,4% του νεανικού κοινού, ενώ το «Κismet» αγγίζει αντίστοιχα το 35% και το 27,1%. Το τελευταίο μάλιστα εμφανίζει αυξητικές τάσεις, οι οποίες μεταφράζονται σε 100.000 τηλεθεατές επιπλέον κάθε μήνα.

Ο πόλεμος του prime time
Με επτά σίριαλ και 16 ψυχαγωγικά προγράμματα να απογειώνουν τον ανταγωνισμό, η ζώνη του μεγάλου ενδιαφέροντος πλέον έχει αναδείξει τους επικρατέστερούς της. Το «Νησί» με 56,9% στο σύνολο και 63,6% στα νεανικά κοινά είναι επικεφαλής του πίνακα, με δεύτερο το «Αλ Τσαντίρι νιουζ» με 43,3% και 48% αντίστοιχα. Ακολουθούν οι καθημερινές σειρές, τα τηλεπαιχνίδια, τα τάλεντ σόου και οι σατιρικές εκπομπές. Στα αρνητικά ρεκόρ καταγράφονται οι επιδόσεις του (κομμένου πλέον) «Λες και το ΄ξερες» (Αlpha) με μονοψήφια νούμερα και του ριάλιτι «Αγρότης, μόνος, ψάχνει» (Αlpha). Συνολικά την πιο αρνητική εικόνα έχουν για την εφετινή σεζόν τα ριάλιτι, ενώ σιγά σιγά αρχίζουν και τα πρώτα «κοψίματα».

Η μάχη της ενημέρωσης
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Μega έκοψε πρώτο το νήμα και τον Νοέμβριο. Με ποσοστό 23,8% αναδείχθηκε πρώτο, ενώ το δελτίο του Αlter βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 18,4%. Ακολουθούν ο ΑΝΤ1 και ο Αlpha με 11,7%, το Star με 10,5% και ουραγός η ΝΕΤ με 3,4%.