Με κύμα εκπτώσεων και προσφορών προσπαθούν οι εμπορικές επιχειρήσεις να προσελκύσουν τους καταναλωτές. Η προσφιλής τακτική προώθησης των προϊόντων είναι: «πληρώνεις ένα, παίρνεις δύο». Επίσης μεγάλα πολυκαταστήματα για αγορές άνω των 150 ευρώ προσφέρουν ως και διακοπές τριών ημερών σε Ελατοχώρι, Καλάβρυτα, Ναυπακτία, αλλά και ταξίδια στο εξωτερικό. Σε κλίμα σκληρού ανταγωνισμού και δελεαστικών προσφορών βρίσκονται και οι αλυσίδες των σουπερμάρκετ, παρά το γεγονός ότι η μείωση της κατανάλωσης είναι πολύ μικρότερη από τους άλλους κλάδους του λιανεμπορίου. Ολα τα σουπερμάρκετ «σπάζουν» τις τιμές σε εκατοντάδες επώνυμα προϊόντα για να διεκδικήσουν στη διάρκεια των τελευταίων 20 ημερών του χρόνου το μέρος του οικογενειακού προϋπολογισμού που τους «αναλογεί».