O αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης κ. Λ. Γεωργιάδης είναι ιδιοκτήτης της αλυσίδας «Ούζου Μέλαθρον», η οποία έχει παρουσία σε αρκετές ελληνικές πόλεις. «Εμείς δεν έχουμε κάνει καμία αύξηση λόγω της ανόδου του ΦΠΑ και ούτε θα κάνουμε την 1η Ιουλίου. Ακόμη, διατηρούμε ένα μεγάλο φαν κλαμπ 4.000 ατόμων, τα οποία απολαμβάνουν έκπτωση 7%10%. Οι τιμές μας είναι ούτως ή άλλως χαμηλές, παρ΄ όλο που τα περιθώρια για πολλές εκπτώσεις έχουν ήδη στενέψει» λέει. «Είμαστε μια αλυσίδα που πιστεύει ότι τα μαγαζιά που εφήρμοσαν φτηνή τιμή εδώ και αρκετά χρόνιαθα επιβιώσουν» τονίζει και συμπληρώνει ότι «είναι λίγο ειρωνικό για τον πελάτη καταστήματα που χρέωναν ακριβά στο παρελθόν να προσφέρουν τα ίδια προϊόντα σε άλλη τιμή σήμερα». Οπως σημειώνει, η καλή τιμή και η ποιότητα πρέπει να συμβαδίζουν και να κινούνται σε ένα πνεύμα μακριά από την «αρπαχτή». «Ξαφνικά ακούω κάποιους να συνειδητοποιούν σήμερα ότι Ελλάδα έχει κρίση και ότι ο κόσμος δεν αντέχει. Τώρα τους θυμήθηκαν;» αναρωτιέται. «Η εστιατορική τέχνη έχει να κάνει με τη συνείδηση του εστιάτορα. Ο μέσος όρος ζωής μιας τέτοιας επιχείρησης είναι τέσσερα έως πέντε χρόνια. Αυτοίόμωςπου ξεπερνούν τη δεκαετίαείναι αποδεδειγμένα καλοί επαγγελματίες» λέει. «Στα εστιατόρια η πτώση του τζίρου ξεπερνά το 50%, ενώ ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Το 1989 τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ήταν 200. Σήμερα ξεπερνούν τις 3.500! Πρέπει να υπάρξει μια ισορροπία» καταλήγει.