Στα πλεονεκτήματα της σύγκλισης κινητής-σταθερής τηλεφωνίας και Ιnternet για τους καταναλωτές, στα οποία περιλαμβάνεται αναμφίβολα η οικονομία σε χρήμα, αναφέρεται ο κ. Αντ. Τζωρτζακάκης , ανώτερος διευθυντής μάρκετινγκ σταθερής τηλεφωνίας και του εμπορικού τμήματος εταιρικών πελατών της Wind Ελλάς. Οπως επισημαίνει ο ίδιος μιλώντας στο «Βήμα», σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης στην ελληνική αγορά έχουν και οι υπηρεσίες μεταφοράς δεδομένων.
– Ποια τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη των συνδρομητώνκαταναλωτών από τη σύγκλιση κινητής-σταθερής και Ιnternet;
«Οικονομία σε χρήματα και σε χρόνο, καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των αναγκών τους. Με την προϋπόθεση ωστόσο ότι συνεργάζονται με έναν πάροχο που μπορεί να προσφέρει πραγματικά προϊόντα σύγκλισης κινητής-σταθερής και Ιnternet στους καταναλωτές. Ειδικά αυτή την περίοδο, όπου ο έλεγχος του κόστους είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, ως εταιρεία προτείνουμε στον έλληνα καταναλωτή λύσεις οικονομικές και αξιόπιστες».
– Ποια εκτιμάτε ότι θα είναι η εξέλιξη των ασύρματων συνδέσεων Ιnternet μέσω κινητής τηλεφωνίας;
«Ολο και περισσότεροι Ελληνες έχουν βάλει το Διαδίκτυο στη ζωή τους και θέλουν να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες Ιnternet όπου και αν βρίσκονται, όχι μόνο στο σπίτι ή στη δουλειά. Αυτή η αυξανόμενη τάση καταγράφεται και στις πωλήσεις ασύρματης σύνδεσης στο Ιnternet μέσω κινητής τηλεφωνίας (data cards). Σήμερα το ποσοστό των χρηστών που έχουν υπηρεσίες mobile Ιnternet δεν είναι μεγάλο αλλά έχει σαφώς περιθώρια ανάπτυξης. Σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης έχουν επίσης και οι υπηρεσίες δεδομένων μέσω κινητού».
– Πώς προετοιμάζεστε για τη σύγκλιση των υπηρεσιών;
«Υλοποιούμε ένα τριετές πλάνο ανάπτυξης με μεγάλες επενδύσεις σε δικτυακές υποδομές, με την εισαγωγή νέων τεχνολογιών στα δίκτυά μας. Σε σύνολο τριετίας οι επενδύσεις μας θα ανέλθουν σε περίπου 500 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2010 προβλέπονται επενδύσεις ύψους 150 εκατ. ευρώ που αφορούν κυρίως τον εκσυγχρονισμό του δικτύου κινητής τηλεφωνίας παράλληλα με την επέκταση των δικτυακών υποδομών συνολικά τόσο για την κινητή όσο και για τη σταθερή».
– Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το επόμενο χρονικό διάστημα; «Βασικός μας στόχος είναι η Wind να αποκτήσει το μερίδιο που της αναλογεί στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά. Είμαστε ο μοναδικός ολοκληρωμένος τηλεπικοινωνιακός πάροχος που έχει την ευελιξία να προσφέρει στον καταναλωτή ακριβώς ό,τι χρειάζεται για την επικοινωνία του. Το γεγονός αυτό προσθέτει τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εταιρεία και μοναδική αξία στον καταναλωτή. Αυτό φαίνεται ότι αρχίζει να γίνεται όλο και περισσότερο αντιληπτό, καθώς ήδη από το τέλος του α΄ τριμήνου τα συνδυαστικά πακέτα καταγράφουν ρεκόρ ζήτησης στα καταστήματα Wind».