Δημοπρατήσεις έργων ύψους 1,1 δισ. ευρώ για το 2010 και σύνολο 3,9 δισ. ευρώ ως το 2012 προαναγγέλθηκαν χθες με στόχο την τόνωση της κατασκευαστικής δραστηριότητας που έχει συρρικνωθεί σημαντικά. Πρόβλημα υπάρχει όμως με την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης για τους οδικούς άξονες της χώρας και θα ήταν επιζήμια για το Ελληνικό Δημόσιο σε αυτή τη χρονική συγκυρία, εξαιτίας των υψηλών επιτοκίων που θα μπορούσαν να εγείρουν υπέρμετρες αξιώσεις από την πλευρά των τραπεζών που χρηματοδοτούν τα έργα αυτά. Ετσι, οι τιμές των διοδίων θα παραμείνουν υψηλές την τρέχουσα περίοδο.
Δημοπρατήσεις ύψους 1,1 δισ. ευρώ για το 2010
Δημοπρατήσεις έργων ύψους 1,1 δισ. ευρώ για το 2010 και σύνολο 3,9 δισ. ευρώ ως το 2012 προαναγγέλθηκαν χθες με στόχο την τόνωση της κατασκευαστικής δραστηριότητας που έχει συρρικνωθεί σημαντικά. Πρόβλημα υπάρχει όμως με την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης για τους οδικούς άξονες της χώρας και θα ήταν επιζήμια για το Ελληνικό Δημόσιο σε αυτή τη χρονική συγκυρία, εξαιτίας των υψηλών επιτοκίων που θα μπορούσαν να εγείρουν υπέρμετρες αξιώσεις από την πλευρά των τραπεζών που χρηματοδοτούν τα έργα αυτά.
Δημοπρατήσεις έργων ύψους 1,1 δισ. ευρώ για το 2010 και σύνολο 3,9 δισ. ευρώ ως το 2012 προαναγγέλθηκαν χθες με στόχο την τόνωση της κατασκευαστικής δραστηριότητας που έχει συρρικνωθεί σημαντικά. Πρόβλημα υπάρχει όμως με την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης για τους οδικούς άξονες της χώρας και θα ήταν επιζήμια για το Ελληνικό Δημόσιο σε αυτή τη χρονική συγκυρία, εξαιτίας των υψηλών επιτοκίων που θα μπορούσαν να εγείρουν υπέρμετρες αξιώσεις από την πλευρά των τραπεζών που χρηματοδοτούν τα έργα αυτά.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.