Δικογραφία σε βάρος εταιριών που έστελναν απατηλά μηνύματα σε κινητά τηλέφωνα χρεώνοντας τους ιδιοκτήτες τους και αποκομίζοντας έτσι σημαντικά κέρδη σχηματίστηκε από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής μετά από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) και το Συνήγορο του Καταναλωτή.
Συγκεκριμένα, οι εταιρίες έκαναν μη εξουσιοδοτημένες χρεώσεις σε λογαριασμούς κινητών τηλεφώνων μέσω αποστολής μηνυμάτων SMS από πενταψήφιους αριθμούς της μορφής «54» και άλλα τρία αριθμητικά στοιχεία.
Για την υπόθεση αυτή είχαν υποβληθεί εκκλήσεις από διάφορους καταναλωτές με βάση τις οποίες ξεκίνησε έρευνα από την οποία διαπιστώθηκε ότι στη συντριπτική πλειοψηφία τους τα SMS αφορούσαν μηνύματα με διαφημιστικό περιεχόμενο και συχνότητα περίπου 4 μηνύματα την εβδομάδα με χρέωση 2 ευρώ το κάθε μήνυμα.
Φυσικά αυτή η χρέωση γινόταν χωρίς τη συναίνεση ή την εξουσιοδότηση του κατόχου του κινητού τηλεφώνου.
Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, μία από τις εταιρίες διαφήμιζε πολυμεσική υπηρεσία υψηλής χρέωσης με τίτλο «Το Ρολόι του Θανάτου» και το κείμενο ανέφερε:
«Πόσο σου απομένει για να ζήσεις; Για να μάθεις…επιλέξτε τις επιλογές παραπάνω». Άλλη εταιρία επίσης έδινε στο νικητή παιχνιδιού ως «έπαθλο» μια γυναίκα για μία μέρα.
Η δικογραφία απεστάλη στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Αθηνών κ. Ιωάννη Σακελάκο.
Στον Εισαγγελέα εταιρείες που έστελναν απατηλά μηνύματα σε κινητά τηλέφωνα
Δικογραφία σε βάρος εταιριών που έστελναν απατηλά μηνύματα σε κινητά τηλέφωνα χρεώνοντας τους ιδιοκτήτες τους και αποκομίζοντας έτσι σημαντικά κέρδη σχηματίστηκε από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής μετά από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) και το Συνήγορο του Καταναλωτή.
Δικογραφία σε βάρος εταιριών που έστελναν απατηλά μηνύματα σε κινητά τηλέφωνα χρεώνοντας τους ιδιοκτήτες τους και αποκομίζοντας έτσι σημαντικά κέρδη σχηματίστηκε από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής μετά από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) και το Συνήγορο του Καταναλωτή.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.