Ο ηθοποιός μιλάει για τον Ματαμόρ, τον ρόλο του στη «Φρεναπάτη» του Τόνι Κούσνερ, που του χάρισε το βραβείο «Δημήτρης Χορν»

Δημήτρης Ημελλος

θέατρο Δημήτρης Ημελλος » Εζησα μια μαγική στιγμή » Ο ηθοποιός μιλάει για τον Ματαμόρ, τον ρόλο του στη «Φρεναπάτη» του Τόνι Κούσνερ, που του χάρισε το βραβείο «Δημήτρης Χορν» «Ηταν πολύ μεγάλη για μένα η στιγμή που ανέβηκα να παραλάβω το βραβείο «Δημήτρης Χορν». Οσο προχωρούσε η εκδήλωση και έβλεπα όλον αυτόν τον κόσμο που είχε έρθει για τον Χορν τόσο μεγάλωνε η αγωνία μου. Και επιπλέον σκεφτόμουν

» Εζησα μια μαγική στιγμή «



«Ηταν πολύ μεγάλη για μένα η στιγμή που ανέβηκα να παραλάβω το βραβείο «Δημήτρης Χορν». Οσο προχωρούσε η εκδήλωση και έβλεπα όλον αυτόν τον κόσμο που είχε έρθει για τον Χορν τόσο μεγάλωνε η αγωνία μου. Και επιπλέον σκεφτόμουν ότι εκείνο το βράδυ γεννιόταν ένας νέος θεσμός. Και μόνο ως υποψήφιος ένιωθα έντονα συναισθήματα. Οπότε, όταν άκουσα το όνομά μου, όλα αυτά μαζί μου προκάλεσαν μεγάλη αγωνία, την οποία ούτε μπόρεσα ούτε ήθελα να κρύψω. Το θυμικό και ο νους μου λειτουργούσαν παράλληλα. Ηταν μια μαγική στιγμή που ήθελα να απολαύσω, να τη ζήσω ως το τέλος». Ο Δημήτρης Ημελλος, ο πρώτος ηθοποιός που έλαβε το βραβείο «Δημήτρης Χορν» στη βραδιά μνήμης που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Δευτέρα στο θέατρο της οδού Αμερικής, δεν έχει ακόμη ξεπεράσει την ταραχή του.


«Ο Χορν λειτουργεί για μένα ως μύθος. Δεν τον γνώρισα, δυστυχώς δεν τον είδα ποτέ στο σανίδι, αλλά το να μου απονεμηθεί το βραβείο που φέρει το όνομά του σημαίνει πολλά. Με συγκινεί η παράδοση και ό,τι εκφράζει ο ίδιος. Βέβαια ξέρω ότι τα βραβεία δεν κρατούν πολύ και κάπου αισθάνομαι ότι πρέπει να το ξεχάσω σύντομα. Γιατί, όπως έλεγε και ο Χορν, είναι τόσο θνησιγενές το θέατρο και η δουλειά που κάνουμε εκεί. Επιπλέον είναι σημαντικό που πήρα το βραβείο για τον Ματαμόρ, τον πρώτο ουσιαστικά ρόλο στη θεατρική μου πορεία». Η ως τώρα θεατρική διαδρομή του περιλαμβάνει μια σειρά λίγων ­ και μικρών ­ εμφανίσεων: ήταν Αγγελιοφόρος στην «Ιφιγένεια εν Ταύροις» της Αννας Κοκκίνου, μέλος του Χορού στον «Οιδίποδα επί Κολωνώ» που ανέβασε ο Σωτήρης Χατζάκης, συμμετείχε στον «Υπέροχο κερατά» του Κρόμελινκ του ιδίου σκηνοθέτη, ενώ πήρε μέρος και στον Χορό των «Περσών» που παίχθηκαν πριν από δύο χρόνια στην Επίδαυρο σε σκηνοθεσία Λευτέρη Βογιατζή. Μόλις πέρυσι ήρθε ο Ματαμόρ στο έργο του Τόνι Κούσνερ «Φρεναπάτη» σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού.


Γεννημένος στην Αθήνα πριν από 33 χρόνια, χρωστά το επώνυμό του στη ναξιώτικη καταγωγή των γονιών του. Ηδη παντρεμένος και πατέρας ενός δίχρονου αγοριού, ο Δημήτρης Ημελλος εγκατέλειψε τη Νομική για το θέατρο όταν τα ερασιτεχνικά του βήματα στον χώρο τον οδήγησαν στον Βασίλη Διαμαντόπουλο, έναν καλλιτέχνη και έναν άνθρωπο που θαύμαζε ιδιαίτερα.


Για το μέλλον του ακόμη δεν ξέρει τίποτε ούτε προγραμματίζει. Η διαδρομή του μετά τη «Φρεναπάτη» (οι παραστάσεις της ολοκληρώνονται την επόμενη εβδομάδα στο θέατρο «Πορεία» ) θα συνεχιστεί στον Τεχνοχώρο Υπό Σκιάν, όπου και πάλι με τον Στάθη Λιβαθινό και με μαθητές του σκηνοθέτη θα πάρει μέρος σε μια παράσταση βασισμένη στα διηγήματα του Παπαδιαμάντη. Με μια διαφορά: ο σταυρός του Δημήτρη Χορν θα είναι κρεμασμένος στον λαιμό του.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Archive
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk