ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΠΑΤΡΑ
(120 ΧΛΜ.)
Ο δρόμος σε όλα τα δύσκολα ή περιβαλλοντικά ευαίσθητα σημεία του ακολουθεί νέα χάραξη. Κυριαρχούν οι σήραγγες και οι κοιλαδογέφυρες. Ειδικότερα, νέα χάραξη θα γίνει στις περιοχές: Κιάτο, Σεληνιάτικα, Ξυλόκαστρο, Λυκοποριά, Μαύρα Λιθάρια, Αιγείρα, Πλάτανος, Ελίκη, Αίγιο, Σελιανίτικα, Αβυθος, Παναγοπούλα και Αραχωβίτικα. Στα λοιπά τμήματα ακολουθείται η υφιστάμενη Εθνική οδός, όπου το σημερινό πλάτος των 12,5 μ. γίνεται 26,5 μ. και αλλάζουν με νέα βελτιωμένη χάραξη οι καμπύλες του δρόμου ώστε να επιτρέπεται σε αυτές η ασφαλής διέλευση με ταχύτητα 120 χλμ. την ώρα. Πρόκειται να κατασκευαστούν σήραγγες συνολικού μήκους 27,6 χλμ. μονού κλάδου, 61 γέφυρες άνω των 20 μ. και μήκους 4.500 μ., εκ των οποίων η μεγαλύτερη έχει μήκος 180 μ., δεκατρείς νέοι ανισόπεδοι κόμβοι με σύγχρονα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και 135 ανισόπεδες διαβάσεις τοπικού δικτύου.

ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ – ΑΛΦΕΙΟΣ
(87,5 ΧΛΜ.)
Ακολουθείται εντελώς νέα χάραξη- εκτός από τα 14,5 πρώτα χιλιόμετρα έξω από την Πάτρα. Πρόκειται να κατασκευαστούν 35 γέφυρες ύψους άνω των 20 μ. και μήκους 2.200 μ., σήραγγες συνολικού μήκους 820 μ., δέκα νέοι ανισόπεδοι κόμβοι με σύγχρονα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και 57 ανισόπεδες διαβάσεις τοπικού δικτύου.

ΑΛΦΕΙΟΣ – ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ –
ΤΣΑΚΩΝΑ (76,2 ΧΛΜ.)
Σε όλα τα περιβαλλοντικά ευαίσθητα σημεία, σε μήκος 30 χλμ. και ειδικότερα στις θέσεις Επιτάλιο, Σαμικό, Ζαχάρω, Καλό Νερό, Κοπανάκι ακολουθείται εντελώς νέα χάραξη. Στα λοιπά 46,2 χλμ. ακολουθείται γενικώς η χάραξη της υφιστάμενης Εθνικής οδού με πλήρη ανακατασκευή, υπερδιπλασιασμό του πλάτους και νέα βελτιωτική χάραξη σε όλες τις καμπύλες. Πρόκειται να κατασκευαστούν 20 γέφυρες ύψους άνω των 20 μ. σε μήκος 1.700 μ., σήραγγες και λοιπά υπόγεια τμήματα (cut and cover) συνολικού μήκους 600 μ., οκτώ νέοι ανισόπεδοι κόμβοι με σύγχρονα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και 58 ανισόπεδες διαβάσεις. Στην περιοχή της λίμνης Καϊάφα θα χρησιμοποιηθεί ο διάδρομος της υφιστάμενης Εθνικής οδού με μερική υπογειοποίηση του δρόμου σε μήκος 300 μ. Με τον τρόπο αυτό εκτιμάται ότι επιτυγχάνεται η ενοποίηση της λίμνης με την παραλιακή ζώνη, με αποτέλεσμα τη διατήρηση της συνέχειας του τοπίου και του οικοσυστήματος, δεν υπάρξει επίπτωση στις πηγές της λίμνης, ενώ παρακάμπτεται σε μεγάλη απόσταση ο αστικός ιστός της Ζαχάρως.

ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Το υφιστάμενο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα- Κόρινθος (μήκους 63,4 χλμ.) και η παράκαμψη Πάτρας (μήκους 18,3 χλμ.), έργα τα οποία κατασκευάστηκαν πρόσφατα, προβλέπεται ότι θα βελτιωθούν με την κατασκευή αντιολισθηρών οδοστρωμάτων με δομικές βελτιώσεις και εξασφάλιση απορροής επιφανειακών υδάτων, αντικατάσταση των μεταλλικών στηθαίων ασφαλείας με new jersey, βελτίωση όλων των ανισόπεδων κόμβων, ενώ θα γίνουν και εργασίες βαριάς συντήρησης.