Κατά τη διάρκεια πολύωρης συνάντησής τους χθες βράδυ στο υπουργείο ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ.Σουφλιάς παρουσίασε αναλυτικά στους δημάρχους Βύρωνα, Ελληνικού, Αργυρούπολης, Ηλιούπολης και στην εκπρόσωπο του Δήμου Γλυφάδας τους νέους αυτοκινητοδρόμους της Αττικής.
Ο κ. Σουφλιάς εξήγησε στους δημάρχους ότι το όλον πλέγμα των νέων δρόμων της Αττικής απαίτησε προϋπολογισμό 650- 700 εκατ. ευρώ, για να ανέλθει σε 1,2 δισ. ευρώ με τα νέα οδικά τμήματα που προστέθηκαν αλλά και με τις βελτιώσεις που ζήτησαν εκ των προτέρων οι δήμοι και ο οποίες έγιναν κατά το μεγαλύτερο μέρος τους αποδεκτές. Μάλιστα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ υπογράμμισε ότι ακόμη και οι πέντε κόμβοι του υπογείου κατά 90% άξονα Κατεχάκη- Ποσειδώνος θα είναι επίσης υπογειοποιημένοι στο μεγαλύτερο τμήμα τους, έτσι ώστε να μη διαταραχθεί ο οικιστικός ιστός των περιοχών από τις οποίες θα διέρχεται. Επίσης ανέφερε την ειλημμένη απόφαση για την υπογειοποίηση της λεωφόρου Ποσειδώνος στο ύψος του Μητροπολιτικού Πάρκου Ελληνικού σε μήκος 1,4 χλμ. και την ενοποίηση του υπέργειου χώρου με τις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά. Οσο για το Πάρκο Ελληνικού ο κ. Σουφλιάς διαβεβαίωσε τους δημάρχους ότι θα υλοποιηθούν τα σχέδια και θα προσαρμοστούν κατά το δυνατόν στις επιθυμίες των δημάρχων της περιοχής. Με τους νέους δρόμους, εξήγησε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, θα συνδεθεί το Πάρκο Ελληνικού και με την υπόλοιπη Αττική.
Πάντως ο δήμαρχος Καισαριανής σε ανακοίνωσή του εκφράζει τις αντιρρήσεις τους για τη συνδετήρια οδό κατά μήκος της Πανεπιστημιούπολης, την οποία επιθυμεί υπόγεια, και τονίζει ότι αν δεν γίνει δεκτό το αίτημά του την Πέμπτη 12 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί προειδοποιητική συγκέντρωση και συμβολικό κλείσιμο του δρόμου στο εν λόγω σημείο.
* Την απουσία του Πειραιά από τον σχεδιασμό των νέων οδικών αξόνων του Λεκανοπεδίου, τους οποίους ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, επισήμανε σε δήλωσή του ο δήμαρχος Πειραιά κ. Παν. Φασούλας , υπογραμμίζοντας ότι οι ευθύνες της κυβέρνησης και του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι πλέον τεράστιες, καθώς αφήνουν το λιμάνι χωρίς σύνδεση με το Εθνικό οδικό δίκτυο. «Καταδικάζουν την πόλη σε μαρασμό. Ενας ακόμη κρίκος προστέθηκε στην αλυσίδα που καθηλώνει τον Πειραιά.Τα Ποσειδώνια φεύγουν,ο Δήμος οδηγείται σε οικονομικό αφανισμό,το λιμάνι χωρίς τα απαιτούμενα οδικά έργα είναι το επόμενο θύμα.Καταγγέλλουμε την πολιτική αυτή και διεκδικούμε την άμεση ένταξη στα σχεδιαζόμενα οδικά έργα της Αττικής,της επέκτασης της λεωφόρου Ανδρέα Παπανδρέου ως το λιμάνι του Πειραιά» δήλωσε ο κ. Φασούλας.
Τους νέους αυτοκινητοδρόμους της Αττικής παρουσίασε στους δημάρχους ο κ. Σουφλιάς
Κατά τη διάρκεια πολύωρης συνάντησής τους χθες βράδυ στο υπουργείο ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ.Σουφλιάς παρουσίασε αναλυτικά στους δημάρχους Βύρωνα, Ελληνικού, Αργυρούπολης, Ηλιούπολης και στην εκπρόσωπο του Δήμου Γλυφάδας τους νέους αυτοκινητοδρόμους της Αττικής. Ο κ. Σουφλιάς εξήγησε στους δημάρχους ότι το όλον πλέγμα των νέων δρόμων της Αττικής απαίτησε προϋπολογισμό 650- 700 εκατ. ευρώ, για να ανέλθει σε 1,2 δισ. ευρώ με τα νέα οδικά τμήματα που προστέθηκαν αλλά και με τις βελτιώσεις που ζήτησαν εκ των προτέρων οι δήμοι και ο οποίες έγιναν κατά το μεγαλύτερο μέρος τους αποδεκτές.
Κατά τη διάρκεια πολύωρης συνάντησής τους χθες βράδυ στο υπουργείο ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ.Σουφλιάς παρουσίασε αναλυτικά στους δημάρχους Βύρωνα, Ελληνικού, Αργυρούπολης, Ηλιούπολης και στην εκπρόσωπο του Δήμου Γλυφάδας τους νέους αυτοκινητοδρόμους της Αττικής. Ο κ. Σουφλιάς εξήγησε στους δημάρχους ότι το όλον πλέγμα των νέων δρόμων της Αττικής απαίτησε προϋπολογισμό 650- 700 εκατ. ευρώ, για να ανέλθει σε 1,2 δισ. ευρώ με τα νέα οδικά τμήματα που προστέθηκαν αλλά και με τις βελτιώσεις που ζήτησαν εκ των προτέρων οι δήμοι και ο οποίες έγιναν κατά το μεγαλύτερο μέρος τους αποδεκτές.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.