Η έκθεση περιλαμβάνει φωτογραφίες γυναικών της διπλανής πόρτας που αιχμαλωτίζουν στιγμές της καθημερινότητάς τους, κατά τη διάρκεια των δημοσιογραφικών αποστολών της Μάρως Κουρή ανά τον κόσμο.  Γυναίκες-Μαχητές, με όλη τη σημασία της λέξης, στη δουλειά, στην οικογένεια, στον έρωτα.
Είναι επιλογή της φωτογράφου να εκθέτει -εκτός από μουσεία και γκαλερί- σε εναλλακτικούς χώρους, όπως παζάρια, χώρους κινητής τέχνης, παραγκουπόλεις, ανοιχτές αγορές κ.λπ., προκειμένου το κοινό να έχει μια πιο άμεση επαφή με την τέχνη.
Παρασκευή 16/12, 19.00-21.30 και Σάββατο 13.00-15.00
με ξενάγηση» από την φωτορεπόρτερ  στις 150 εικόνες των Γυναικών του κόσμου που προβάλλει σε οθόνη.
 Είσοδος ελεύθερη.

H έκθεση από 22/12 θα μεταφερθεί και θα παρουσιάζεται μέχρι 22/01/2012 στο ξενοχείο ΚΑΖΑΡΜΑ στα Καλύβια της Λίμνης Πλαστήρα ( www.kazarma.gr)
 
Μάρω Κουρή, Φωτορεπόρτερ
Bιοδοιπορικό
Η Μάρω φωτογραφίζει ασταμάτητα.
Εκθέτει τα έργα της από τις κοσμικές γκαλερί των μεγαλουπόλεων μέχρι τις παραγκουπόλεις και τις φτωχογειτονιές σε όλον τον κόσμο. 
Φωτογραφίζει για την ειρήνη, την κοινωνική δικαιοσύνη και την ανθρωπιά.  Έχει φωτογραφίες από όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου και θέλει να συγκινεί τον θεατή όπως συγκινείται και η ίδια.
Παρακολούθησε το workshop “Μagic moment” του Κωσταντίνου Μάνου από το Πρακτορείο Magnum, καθώς και του Εd Kashi από το Νational Geographic και το Πρακτορείο VII.  Σπούδασε φωτογραφία στη Focus και φωτοδημοσιογραφία είκοσι χρόνια στο δρόμο.  Έζησε και εργάστηκε ως φωτορεπόρτερ και οινολόγος στην Βαρκελώνη για πολλά χρόνια.
Συνεργάζεται ως εξωτερικός συνεργάτης με το Πρακτορείo Polaris Images, δημοσιεύει εικόνες και κείμενα στον διεθνή και ελληνικό Τύπο.
Βραβεύτηκε, το 2003 στη Βυρηττό από την UNESCO στο 2ο Διεθνές Καλλιτεχνικό Φόρουμ της Μεσογείου, το 1999 στην Βαρκελώνη στην Primavera Fotografica και το 1998 στο Γιοχάνεσμπουργκ, στο 1ο Ελληνικό Φεστιβάλ Καλλιτεχνών.
Το 2009 τιμήθηκε με το 1ο βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Φωτορεπορτάζ SCOOP στη Γαλλία για το θέμα “Το φυλαχτό-Οι αλμπίνοι της Τανζανίας”.
Τον Μάρτιο του 2010 τιμήθηκε από την Ένωση Ελλήνων Φωτορεπόρτερ.
To 2011 παρουσίασε φωτογραφίες με θέμα τις “Γυναίκες του Κόσμου” στο Μετρό Σύνταγμα και στην Αγορά Αργύρη στην Πάτρα, μαζί με τρεις ακόμη φωτογράφους υπό την αιγίδα της Γ.Γ. Ισότητας. Διδάσκει μαθήματα φωτογραφίας στο τμήμα θεραπείας Εν Δράσει του ΚΕΘΕΑ, εθελοντικά, στις Γυναικείες Φυλακές Θήβας. 
Το περιοδικό LIFE διέκρινε μια φωτογραφία της Μάρως Κουρή που τράβηξε στα βίαια γεγονότα που εξελίχθησαν στο Σύνταγμα ως μια από τις Φωτογραφίες της Χρονιάς
Πιστεύει ότι η ευτυχία θρέφει το σώμα και η λύπη το πνεύμα.
http://www.life.com/gallery/67641/image/ugc1389671/2011-pictures-of-the-year 
https://www.tovima.gr/society/article/?aid=435050
Φωτογραφικό απόσπασμα από το σόου που παρουσιάζεται στην έκθεση : 
http://www.youtube.com/watch?v=5E3TeT_Z3C8&feature=feedu
 
 
Το OURBAZAAR
Το ourbazaar.gr είναι ένα χώρος έκθεσης εικαστικών έργων, έργων χειροποίητης δημιουργίας αλλά και χρηστικών αντικειμένων.
Το OURBAZAAR είναι ένα κατάστημα που προσφέρει τον χώρο του για την δωρεάν τοποθέτηση προϊόντων με στόχο τη μεταπώλησή τους.  Απευθύνεται σε όσους έχουν παλιά, καινούργια, ανεκμετάλλευτα αντικείμενα και σε όσους ψάχνουν να βρουν κάποια προϊόντα σε πολύ καλές τιμές και πολύ καλή ποιότητα.  Το OURBAZAAR είναι ένας τρόπος ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης πολλών αντικειμένων, με προφανή οφέλη για το περιβάλλον. 
H αγορά από το OURBAZAAR είναι ένας ιδανικός τρόπος για εξοικονόμηση χρημάτων, καθώς διαθέτει ποιοτικά προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές από τον προκάτοχό τους.  Η ποικιλία των προϊόντων αλλάζει συνεχώς, αφού καθημερινά δέχεται εκατοντάδες μοναδικά κομμάτια από διαφορετικούς ανθρώπους.  Έτσι, καλύπτει όλα τα γούστα και τις οικονομικές δυνατότητες.
Η ονομασία των παρόμοιων καταστημάτων στις αγγλοσαξονικές χώρες, όπου και έχουν μεγάλη διάδοση, είναι Consignment Stores (Dépot Vente στη Γαλλία).  Στην ελληνική γλώσσα μπορεί να αποδοθεί ως Κατάστημα Τοποθέτησης ή Κατάστημα Μεταπώλησης.  Το OURBAZAAR φέρνει στην Ελλάδα αυτήν την κουλτούρα της επαναχρησιμοποίησης των αντικειμένων.