Αντιστέκονται στην ύφεση τα προϊόντα της πολυτέλειας. Η μείωση της κατανάλωσης το 2010 εκτιμάται ότι θα κινηθεί γύρω στο 4%, ωστόσο πολύ μεγαλύτερη είναι η πτώση που παρατηρείται στον κλάδο ένδυσης και υπόδησης.

Κύκλοι της αγοράς υποστηρίζουν ότι τα εμπορικά σήματα ακολουθούν αναπόφευκτα τη γενικότερη πτώση της αγοράς. Ωστόσο τα πολυτελή σήματα διαγράφουν λίγο καλύτερη πορεία από τις υπόλοιπες κατηγορίες. Τη μεγαλύτερη πτώση εμφανίζει η ανδρική ένδυση με τα γυναικεία να έχουν μικρότερη μείωση, ενώ τα παιδικά δείχνουν να διατηρούνται στα περσινά επίπεδα.

Στην αγορά οι καταναλωτές μετακινούνται από τα φθηνά στα πολύ φθηνά είδη, αλλά τα «επώνυμα» φθηνά διατηρούν το μερίδιό τους, εμφανίζοντας και ανοδικές τάσεις. Σημαντικές είναι οι απώλειες των «μεσαίων» επώνυμων σημάτων, με τα υψηλά σήματα να αντεπεξέρχονται καλύτερα στις δυσμενείς συνθήκες. « Τα επώνυμα σήματα στην Ελλάδα αποτελούν ένδειξη κύρους » σημειώνει ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) κ. Αν. Μακρής, προσθέτοντας ότι λειτουργούν παράλληλα με τον τρόπο ζωής των καταναλωτών. Παρά την πεσμένη ζήτηση στην ελληνική αγορά τους τελευταίους μήνες, υπάρχει η αισιοδοξία ότι η κατάσταση θα ισορροπήσει υπέρ των πολυτελών σημάτων, καθώς αποτελούν κατά μια έννοια έκφραση κύρους, στοιχείο που χαρακτηρίζει τις επιλογές των ελλήνων καταναλωτών. Μάλιστα η αίσθηση αυτή βασίζεται στο γεγονός ότι όσο πιο δύσκολη γίνεται η αγορά ενός σπιτιού ή ενός αυτοκινήτου για την προβολή της κοινωνικής θέσης τόσο πιο έντονη θα είναι η στροφή στα στοιχεία που συνθέτουν την εξωτερική εμφάνιση μέσω της αγοράς επώνυμων προϊόντων.