από metereologos.gr
Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018
 
 

Το Σκοπιανό, ο Κυριάκος και ο Σαμαράς

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την συνεδρίαση των τομεαρχών του κόμματός του το μεσημέρι της δεύτερης Τρίτης του έτους, ξεκαθάρισε, μετά από πολυήμερη σιωπή, ότι η θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο Σκοπιανό είναι η εξής: «Η χώρα έχει εθνική γραμμή, όπως αυτή χαράχθηκε το 2008 στο Βουκουρέστι από την κυβέρνηση Καραμανλή».

Σύμφωνα με πληροφορίες ο Κυρ. Μητσοτάκης είναι σε ανοικτή γραμμή με τον πρώην Πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή που χειρίστηκε την υπόθεση στο Βουκουρέστι, κατά την Σύνοδο του ΝΑΤΟ, οπότε και ετέθη το βέτο στην ένταξη της πΓΔΜ στην βορειοατλαντική συμμαχία.

Πριν φθάσουμε όμως στο 2008, υπήρχε το 1992 και συγκεκριμένα η απόφαση του συμβουλίου των πολιτικών αρχηγών, στο οποίο συμμετείχαν, ο Ανδρέας Παπανδρέου και ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, η Αλέκα Παπαρήγα και η Μαρία Δαμανάκη, υπό την προεδρία του τότε ανώτατου πολιτειακού παράγοντα Κωνσταντίνου Καραμανλή. Τότε οι πολιτικοί αρχηγοί συμφώνησαν σε ονομασία που δεν θα περιέχει τη λέξη «Μακεδονία» ή παράγωγά της.

Μετά το συμβούλιο, ο τότε γενικός γραμματέας της Προεδρίας της Δημοκρατίας, Πέτρος Μολυβιάτης, ανέφερε: «Σχετικά με το θέμα των Σκοπίων,η πολιτική ηγεσία της χώρας, με εξαίρεση το ΚΚΕ, συμφώνησε ότι η Ελλάδα θα αναγνωρίσει ανεξάρτητο κράτος των Σκοπίων μόνον αν τηρηθούν και οι τρεις όροι που έθεσε η ΕΟΚ, στις 16 Δεκεμβρίου 1991,με την αυτονόητη διευκρίνιση ότι στο όνομα του κράτους αυτού δεν θα υπάρχει η λέξη “Μακεδονία”».

Λίγο αργότερα, ο Αντώνης Σαμαράς, σημειώνει μεταξύ άλλων στη γραπτή του δήλωση: «Χαίρομαι που έστω και καθυστερημένα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο Πρωθυπουργός υιοθέτησαν επιτέλους δημόσια ότι η ουσία του τρίτου όρου είναι να φύγει η ιερή λέξη “Μακεδονία” από το όνομα των Σκοπίων».

Μετά από διάφορες φάσεις, φθάνουμε στο 2008, όταν ο νυν διαπραγματευτής Μάθιου Νίμιτς, πρότεινε τα εξής πέντε ονόματα για την πΓΔΜ: Συνταγματική Δημοκρατία της Μακεδονίας, Λαϊκή Δημοκρατία της Μακεδονίας, Ανεξάρτητη Δημοκρατία της Μακεδονίας, Νέα Δημοκρατία της Μακεδονίας και Δημοκρατία της Άνω Μακεδονίας.

Εκείνη την περίοδο, η Ελλάδα συζητούσε υπό προϋποθέσεις μόνο το όνομα Δημοκρατία της Άνω Μακεδονίας», ενώ ο Νίμιτς επέμεινε στην ονομασία Δημοκρατία της Μακεδονίας-Σκόπια.

Ακολουθεί το βέτο του Καραμανλή στο Βουκουρέστι για την ένταξη της πΓΔΜ στο ΝΑΤΟ, το οποίο αμφισβητούν πολλοί, όπως π.χ. ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

Και εδώ, λοιπόν, μετά από αυτή την σύντομη ιστορική αναδρομή προκύπτει το εξής ερώτημα: Ποια θέση ήταν η σωστή; Αυτή του 1992, την οποία υπεραμύνονται πάρα πολλοί, όπως π.χ. ο Μίκης Θεοδωράκης ή αυτή του 2008;

Τον Μάρτιο του 2008, ο Αντ. Σαμαράς με άρθρο του στην Καθημερινή, περίπου 20 μέρες πριν από τη Σύνοδο του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι, σημείωνε ότι την άποψη πως δεν μπορούσαμε να αναγνωρίσουμε κράτος με όνομα «Μακεδονία» δίπλα στα σύνορά μας, τη στήριζε η συντριπτική πλειονότητα της ελληνικής κοινής γνώμης.

«…δεν την επέβαλε το «πεζοδρόμιο», ούτε τα συλλαλητήρια, ούτε οι «Μακεδονομάχοι», ούτε, ασφαλώς ο Αντώνης Σαμαράς! Τη διαμόρφωσαν οι δύο κορυφαίοι πολιτικοί της εποχής εκείνης, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής και ο Ανδρέας Παπανδρέου» ανέφερε ο Αντ. Σαμαράς και υπενθύμισε ότι αυτές τις απόψεις υιοθέτησε ομόφωνα η κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ, που τότε βρισκόταν στην κυβέρνηση, αλλά και με συντριπτική πλειοψηφία η τότε Ελληνική Βουλή.

«Αυτές τις απόψεις είχε υιοθετήσει ομόφωνα το τότε υπουργικό Συμβούλιο. Κι αυτές της απόψεις υπερασπίστηκα εγώ, τότε, ως υπουργός Εξωτερικών. Ασφαλώς συμφωνούσα με τις απόψεις αυτές. Ακόμα συμφωνώ…» υπογράμμισε ο Αντ. Σαμαράς και σε άλλο σημείο υποστήριζε: «…Σήμερα ο πρωθυπουργός (σ.σ. αναφερόταν στον Κ. Καραμανλή) αποκλείει κάθε προοπτική διπλής ονομασίας. Αλλά αποδέχεται να συζητήσει για «σύνθετη». Εγώ εξακολουθώ να διαφωνώ με τη σύνθετη ονομασία. Αλλά επικροτώ την αποφυγή διπλής ονομασίας...Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής επισήμαινε το Φλεβάρη του 1992: «τα κράτη δεν ζουν μόνο με το σήμερα. Πρέπει να θυμούνται και το χθες για να μη το ξαναζήσουν αύριο».

Αυτό να το θυμούνται όσοι βιάζονται να «κλείσουν» τα μεγάλα εθνικά ζητήματα όπως, αδιαφορώντας για τα προβλήματα που δημιουργούν στο μέλλον. Τα μεγάλα προβλήματα απαιτούν να τα λύσουμε, όχι να τα «κλείσουμε». Εκείνη την άποψη Καραμανλή εγώ την ενστερνίστηκα τότε και έκτοτε. Κάποιοι δεν την πίστεψαν ποτέ».

Με ενδιαφέρον αναμένουμε τη σημερινή άποψη του πρώην Πρωθυπουργού Αντ. Σαμαρά που θα δώσει και τον τόνο σε ένα μεγάλο τμήμα της σημερινής ΝΔ και θα δείξει που θα γείρει η πλάστιγγα.

Παιχνίδια της ιστορίας…


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (42)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Λύση για το Σκοπιανό ζήτημα όχι κουκούλια και μετάβαση της λύσης ΚΑΙ αυτού στις επόμενες γενεές | 12/01/2018 03:22
    Χωρίς αμφισβήτηση όλη η χώρα επιθυμεί λύση χωρίς το όνομα Μακεδονία και χωρίς παραγωγό αυτής Όπως αυτή χαράχθηκε το 1992 Άμεση συνάντηση με τον Matthew Nimitz για την τελική λύση του προβλήματος. Γνωρίζουμε τις αλυτρωτικές διαθέσεις των Σκοπιανών αν ενδώσουμε σε σύνθετη ονομασία οι οποίες βέβαια δεν θα διαφανουν αμέσως. Δεν μπορεί χώρα που επιθυμεί να εισχωρήσει στο ΝΑΤΟ να εποφθαλμιά ονομασία με μεγάλη ιστορία που ανήκει σε άλλη χώρα του ΝΑΤΟ Σε καμία περίπτωση δεν επιθυμεί κανένας Έλληνας πιστεύω συλλαλητήρια για τον ευλογο λόγο ότι είναι θέμα της κυβέρνησης να διευθετήσει το θέμα και όχι ο λαός Αλλά να θυμάστε οργή λαού οργή Θεού
    Patty
    απάντηση80
     
     
    Προς τον πρακτωρα της ΜΙΤ με το ψευδωνυμο “κοτα” | 11/01/2018 11:30
    Δεν ξερω αν το καταλαβες φιλαρακο Μεχμετ αλλα εδω μεσα ο περισσοτερος κοσμος ειναι αν μη τι αλλο ελληνες και αντιχουντικοι, και τον πολεμο δεν το καναν οι ελληνες αλλα οι χουντικοι κυπριοι του Σαμψων με τους χουντικους του Ιωαννιδη. Αντε και πηδηξου λοιπον τουρκαλά και οταν θα ερθει εκεινη αγια η ωρα που μας απειλειτε συνεχως για τα νησια μας τοτε θα δειτε ξιφολογχη στον κωλο σας. Να μην λεμε τωρα και μερικα αληθινα γεγονοτα..το οτι τα βατραχια μας καθημερινα για πλακα σπο κοντινα νησια βουτανε και ανεβαινουν στα φυλάκια σας και σας δενουν τους φανταρους χειροποδαρα ετσι για ασκηση και για πλακα. Τολμηστε ρε αλανια να κανετε ντου και να δουμε πως θα τρεχετε και δεν θα φτανετε γιατι δεν ειμαστε μονο εμεις που θα σας τον χωσουμε ειναι και οι κουρδοι ανατολικα που θα σας Ξεσκισουν τα οπισθια....Αλλωστε αυτος ειναι και ο λογος που αρκειστε μονο σε γαυγισματα ειδικα ο αλητης της αντιπολιτευσης. Εδω ειναι Ελλαδα και οχι χωρα της Commonwealth...
    ΓΓ ιχθυοσκαλας Κερατσινιου aka Σαφριδης
    απάντηση134
     
     
    Το Σκοπιανο | 10/01/2018 18:12
    Στο άρθρο σας δυστυχώς δεν λαμβάνετε καθόλου υποψην τις θέσεις του διεθνη παράγοντα (ΕΕ κ ΝΑΤΟ) καθώς κ τις πιέσεις που αυτός ασκεί προκειμένου να βρεθεί λύση στην ονοματολογία κ να ανοίξει ο δρόμος ένταξης των Σκοπίων σε ΝΑΤΟ κ ΕΕ. Επίσης δεν αναφέστε καθόλου στο ΓΕΓΟΝΟΣ πως σε ΟΛΑ τα διεθνή ΦΟΡΑ τα Σκόπια αναφέρονται μόνο ως Μακεδονία ΔΥΣΤΥΧΩΣ!
    Δημήτρης Κωμοδρόμος
    απάντηση89
     
     
     
    πουλήσαμε Κύπρο και Βόρειο Ήπειρο.... | 10/01/2018 12:53
    θα πουλήσουμε και Μακεδονία; Είσαστε καλά ρε; Και η Μακεδονία, και η Κύπρος και η Βόρειος Ήπειρος ήταν, είναι και θα είναι ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ.
    Λέων Λέων του Λέοντος
    απάντηση3916
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Για λόγους εθνικού συμφέροντος πρέπει να ακολουθήσουμε την ψευδή θέση του κ. Βενιζέλου! Μέρος 1 | 10/01/2018 12:44
    Μακάρι να είχατε δίκιο κ. Βενιζέλο. Μακάρι να ήταν δυνατό να διαγραφτεί από την μνήμη όλων το γεγονός ότι: Στην σύνοδο στο Βουκουρέστι ο τότε πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής έθεσε Veto για την είσοδο της πΓΔΜ στο ΝΑΤΟ. Διότι θα ήταν το καλύτερο που μπορούσε να συμβεί για την Ελληνική διπλωματία. Δυστυχώς αυτό δεν ενε δυνατό διότι: Ο δημόσια εκφραστής κομπασμός του τότε Έλληνα πρωθυπουργού, ότι η Ελληνική Κυβέρνηση έθεσε Veto είναι καταγεγραμμένος, αποτελεί πραγματικότητα και σαν γεγονός είναι διεθνώς γνωστός! Η κα. Μπακογιάννη είναι ακόμη και σήμερα υπερήφανη γι’ αυτό! Η επιθυμία την οποία εκφράζει ο κ. Βενιζέλος σαν θέση είναι εθνικά συμφέρουσα πλην όμως τα γεγονότα που ακλούθησαν δυστυχώς τον διαψεύδουν. Αυτόν τον κομπασμό εκμεταλλεύτηκε η κυβέρνηση των Σκοπίων, όπως είχε βάσει της Ενδιάμεσης συμφωνίας της Νέας Υόρκης (της 13.9.1995), και προσέφυγε στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης (ΔΔΧ) με το επιχείρημα ότι η Ελλάδα παραβίασε τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από τη §1 του άρθρου 11 αυτής της συμφωνίας. Το αλαλούμ το οποίο επικρατούσε στο Υπ.Εξ. την περίοδο της προετοιμασίας (Μάρτιος 2011) για τον καθορισμό της στρατηγικής της Ελλάδας προς αντιμετώπιση των επιχειρημάτων των Σκοπίων στη δίκη, οδήγησε στην καταστροφή.
    Doros
    απάντηση721
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Οταν δινεις θαρρος στη μαϊμου | 10/01/2018 12:43
    Στο τελος θα σε πηδηξει....Αραγε αυτο το λυμα της wikipedia το εχει διαβασει κανενας Σλαυος????? Το εχει διαβασει κανενας Ελληνας πολιτικος, εαν ναι γιατι οπισθοχωρουν στον συμβιβασμο του συνθετου ορου με το ονομα Μακεδονια για ενα σλαυικο κρατος και λαο που καμμια σχεση δεν εχει με την Μακεδονια. Τι τους φοβιζει ο θειος Σαμ, το ΝΑΤΟ, η Ευρωπαικη ενωση? Τι? Γιατι οταν δεν θα υπαρχει στο μελλον ο παντοκρατωρ θειος, το νατο και η ΕΕ, αυτοι θα εχουν κλεψει πια κανονικα την ιστορια μας χωρις επιστροφη οπωσ τα Ελγινεια Μαρμαρα. Απο την πλευρα μου και επωνύμος σε ολους τους 300 του μπουρδελου που λεγετε ελληνικο κοινοβουλιο σας λεω αιδως αργειοι η αχρειοι https://en.m.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Balkans
    Γιωργος Συνοδινος, αγωνιστης/εξορμηση/Αθηναϊκη
    απάντηση336
     
     
    προυπόθεσηηπαραίτηση αποτααλυτρωτικά | 10/01/2018 12:40
    Προσθέτω στο σχόλιό μου οτι ασφαλώς με τη συμφωνία για την ονομασία -ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΙΚΗ και θα περιέχει ΚΑΙ τον ορο Μακεδονια στα σλάβικα ΜΑΚΕΝΤΟΝΙΓΙΑ- πρέπει ταυτόχρονα οι Σκοπιανοί να παραιτηθούν ρητά και αμετάκλητα απο τα αλυτρωτικά,τα κλοπιμαία μακεδονικά σύμβολα και να αποσύρουν τα προκλητικά αγάλματα.Θα κατοχυρωθούν πλήρως τα εθνικά μας συμφέροντα.Αλλως, δεν θα καταλήξουμε σε συμφωνία.Επαναλαμβάνω οτι με την στείρα πατριδοκαπηλεία και τη γραμμή του Η ΟΛΑ Η ΤΙΠΟΤΕ θα χάσουμε τα πάντα.Οπως συνέβη στην Κύπρο.ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΓΑΔεν μπορούμε να επιβάλουμε κάτι με το ζόρι σε κάποιον που δεν το δέχεται.ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ΄.Προσγειωθείτε΄.Λίγος ρεαλισμός΄
    βορειοελλαδίτης 2
    απάντηση1422
     
     
    Για λόγους εθνικού συμφέροντος πρέπει να ακολουθήσουμε την ψευδή θέση του κ. Βενιζέλου! Μέρος 2 | 10/01/2018 12:37
    Οι υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου παραμερίστηκαν, οι προτάσεις τους για μαχητική αντιμετώπιση των θέσεων των Σκοπίων μέσω ανταγωγής στο ΔΔΧ απορρίφτηκαν από την τότε άχρηστη πολιτική ηγεσία του Υπ.Εξ. Δρούτσα και αργότερα Λαμπρινίδη. Το δικαστήριο εξέδωσε την 5.12.2011 την απόφαση του, μια απόφαση κόλαφο για την Ελλάδα. Δικαίωσε το τότε καθεστώς του εθνικιστή Σλαβομακεδόνα πολιτικού Γκρουέβσκι. Αναγνώρισε ως δίκαιες όλες τις καταγγελλόμενες περιπτώσεις των Σκοπίων και καταδίκασε την Ελλάδα οριστικά και αμετάκλητα να τηρεί τα συμπεφωνημένα. Αυτό το σημαντικό γεγονός, που συστηματικά αποσιωπείται στην Ελλάδα, συνιστά σήμερα διεθνές δίκαιο και αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της πολιτικής των Σκοπίων σχετικά με την ονομασία. Η κυβέρνηση των Σκοπίων στηριζόμενη σε αυτήν την απόφαση κατάφερε ώστε η χώρα να συνάψει διπλωματικές σχέσεις με 135 χώρες (ανάμεσα σε αυτές τις ΗΠΑ, την Ρωσία και την Κίνα). οι οποίες αναγνώρισαν το κράτος αυτό με την μέχρι τότε μόνο στο εσωτερικό της χρησιμοποιούμενη συνταγματική ονομασία «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Σήμερα οι Τσίπρας και Κοτζιάς δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο από το να τρέχουν για να συμμαζέψουν τα συντρίμμια της τότε κοντόφθαλμης εξωτερικής πολιτικής. Σε αυτό μπορείτε και εσείς να βοηθήσετε σημαντικά κ. Βενιζέλο. Άντε να δούμε!
    Doros
    απάντηση822
     
     
     
    Σημερα μην σας παραξενευει .... | 10/01/2018 12:04
    Αντι να κανω τη συνηθισμενη πλακα με τον Θουκυδιδογλου, ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτα μαζι του. Μπραβο ρε θουκυ επιτελους ειπες και μια ΣΩΣΤΗ κουβεντα δοξα τω θεω. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ρε και εγω που σε ελεγα τουρκοσπορο, και παλι μπραβο. Ο πλακατζης
    Σαφριδης
    απάντηση263
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ελληνική διεκδίκησις | 10/01/2018 11:04
    Η Ελλάς πρέπει να διεκδικήσει τα Σκοπιανά εδάφη που της ανήκουν, ήγουν τις περιοχές των πόλεων Μοναστήρι, Οχρίς, Στρωμνίτσα, Γευγελή, Δοϊράνη, Καβαντάρτσι, Πρίλαπος, Βελεσά μέχρι και Κρούσοβο. Πρέπει να αναγνωρισθεί η ελληνική κοινότης των 300.000 που είχαν ψηφίσει ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, στο δημοψήφισμα του Γληγόρωφ, και πρέπει να επιδιώξει την διάλυση του κρατιδίου, σε 4 τμήματα, που θα μοιραστούν σε Ελλάδα, Αλβανία, Σερβία και Βουλγαρία. ΌΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΓΚΑΘΙ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Σε καμιά απογραφή πληθυσμου πριν το 1912 ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ...Είναι επινόησις. Οι Σκοπιανοί είναι Βούλγαροι και ομιλούν Βουλγάρικα. Και υπάρχουν πολλοί Ρωμιοί
    Θουκυδίδογλου
    απάντηση7010
    Απαντήσεις  4 | Εμφάνιση όλων
     
     
    είναι το μόνο έθνος.... | 10/01/2018 10:59
    που οι παππούδες τους ονομάζοντο Πατρίκ, ήγουν Πατριαρχικοί, οι πατέρες τους Βούλγαροι και οι ίδιοι Μακεδόνες. Η γλώσσα που ομιλούν είναι η Βουλγάρικη, και η εθνικότης τους είναι Βουλγαρική. Το μόνο που τους συνδέει με την Μακεδονία, είναι ότι κατοικούν στα βόρεια εδάφη της, που κανονικά είναι Ελληνικά. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΚΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΚΧΩΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ. Στο μέλλον τα παιδιά, παγκοσμίως θα μαθαίνουν ότι ο Μ Αλέξανδρος ήταν Σλάβος ( αφού η Μακεδονία θα αναγνωρισθεί ως Σλαβικη) και ότι οι Σλάβοι αφού κατέκτησαν την Ελλάδα με την μάχη της Χαιρώνειας, μετά κατέκτησαν τον Κόσμο. ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΡΕ;
    Θουκυδίδογλου
    απάντηση674
     
     
    Διόρθωση! | 10/01/2018 10:20
    Το 2008 στο Βουκουρέστι δεν ετέθη βέτο, υπήρξε μόνο η απειλή ότι θα τεθεί βέτο εάν τον ΝΑΤΟ δεν δεχόταν τις ελληνικές θέσεις.
    T.T.
    απάντηση385
     
     
     
    O MAΞΙΜΑΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙ | 10/01/2018 09:00
    Πόσες χώρες αναγνώρισαν τα Σκόπια ως σκέτη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ απο το 1992 ως το 2008;Πάντοτε οι κάτοικοι των βορείων διαμερισμάτων της χώρας μας αποκαλούσαν τους σκοπιανούς ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ.Αυτό βεβαίως δεν το δέχεται η αλβανική μειονότητα.Πριν δε τη διάλυση της πρώην Γιουγκοσλαβίας όλους τους επισκέπτες και παραθεριστές μας συλλήβδην και αδιακρίτως τους αποκαλούσαμε Γιουγκοσλάβους.Οι σκοπιανοί παραθερίζουν χρόνια τώρα μαζικά στη Χαλκιδική,την Ασπροβάλτα και την Πιερία κι αφήνουν κάποια χρήματα στις τοπικές αγορές.Οι κάτοικοι των περιοχών αυτών εχουν εξοικειωθεί με την παρουσία τους,δεν τους βλέπουν σαν μπαμπούλες και τους θέλουν σαν πελάτες.Ο τουρισμός τους (οδικός) στηρίζεται στους βαλκάνιους λαούς.
    ψύχραιμος βορειοελλαδίτης
    απάντηση2645
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων